کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

حکایت همچنان باقی است ! البته هنوز به پایان نیومده !

 

میدونم ، اینکه واسه خودم و بچچه های قدیمی ِ اینجا که منو سه چار سال میشناسن  

جای تعجب داره ! اما باید تحت هیچ گونه شکنجه ای اعتراف کنم که وبلاگ باغ بی برگی 

امشب جشن تولد 2 سالگیشو میگیره ! وبلاگی که همیشه نوشتن توش آرومم کرده و  

خیلی وقتائی که خوب نبودم حالمو خوب کرده و خیلی جاها اساسی مدیونشم !  

دو سال پیش همین موقع ها بود که بعد از وبلاگ حذف شده ی بیشه ی بلاگفا توسط  

جناب آقای مهندس شیرازی دامت افاضاتهم ! و وبلاگ فیل.تر شده ی بیشه ی پرشین 

بلاگ توسط عمو فیل.تر چی بزرگوار ! و وبلاگ حذف کرده ی خاطره ها توسط خودمان !  

اینجا تاسیس شد و به پیشنهاد نیما و به یاد استاد اخوان اسم اون " باغ بی برگی "  

گذاشته شد ! تا به امروز و بعد از گذشت دو سال 341 پست نوشتم و به لطف شما  

عزیزان عزیز تر از جان ! حدود 150 هزار بازدید ، 10 هزار کامنت عمومی و چند صد ده 

هزار کامنت خصوصی ! داشتیم که البته اشاره به این نکته الزامیست که بخش اعظم 

کامنت خصوصی ها فحش و تهدید و این چیزا بوده ! و هیچ گونه پیشنهاد ناموسی ،  

بی ناموسی و خاک بر سری مطرح نشده ! امیدوارم که همچنان با حمایت بی شائبه ی 

شما دوستان این وبلاگ از رو نرفته و حالا حالاها به کار خودش ادامه بدهد و همچون خاری 

باشد که به چشه دشمن فرو رفته و دهن مهنش را مورد عنایت قرار بدهد ! الهی آمین !

  

 

+ تقدیم به رفیق شفیق اون روزا و این روزا و کللن همه روزا ، 

آشنائی که بعید میدونم اینجا را بخواند ... ! نیما . 

 

  

نظرات 28 + ارسال نظر
اولین روز زمستان چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

تولدش مبارک

ممنونم اما چرا گریه ؟! نکنه اشک شوقه ؟!

البته عادیه ، به هرحال کم وبلاگی نیست این وبلاگ !

دل آرام چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

محمد خیلی خوشحالم که باغ بی برگی رو داری تا باعث آشنایی من با یک دوست خوب ( که خودت باشی ) بشه .
امیدوارم این وبلاگ پر باشه از خاطرات خوب و به یاد ماندنی .

به نیمای عزیز هم تبریک میگم برای تقدیم این پست . امیدوارم دوستی هاتون ادامه داشته باشه .

ممنونم دلارام بانووووووووووووو !

مرسی رفیق با معرفته روزای شادی و غم و غصه !

الف. لام. ی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

تولدش مبارک ..

من با بیشه ی پرشین باهات آشنا شدم .. چقدر اکتیو بودی اون روزا .. بلاگزیت رو چقدر دوست داشتیم همه !

دهه نود چقدر عالی بود و چقدر زود بسته شد ..

ایشالا همیشه پایدار، موفق، خوشبخت و هنرمند باشی همولا !

یادش بخیر هم ولا ، یادش بخیر

خیلی دلم واسه اون روزا تنگ شده

چقد واسه بلاگزیت حرص میخوردیم ، چقد دمباله کارا بودیم همه چی اوکی باشه ، چقد واسه دهه ی 90 دقیق میرفتیم جلو ! خیلی هوس کردم باز شروع کنم اما نه وقتش هست نه حس و حالش !

ممنون از لطفت

الف. لام. ی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

راستی از نیما چه خبر؟ خوبه؟! وبش رو هم که دیگه آپ نمی کنه .. چقدر اون روزا شما دو تا پر انرژی بودین ..

خیلی وقته ازش بی خبرم اما دورا دور حالشو میپرسم

خدا کنه هرجا هست تنش سلامت باشه و لبش خندون

دل آرام چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

چند ده هزار کامنت خصوصی ؟؟!!

دلارام بخش بزرگش واسه ریدر تولدانه هست که همشو انجام دادما !! به جون تیراژه راس میگم !!!

تیراژه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ای جان
اون روزای اولی که تازه با تو و وبلاگت اشنا شدم یادش به خیر
البته چه اشنایی گرمی هم بود!!!!
خب..مهم بعدش بود که دوستای خوبی شدیم..وبلاگ نوشتن بهانه ی خوبی است نه فقط برای نوشتن که برای داشتن دوستی هایی که شاید تو دنیای واقعی نشه به اون طراوت پیداشون کرد..
یادش به خیر...تو...نیما..مجله ی دهه نود.."سلام صبح شما پرتقالی!"..."سلام عصرشما اب هویجی..!!!"

تولد وبلاگت مبارک دوست خوبم
برای تو و نیما بهترین ها رو آرزو دارم که از بهترین دوستان و اولین دوستان من در این سرزمین مجازی هستید..

به به ، تیراژه بانوووووووووووووووو !!!

یادته تیراژه ؟! خدا ازت بگذره هم من نمیگذرم ! آخه اون حرف بود تو به من زدی ؟! شیطونه میگه برم این دختره ، اسمش چی بود رفیقت ؟! همون که همشهری ما بود باغ بی برگیو مینوشت ! پیداش کنم بزنم منهدمش کنم تا دیگه اونطوری نگی !

جدا از شوخی مهم الانه نه گذشته ها ...

دهه 90 یادته تیراژه ؟! پشت همه ی کارا و جدی بازیا و جر و بحثا همش بگو بخند بچچه ها بود ... یادش بخیر .

ممنونم ، دوس دارم جوابی که به دلارام دادم به تو هم بدم ...
رفیق روزای شادی و غم و غصه ...

سمیرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

به به مبارکا باشه...یادش بخیر...بعضی از آدمها رو با اینکه نمی بینی اما برات خاصن عزیزن ارزشمندن...و تو یکی از اونهایی...یادم نمیره چقدر تلاش کردی گودر منو درست کنی و آخرشم نشد! اما همیشه از خوندن حتی کل کل های آبی قرمزتم خوشحال میشم...همیشه بمون رفیق...تولدت مبارک باغبان باغ هزار برگ بی برگی....باغت آباد...راستی فهیمه بانو جان من رسما تایید میکنم این بچه پسر خوبیه ماهه محشره گله گلابه قدرشو بدون ...(محمد بسه یا بازم بگم؟)

با عرض درود و احترام خدمت سمیرا بانو و آقای همسر پرسپولیسی !

ممنونم ، کللن پرشین بلاگ با من مشکل داره ! اون از ریدر شما اینم از الان که نمیتونم واسه ی پرشینی ها کامنت بذارم !

شیررررررررررررررررره ، قابل توجه فهیمه خانوم

البته من اون پرانتز رو نادید میگیرم ، این کامنتا همه خودجوشه !

عاطی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ



تولد وبلاگت مبارک آقا محمد:گل ل ل ل ل

:دی

همیشه ب شادی!
:دی

ممنونم عاطی ... :گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

الهه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

مبارک باشه پسری...این مقاومتت در برابر نابود کردن این وبلاگ و فرستادنش پیش وبلاگای قبلی جای تحسین و تکبیییر داره!من به شخصه بهت افتخار میکنم
ایشالا نوشته های این وبلاگ حاکی از شادی دلت و عشق گرمت باشه و شور زندگی توش موج بزنه...خلاصه که باغت آباد پسر گلم
نیما رو هم گیر آوردی بهش سلام برسون...بگو دلمون براش تنگ شده

ممنونم ننههههههههههههه !

یادته چقد نصیحتم میکردی که انقد وبلاگ عوض نکنم ؟!

ممنونم الهه ، مرسی از لطفت ، همیشه حرفات خیلی به دل میشینه

سلامت باششششششششی

آوا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

خوشحالم به خاطر این تولد..این مرام و معرفت رفقا که هنوز هم پابرجاست و قابل تحسینه.گرچه یه چیزایی باعث شد یه آدرس کلاحذف بشه واسه همیشه از هیستوری کامم.و برای اولین بارنتونستم رد بشم
از یه چیزی ...محمد خان جان بوگو ببینم توی اووو قسمت کامنت خصوصیات چه خبره دادا؟ فهیمه
جان به قول خود محمد خان جان هیچ پیشنهاد
خاک بر سری و اینایی نبوده و فقط قضایای
درسی و مسائل علمی توش مطرح میشده!
الهی وبت صدساله بشه و توش هی بیایم
خاطرات وخطرات مخبرالدوله محمدخان جان
رو باطیب خاطربخوانیم و مستفیض گردیم..
چه زودشددو سالگی ِاینجا!هی هی هی
یاحق...

سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ! شیبت چرا اینطوری شد ؟! شده مثه اتوبان قزوین رشت !!

گذشته ها رو بی خیال آوا ، یه سوء تفاهمی پیش اومد سعی کن فراموشش کنی ...

من اصن حرفای آخر کامنتتو نفهمیدم ! انگار خیلی ادبی شد !!

اما ممنونم رفیق ... مرسی

فهیمه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

تولدشششششششششششششش مبارککککککککککککککککک

ایشالله همیشه وبلاگت پر از خبرای شاد و مسرت بخش باشه عزیزدلممممممممممم

بههههههههههههههههه ، فهیمه خانوممممممممممممم !

فهیمه یادته حدود هفت هشت ماه پیشا ، سر کلاس دولتی بود اگه اشتباه نکنم ، وقتی برای اولین بار صمیمی شده بودیم اومدی تو کلاس گفتم بههههههههههههه ، تو هم گفتی بههههههههههههههه ! همه بچچه ها به طرز فجیعی ما رو نگاه کردن !!

ممنونم زندگیممممممممممممممممممممم

مریم انصاری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

تولّد وبلاگتون مبارک محمد آقا.

ممنونم مریم خانومممممممممممممممم

فهیمه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

اینم به سفارش پادشاه قلبم ...

اولین پستی که خوندم : مرسی بچه ها برای بودنتون
پستی که دوست داشتم : و زندگی همچنان ادامه دارد + اون پستی که عکس بابا رو گذاشته بودی (الهی دورش بگردم مننننننننن)
پستی که بدم اومد : اونی که راجع به خانم "س" نوشته بودی و حذفش کردی
نه ! شوخی کردم ! اون پست که نوشته بودی "من خود به چشم خویشتن دیدم ..." که خوشبختانه حذفش کردی . همینطور اون چندتا اعترافاتت !!!
پستی که باهاش خاطره دارم : تولد مجدد

پست مرسی بچه ها برای بودنتون ! نمیدونم چرا اما خیلی دوسش دارم .

و زندگی همچنان ادامه دارد ... که دیشب بهت گفتمش جریانشو

اونی که عکس بابا گذاشتم ، فک کنم روز پدر بود ...
( من قبلن دخترمو زیارت کردم ، درسته ؟! )

پست خانوم س !!!! خیلی باحال بووووووووود خدائی ! خودم که خوندمش مردم از خنده !!

اعترافام ... اعتراف بین گفتن یا نگفتن ! بودن یا نبودن ! ...

من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود
...
..
.

تولد مجدد هم کامنت طولانیتو یادمه که چقد بهم چسبید !

کللن و جزئن دوستت دارم نفسم ...
چقد خوبه که هستی و الانه !

طوطی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

من وبلاگ بیشه رو نخونده بودم. ولی یادمه اولین بار که دیدمت محمد بیشه صدات میکردن
تولدش مبارک

آره طوطی بانو ، تا همین چند وقت پیش همه محمد بیشه صدام میکردن ، الان شدم محمد خالی !! و گاهی اوقات محمد باغ بی برگی !!

ممنونم رفیق

In Blue پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://inblue.blogsky.com/

خووو تولدش مبارک دیگه چرا فرو ش میکنی توو فیها خالدون ِ دوشمن :-p

اصولن فرو کردن تو فیها خالدون خیلی میچسبه ! اونم وقتی طرفت دشمن باشه !! دیدم که میگما !!

هدیه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام محمدجان تولدش مبارک
همیشه از شادی سرشار باشی و امید
ضمنن عرض ارادت فهیمه بانو

هلوووووووووووو دختر عمو کانادائی !

وات حالت ؟! خوووووووووووووووبی ؟!

کریسمس مبارررررررررررررررررررررررک

به سلامتییییییییییییییییییییی

ایشاللههههههههههههههه کریسمس 200 سالگی !

ایشالله سفر ما به دیار شمااااااااااااااا

ممونم هدی ، دلمون واست تنگ شده ها ... سالم باشی .

نینا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

من الان باید فقط تعریف کنم ازت؟
محمد بیشه رو یادمه شیطون و بی فکر
با نیما یار همیشگی و جدا نشدنی
کامنت دونیا پر بود از شیطنت و شادی شما دوتا
تولد وبلاگت مبارک

دیگه چه بکنی چه نکنی همه میشناسن منو ، میدونن چه فرشته ایم !

چقد صفتت باحال بود استاد نینا ، شیطون و بی فکر !! دقیقن همین بودم .
و کامنتامون با نیما ... یبار سر فرصت یه پست حتمن میذارم راجع بهش .

ممنونممممممممممممم

میلاد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

تولد وبلاگت مبارک محمد

انشاالله سالیان سال عالی بنویسی و از ثمره نوشتنت سال ها تفکر کنی و معرفتت بیشتر بشه

ممنونم داشششششششششش میلادددددددددددد

دیگه معرفت بیشتر از این قربونت برم ؟! میترکه هااااااااااا

دل آرام پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

الان میلاد تفکر و معرفت رو با تو بود ؟؟!!

ن پ ، با تو و اون رفیقت تی تی بود !! والااااااااااااااا

علیرضا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

تولده عید شما مبارک.تولده عید شما مبارک..خو چیه تولده دیگه..محمد یادته چقدر سر نیما که زنگ میزد به گوشیت ازیتت میکردم!!خیلى حال میداد

آره !! یادش بخیر .. مرررررررررررسی

عارفه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

باغ/ت همیشه اباد باشه

عارفه کامنتای پست اولو که میخوندم این واسم جالب بود که اون موقع ها با تو و دنیز خیلی رسمی بودم !! خیلی خنده دار بودیم !

ممنونم عارفه مشهدیییییییییییییی

آذرنوش پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

تولد وبلاگت مبارررررک ممد اراکییییی

راستیتش من خیلی وبلاگتو دوست دارم البته نه واسه نویسندشو اینا
جدا از شوخی وبلاگت منو با با بچها ی بلاگستان وبه خصوص جوگیریات آشنا کرد و همه ی اینا دست به دست هم داد که منم وبلاگ بزنم...مررررسی باغ بی برگی

مرسییییییییییی آذر اهوازی !

کللن نویسنده که جذاب باشه خود به خود همه وبشو دوس دارن !

خواهش میکنم ... باعث افتخاره

فرشته پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام
خوشحالم از اینکه روزهای خوب و دوستهای خوبی رو اینجا پیدا کردی. شادیهایتان ماندگار و دوستیهایتان برقرار

سلام ، ممنونم فرشته بانو

وروجک جیغ جیغو پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

آخــــــــی !
یادش بخیر کامنت دونیتو تبدیل به چت روم می کردیم
چقدر بده که آدمایی که ازشون یه عالمه خاطره داریم و خیلی زود فراموش میکنیم البته خاطره ها پا برجاس با شنیدن یه آهنگ پرت میشیم وسط خاطره هامون اونوقته که دلمون میگیره نمی دونیم باید بخندیم یا ناراحت باشیم.
تولد خودتو که خیلی دیر تبریک گفتم
خوبه که حداقل از این یکی زیاد نگذشته

به این راحتی ها فراموش نمیشه وروجک !

سلامت کو بچچه ؟! چطوری تو ؟! از اینورا ؟!

دست گللت درد نکنه

دل آرام پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

آخ اخ از ریدر تولدانه نگو که نصف اعضای تولدانه به خونت تشنه هستن !!
تا همین الان هم من جلوشون رو گرفتم نکشنت

من زندگیمو باختم !

منو از خواننده های تولدانه میترسونی ؟!

برو از خدا بترس !!

دختری از یک شهر دور جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

جدن این وبلاگ هنوز حذف نشده محمد؟؟؟ :)))
تو سابقه ات خرابه آخه!
به هر حال تولد وبلاگت مبارک به نیما هم سلام برسون!!

برای خودمم جای تعجب داره دنیز ! ولی واقعیته دیگه !!

ممنونم ، سلامت باشی

داش سعید چطوره ؟! تیمتون در چه حاله ؟! هنوز اون پائین مائینائین ؟!

رعنا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

الهی چن صد کامنت خصوصیشو :))))))
بچم آرزو بدل شده :)))
نیما خان خووب شما هم بیا اینجا رو بخون دیگه :دی

بیا برو رد کارت ، آمار واقعی میخواستم بگیرم میرفت تو میلیون میلیارد حتی !!

وروجک جیغ جیغو شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام
ما همیشه اینورا هستیم
ظاهر نمیشیم مبادا دوست نداشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد