کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

بگو بخوابن همه اهل دُنیا ، هنوز یه نیمه مونده از شب ما !

 

1. بهار دلنشین ، استاد بنان

 

2 . بی خیال ، سیاوش قمیشی 

 

3 . حق با تو بود ، رضا صادقی  

 

4 . زخمی ، امین حبیبی  

 

5 . سلام ، ستار  

 

6 . زخم زبون ، محسن چاوشی  

 

7 . دل خسته ، بهنام صفوی 

 

8 . چراغا رو خاموش کن ، رضا صادقی 

 

9 . حس تنهائی ، ابی  

 

10 . پروانه ها ، محسن چاوشی 

 

11 . سلام ، فریدون آسرائی  

 

12 . دوست دارم ، مهدی احمد وند  

 

13 . خیال بی کسی ، مهدی احمد وند  

 

14 . حسودی ، شهرام صولتی

 

15. همین امشب ، کامران رسول زاده 

 

16 . مستی ، مهستی  

 

17 . مرا ببوس ، ویگن

 

18 . اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد ، داریوش  

 

19. ستاره ، شادمهر عقیلی  

 

20 . پر پرواز ، شادمهر عقیلی

 

21 . کی اشکاتو پاک میکنه ، ابی 

 

22. اگر مانده بودی ، اُمید

 

23 . بی تو ، سیاوش قمیشی   

 

24 . هوای گریه ، همایون شجریان

 

25. فردا تو می آئی ، هوشمند عقیلی   

 

26 . الکی ، سیاوش قمیشی

 

27 . به سوی تو ، مهران زاهدی

 

28 . سوغاتی ، هایده 

 

29 . همدم ، معین 

 

30 . سرتو بذار رو شونه هام ، اُمید  

 

31 . رنگ بوسه ، حامد و راز 

 

32 . تایتانیک ، سلین دیون

 

33 . شکنجه گر ، داریوش  

 

34 . دوستت دارم ، فریدون آسرائی

 

35 . آرامش ، بهنام صفوی 

 

36 . چه بی اندازه میخوامت ، بهنام صفوی  

 

37 . چراغ زندگانی ، احسان خواجه امیری

 

38 . رویای شبانه ، سعید شایسته  

 

39 . کلبه ، ابی

 

40 . واست میمیرم  

  

 

40 تا آهنگ ، 40 تا خاطره ! خاطره های جورواجور ! تلخ و شیرین !

آهنگائی که خیلی از دقایقمونو با اونا سپری کردیم !  

از بهار دلنشین گرفته تا واست میمیرم !   

از حس تنهائی ابی و اون جمعه و اولین بارون پائیزی گرفته 

تا پروانه ها که بعد از اون دیدار کوتاه زیر بارون به یادت ...

از هوای گریه گرفته تا چشم های من داریوش ! 

اون روزای لعنتی و سیاه !  

یا الکی سیاوش ! که با بچه ها توی ماشین نشسته بودیم ، 

انقد این آهنگ ما دو تا رو تو حس و حال برده بود که بچه ها شروع 

کردن به شلوغ بازی تا از اون حالت در بیایم !

یا تایتانیک و رنگ بوسه ! اون شب محشر ... 

یادت میاد ؟! که بعدش فقط و فقط حس گوش کردن صدای  

داریوش بود ! و به این بهونه چرخیدن الکی تو خیابونا !   

یا دوستت دارم ها ! دوستت دارم اولی ! عجیب ترین شب زندگیم ! دوشنبه !

که برای اولین بار گفتم که چقد میخوامت ! حرفائی که خیلی وقت بود مونده بود

رو دلم رو بهت گفتم و تو این آهنگو واسم فرستادی ...

یادته چقدر باهاش گریه کردیم ؟!  

دوستت دارم دومی ! یجورائی آرامش 

بعد از طوفان بود و فقط یه لبخند واسمون میاورد ...

شُد 99 روز فهیمه ! یا به عبارتی 2 هزار و 376 ساعت ! بیا یکم ریز تر شیم ،  

میشه 142 هزار و 560 دقیقه و یا 8 میلیون و  553 هزار و 600 ثانیه !

عقربه ها دارن میرن به سمت جلو ، این عدد ها هر لحظه دارن زیادتر و بزرگتر 

میشن و ما کنار هم هستیم ! مثه همیشه دلامون پُر از اُمیده ، برای رسیدن  

به روزای بهتر ، برای رسیدن به دنیای قشنگتری که به هم قول دادیم بسازیم ، 

آینده ای که طراحای اصلیش من و توئیم ... 

این احساس اُمید به آینده از آرامش حال نتیجه میشه !  

نمیدونم دقیقن باید آرامش این روزامو که مدیون تو ام چطوری 

به زبون بیارم ! ینی اصلن فکر نمیکنم که قابل گفتن باشه اما تشکر که میشه کرد ! 

تشکر برای بودنت ! خودت بهتر از هرکسی میدونی که بودنت آرومم میکنه ،  

انقدی که دیگه هیچی از این دنیا نمیخوام !

فهیمه ی من ! نَفَسم ! میخوام بگم که اندازه ی دنیا میخوامت ! 

میخوام بگم که اندازه ی تموم عاشقا دوست دارم ! 

میخوام بگم که حتی یک ثانیه هم بدون تو نمیتونم دووم بیارم !  

میخوام بگم حسی که نسبت به تو دارم و به هیشکی نداشتم و  

ندارم و مطمئنم که نخواهم داشت ...

ممنونم برای همه چی ! ممنونم برای این لحظات زیبا ، 

ممنونم برای اینکه تازه داری معنی زندگی کردنو بهم یاد میدی ! ... 

میخوام امشب به یادت با این آهنگ شاد باشم !  

میخوام انقد گوشش کنم که فردا صب برای خودم زمزش کنم ...   

دیگه چی میتونم بگم جز اینکه اولین ولنتاینمون مبارک زندگیم ...