کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

ناصریا تا هوای حوا !

 

از خوانندگان پاپ ایرانی صدای " ناصر عبداللهی " را خیلی دوس داشتم و دارم ... 

از صدای خیلی از خوانندگان لذت میبرم اما صدای مرحوم ناصر عبداللهی همیشه بهم آرامش 

میداد ...   

شاید موقع رفتنش زیاد از موسیقی سر در نمیاوردم ( مثه الان ) اما از اینکه دیگه نمیتونم آهنگ 

های جدیدشو بشنوم برام آزار دهنده بود ...  

یادم میاد یکی دو سال قبل از مرگش تو یک برنامه ی تلویزیونی حاضر شد و از خودش و کارهاش 

میگفت ... 

ناصر عبداللهی اهل بندر عباس بود و همیشه با یک لهجه ی خاص و دوس داشتنی حرف میزد   

 

 

 

 

چند وقت پیش تو وبسایت یکی از دوستان آهنگ " به یاد پدر " از دختر ناصر عبداللهیو گوش 

 کردم به صداش دقت میکنم میبینم که واقعا مثه صدای پدرش آرامش خاصی میده ... 

از موسیقی سنتی و پاپ ایرانی لذت میبرم ... 

از صدای مرحوم ایرج بسطامی ، استاد شجریان ، شهرام ناظری ، محسن یگانه و ... اما همیشه  

صدای ناصر عبداللهی بهم آرامش خاصی میداد ... 

  

نمیدونم چقدر با جنوبی ها ارتباط دارین اما من تا اونجا که میشناسم و باهاشون در ارتباط بودم 

آدم های فوق العاده خاکی و صمیمی و دوس داشتنی هستن ... 

ناصر عبداللهی هم یکی از اونها بود ...

برای من خیلی مهمه خواننده فقط صداش قشنگ نباشه و خودش اهل دل و صمیمی و خاکی 

باشه که متاسفانه تو بین خوانندگان خیلی کمتر میبینم اما ناصر عبداللهی این شرایطو خوب  

داشت ... 

   

چند روزه که دارم آهنگ به یاد پدرو گوش میدم و بدجور رفتم تو حال و هوای صدای موندگار ناصر 

عبداللهی ... از آهنگ ناصریا گرفته تا هوای حوا ... کاش بود و بازم با صدای خاص و دوس  

داشتنیش آهنگهای موندگاریو برامون خلق میکرد ...

آخر هم دلیل مرگش مشخص نشد اما در زادگاهش بندرعباس به خاک سپرده شد ...

روحش شاد و یادش گرامی !  

 

پی لینک نوشت : آهنگ به یاد پدرم از نازنین عبداللهی  

  

پی تقدیم نوشت : این پستو تقدیم میکنم به همه ی جنوبی های باصفا ... 

از خوزستان گرفته تا هرمزگان ، از بوشهر گرفته تا سیستان و بلوچستان ...

و به خصوص به حاج سعید عزیزم که این روزا به خاطر مشغله ی کاری کمتر میاد اینترنت ...  

 

نظرات 39 + ارسال نظر
م . ح . م . د چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

زهرا فومنی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام دایی محمد خودم..خوبی عمو؟
واقعا روحش شاد ما دبیرستان بودیم یه کاستش به نام دوستت دارم اومد به بازار! نمیدونی چه خاطراتی ما با اون داشتیم..یادش بخیر خدارحمتش کنه..
شماهم زیاد توحس نرو خطرناک میشیا..راستی محمد جان شبا بین ساعت ۱۱تا ۲بشین فقط اهنگ گوش بده..باشه؟
افتاددیگه؟که چیرو میگم

بهههههههه سلام خاله جان عمه زهرا ! خوبم مرسی ..
شما خوبی ؟! میگما شما سنت بالاست این موقع شب واسه چی زحمت میکشی کامنت میذاری ؟!

خدا رحمتش کنه .... کاش بود و بازم میخوند ..

ای بابا ، ما که تو اوج جوونی هستیم ، بعدشم ما هم آهنگ گوش میدیم هم کارهای دیگه میکنیم ... جوونیم و میتونیم چند تا کارو با هم انجام بدیم .. بعله عمه زهرا .. اینه خاله جان !

ملودی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام محمد.شب بخیر.منم خیلی دوسش داشتمو دارم.ولی حیف که دیگه در بین ما نیست.روحش شاد.

آخرین ترانشو سروش تو برنامه آکادمی گوگوش خونده و خیلی هم قشنگ اجرا کرده!!!

ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی

اگه بگم راز دلم را تو هم کنارم نمیمونی

قشنگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام لاکو ... شب بخیر ... واقعا حیف ، روحش شاد ..

اااااااا ، سروش خونده ؟! ایول ، میرم دنبالش ببینم میتونم دانلود کنم یا نه ... مرسی که گفتی

زهرا فومنی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام مجدد دایی..
میگم عمو اومدم یکی دیگه کامنت بزارم تا بهت ثابت کنم
ما درسته که سنمون بالاست اما باید بیدار باشیم!
نمیدونم این بچه ها چرا نمیخوابند..دایی جان شما نمیتونی جواب سوالمو بدی؟
اخه گفتی جوونی گفتم شاید بدونی؟

سلام مجدد خاله جان زهرا ...

خب من برای خودت گفتم ... افت فشار و این چیزا !

خاله جان رده سنی ها را هم فراموش کردیا ... بچه ها چند رده پایین ترن از ما .. از نیما میپرسم بهت میگم !!

فرشته ی مهربون پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://arameshesokoot.blogfa.com/

عصای سفیدتو بهم بده.

خیلی وقته که راهمو گم کردم.

جااااااااااااان ؟!

آناهیتا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام محمد

روحش شاد
آدم جالبی بود
از سن ازدواجش گرفته تا نوع خوانندگیشو شیوه ی زندگیش و خلاصه هم چیز....
طبق معمول که خدا گل می چینه
اونم باید زود پررررررر می کشید

من بین دایی ممد و عمه زهرا رو آتش بس اعلام می کنم
میشه بسه؟!؟

سلام ... جان آنا ... خدا رحمتش کنه ...

آره ، همیشه خاص زندگی کرد ... کاش نمیرفتتتتتتتتت

ما که مخلص عمه جان زهرا هستیم ... اما تازه شروع شده ها !

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com

سلام...
خدا رحمتش کنه هیچوقت یادم نمیره تلوزیون ایران چقدر خلاصه کرد خبر فوتشو...
منم خیلی آهنگاشو گوش میدم هوای هوا رو هم عاشقشم...
دانلود کردم حتما گوش میدم...
دم همه جنوبی ها گرم که من خیلی دوسشون دارم!!

سلام ... نمیدونم چرا آخرش هم دلیل مرگش مشخص نشد ...

آره ، اون آهنگش فوق العاده اس ... مرسی

منم همینطوووووووووور

مجیدحمید پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ق.ظ

عزیزمی پسرم. بی نهایت بی نهایت سپاس.

قربونت برم الهی پدر گلم .. دوستت دارم

مجیدحمید پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ق.ظ

حالا تازه کجاش را دیدی؟ اگه کار جدید من را بشنوی دیگه اصلا هیچ موسیقی غیر از کارهای من گوش نمی کنی. میدونی مشکل چیه که کاست نمیدم بیرون؟ آخه کافیه صدام منتشر بشه اونوقت حسودها و بدخواها یه بلایی مثل همین مرحوم ناصر عبداللهی سرم میارن.



بر منکرش لعنت ! حاج سعید حالا زودتر بدش بیرون ، خیالت راحت ، خودم میشم بادی گاردت !

کرگدن پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

خدابیامرزه ناصریا رو
همیشه دیوونه صداش بودم و هستم
روحش شاد ...

خدا رحمتش کنه .. آهنگ ناصریاش فوق العاده بود

یک دبیر فهیم پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ http://hassani.blogfa.com

خیلی باعشقی محمد جان. ترانه حوا فوق العلده بود

طفلکی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت

مرسی حاج فرهاد ... عزیز دلی ... این آهنگشم همش گوش میکنم

گودول پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://godool2.wordpress.com

سلام بر دوستدار دوستاران جنوب، خوبی پسر مهربون؟

سلام بر آقای گودول دوس داشتنی ... مرسی ممنونم ، قربان شما

نیما پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky

سلام یره . زیاد به کاراش گوش ندادم ولی صداشو دوست دارم . ایشالا بعدا میام و آهنگش رو دانلود میکنم !
س قشنگی بود . فقط یکم عکس ناصر خان حجمش زیاد بود و طول میکشید که لود بشه اما خوب نوشتی . احساسی بود !

سلام نیما ... خوبی پسر ؟! باشه هرموقع خواستی دانلود کن ...

فک نکنم ها ... یعنی عکسش کم حجم بود ... مرسی نیما

بهنام پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام...
من هیچوقت هیچ آهنگی ازش گوش نکردم پس هیچی نگم بهتره نه؟!
میگم به خواهر من میگی سنت زیاده؟
تکرار نشه ها

سلام ، تو بیا هی از پارازیت بگو ...

ااااااا ، عمه جان زهرا خوهرته ؟! عمو بهنام خوبی ؟!

کورش تمدن پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
واقعا صداش محشر بود
منم عاشق صداشم
هربار که گوش میکنم تاسف میخورم که چرا دیگه نیست
ممنون از آهنگی که گذاشتی صداش خیلی شبیه پدرشه

سلام کوروش خان ... منم همینطور ، عالی بود

خواهش میکنم ... دست شما هم درد نکنه

پَـ ـرشـ ـان پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

یادش همیشه گرامی

مرسی استاد

میکاییل پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://sizdahname.wordpress.com

سلام بر رفیق بی کلک ....
ماهم یه زمانی در جوونی هامون گوشش میدادیم...
خداییش صداش لنگه نداشت ...
قربون مرامت که اینقدر باصفایی تو ....

سلام رفیقم ... اااااا ، جوونی هات ؟! پیر شدی رفت یعنی ؟!

4کریم .. عزیز دلی

کودک فهیم پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

همیشه صداش رو دوست داشتم..دقیقا یادمه..وقتی که خبر فوتش رو شنیده بودم به شدت ناراحت شده بودم..حتی تا مدت ها نمی تونستم باور کنم که خواننده ی محبوبم دیگه بینمون نیست..خصوصیت اخلاقیش واقعا بین سایر خواننده ها تک بود..قبول دارم..شاید به همین دلیل بود که بیشتر دوستش داشتیم..حتی برخی از آهنگهاش غمی توشونه که الان که مفهوم شعر رو با نبودشون مطابقت میدیم انگار این آهنگ مختص مرگشون بوده و بوی غم میده و بیشتر دلم میگیره..صدای شرجی ناصر عبداللهی واقعا تکرار نشدنیه.. همین غم رو من موقع از بین رفتن خسرو شکیبایی هم داشتم..این دو نفر واقعا برام خیلی خیلی دوست داشتنی بودند..نمی دونم خدا صدام رو می شنوه یا نه اما هر وقت می خوام دعا کنم فراموششون نمی کنم..فکر کنم اسم اون برنامه ای که بهش اشاره کردی صندلی داغ بود..من هم اون برنامه رو دیدم..یادش بخیر..
واقعا بی نظیر بودند..روحشون شاد..

دقیقا همینه که گفتی ... همیشه با زندگی خاصش محبوبیتشو بین همه بیشتر میکرد ... یاد استاد شکیبایی هم بخیر ... فوق العاده بود ، خدا رحمتشون کنه هر 2 را و امیدوارم یادشون همیشه بین ماها زنده باشه ...

عاطفه پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

دیشب صداتونو گوش کردم.. خوب خوش گذرونده بودین با هم..
چند تا از کارای ناصر عبداللهی رودوست دارم.. مرسی بابت لینک دانلود..

مرسی خاله جان عاطفه ... جات خالی خوش گذشت ....

خواهش ...

ایران دخت پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

خدایش بیامرزاد!
...
سلام عرض شد!!!!

خدا رحمتش کنه ... سلام آبجی خانوم ... ظهر بخیر

زهرا فومنی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

واقعا اون پست قبلی لینک دانلودو دادید فک میکنید کسی دانلودش کنه؟
بابا اعتماد بنفس

فک کردی خاله زهرا ؟! 55 تا دانلود داشته ، تازه خیلی ها دانلود نکردن و از اونجا گوش کردن ... بعله دیگهههههههه

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام.. خدا رحمتش کنه.. حالی می کردیم با این صدای بم و دل نشینش.. اصلا خوانندگی تو ذاتش بود.. دوستش می داریم...

سلام ، خدا رحمت کنه ... ما هم همینطور ، مرسی

حسین پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
خدا رحمتش کنه .
اوج پخش ناصریا من توی خوابگاه بودم و چه خاطره ها باهاش داشتیم .

سلام هم ولا ... خدا رحمتش کنه ...

فک کنم همه با صدای دلنشینش خاطره داره ..

فاطمه (شمیم یار پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

سلاممممم محمد
خوبی؟
خدا رحمت کنه منم سبک خوندنش رو دوست داشتم..
وقتی فوت شد خیلی ناراحت شدم..

سلاااااااممممم خانوم معلم فاطمه ... مرسی ممنونم

خدا رحمتش کنه ... منم همینطور ، خیلی ناراحت بودم

نبضگیر جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

یادش گرامی وروحش شاد.

مرسی دکتر جونم

فرزند آدم جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام دکتر جون
همیشه صداش یاد خاطرات روزهای خوبی رو برام تداعی میکنه اونم قربانی شد ، قربانی نبودن فرهنگ و عقب ماندگی ذهنی بعضی از آدمهای سرزمین خودش

سلام فرزند آدم عزیز دل ... خوبی ؟!

دقیقا همینه که گفتی ... واقعا نمیدونم جز تاسف چیکار دیگه میشه کرد ...

روشنک جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

روحش شاد
کلی با صداش خاطره دارم

خدا رحمتش کنه ...

سپیده جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

جدا صدای دلنشینی داشته اما من کلا با موزیک ایرونی از این دست وقت نمیگذرونم و اگه قرار باشه موزیک ایرونی گوش کنم موزیک اصیل سنتی رو ترجیح میدم با این وصف نمیشه منکر صداهای خوب ایرونی شد

چقدر عالی که فقط تعریف نکردی و ما رو تو خماری نذاشتی دانلود آهنگ رو هم ضمیمیه اش کردی آفرین پسر خاله ی خوبم

راستی کم پیدایی این روزها ما نیستیم (گرفتاریم )شما دیگه چراااااااااااا

دخترخاله یعنی موسیقی پاپ دوس نداری ؟! من دوس دارم اما قبول دارم سنتی یچی دیگه است انصافا ...

4کریم دخترخاله ... وظیفه بود

راستشو بگم ؟! این روزا حس و حال هیچ کاریو ندارم ... وبلاگ خوندن هم جزو اونهاست ... نمیدونم چم شده !

فاخته جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

آهنگاشو صداشو دوست داشتم مخصوصا آلبوم اولش
یادش گرامی

یادم نمیاد آلبوم اولش چی بود اما حتما قشنگ بوده دیگه ...

پاییز بلند جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.paizeeboland.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووووووووود م.ح.م.و.د

دلم یخواد یه دل سیر بغلت کنم٬ همینجوری...
محکم و طولانی...
.
.
.
.
.

دروووووووووووووووووووووود محمود ...

چطوری باقالی ی ی ی ی ؟! خوبی ؟!

منم دلم میخواد بغلت کنم ... قطب خوش گذشت ؟!

محمود اون فایل صوتی منو نیما را دانلود کن .. از تو هم گفتیم

سپیده جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

نگفتم که پاپ رو دوست ندارم سبک موسیقی پاپ خوبه اما اون چیزی که منو اغنا میکنه سبک نیست ترانه و آهنگ که متاسفانه موسیقی پاپ ما تو این زمینه در فقر شدیدی بسر میبره پاپ غربی رو بیشتر دوست دارم ...و صد البته سبک کلاسیک رو از پاپ بیشتر

چی شده باز پسر ... !!!

فایلها رو باز کردم هر دوتا عالی بود و شیطونی های تو و نیما بدلم نشست وقتی ماشین پلیس اومد یهو گرخیدی ها

بابا دخترخاله .. بابا موسیقی شناس .. بابا کارشناس .. بابا آکادمیک گوگوش .. بابا نکست پرشین دخترخاله ..

نمیدونم دقیقا چم شده ، فقط میدونم خیلی بی حال شدم !

دخترخاله دیدی چقد این نیما حرف زد ؟! از 12 دقیقه 10 دقیقشو اون حرف زد

آگالو جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://agaloo.wordpress.com

خدا رحتش کنه .منم صداشو دوس دارم

خدا رحمتش کنه ...

ملکه نیمه شرقی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

خدا رحمتش کنه
۶۸۹۱۷

بعلههههههههههههه

0970749732-9832-03283=08210-8ق3-83-08340832028-0 !

دخترآبان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

من یه پرنده ی غریبم ... من از نژاد آسمونم ... میون اینهمه ستاره من یه شهاب بی نشونم ...

به به ... مرسی فریبای کنکوری

خانوم دکتر شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
واقعا هم صدا وسبک بینظیری داشت و هم مرگ مظلومانه ای .
منم ترانه حوا رو خیلی دوست داشتم :
طفلکی تازه آدم شده بود .....
فکر میکنم داستان خودشو خونده بود

سلام خانوم دکتر ... آره بنده خدا ، نمیدونم چرا مرگش اینطوری شد ...

اون ترانش فوق العاده س ، نمیدونم جریانش چی بود اما انصافا خیلی قششششششنگ بود

مرسی خانوم دکتر

زهرا فومنی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلاااااااااام دایی محمد خودم..
دیشب ناصر خان اومد تو خوابم گفت برو به عمو محمد بگو
یه پست دیگه بزنه..دوستان بیش از اندازه لطف دارند

سلااااااااااام عمه جان زهرای خودم .. خوبی ؟!

والا ب خدا نه حس وبلاگ رفتنه نه حس کامنت گذاشتنه ، نه حس نوشتن ! بدطور بی حوصله شدیم هااااااا

زهرا فومنی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

محمد جان ما منتظریم.. زود زود..
نکنه تو هم شدی مثل برنامه پارازیت

چشم ، اگر یک موضوع درست حسابی پیدا شد آپ میکنیم اگرم نه که هیچ !

من پارازیت هفته ی پیش تو قطار بودم ندیدم ، این هفته هم که روش پارازیت افتاد ندیدم ! نمیدونم جریان چیه ؟!

مهتاب یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://tabemaah.wordpress.com

وای محمد ...
روحش شاد ...
منم خیلی دوسش داشتم ...
هنوز هم صداشو می شنوم بغض امونم رو می بره !

خدا رحمتش کنه مهتاب بانو ... آره ، صداش یک حس خیلی خوشگل ب آدم میده ... کاش بود

هیشکی! یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com

سلام دلم نیومد از این پستت بگذرم دلم نیومد نگم که ناصر عزیز روحت شاد..یکی از کسایی که واقعن با رفتنش داغ گذاشت به دلم ناصر عبدالهی بود..مخصوصن اینکه معلوم نشد این گل چطور پر پر شد!!!

هنوزم که هنوزه شیفته ی صداشم و ترانه هاشو گوش میکنم..

سلام هیشکی بانو ... خدا رحمتش کنه ... خواننده ی محبوبی بود ، کاش بود و بازم برامون میخوند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد