کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

ولنتاین مبارک !

 

یادش بخیر ! همین چند وقت پیشا بود که یک اسمس اومد که تو این مملکت به این بزرگی یک 

دختر هم حاضر نشد با ما دوست بشه ... مملکته داریم ؟! 

انصافا دیدیم راست گفته ها ... با اینکه الان چند وقت از اون اسمس گذشته اما همچنان هیچ 

دختری حاضر نشده با ما دوست بشه ... ( واقعا مملکته داریم ؟! )

ما هم برای اینکه کم نیاریم اومدیم بگیم آقا دلیل نمیشه که این روز یعنی ولنتاین مختص به دوست دختر یا  دوست پسر باشه که ... این روز مختص به " دوست داشتن " و یا به تعبیری "عشق " هست ...  

ما هم عاشقیم .. حالا عاشق کی ؟! به ادامه ی مطلب توجه فرمایید ! 

 

 

1 . میرحسین موسوی ... 

 

 

 

آقا به جان خودم من کلا دیگه تو فاز سیاست و این حرفا نیستم ، یعنی دیگه حس و حال بحث 

کردن و این چیزا رو ندارم ، اما چیکار کنم که دلم بدجور خاطرخواه میرحسین بوده و هست ! 

نمیخوام مثه گذشته ها بیام ازش بت درست کنم اما من عاشق تیپ ، مرام ، شجاعت ، کلام ، 

صبر و استقامت و استواری سید هستم ... 

یعنی یجورایی بد عاشقشم ها ... بد ! سید جون خیلی 4کریم ...

  

2 . یولیا تیموشنکو ( رییس جمهور اوکراین )  

  

 

 

شما یک لحظه چشاتو از حالت درویش مانند خارج کن و ابهت این خانومو ببین ! 

همسن مامان بزرگ بنده است اما چنان تیپ زده که شده مثه دختر خوشگله ی همسایه ! 

رییس جمهور به این میگن ... والا با این نوناشون !  یعنی یا این کاپشناشون !

با اجازه بنده عاشق تیپ و ابهت این خانوم شدم ... ! اگر بیای ایران خودم واست کلی رای جمع 

میکنم ...

 

3. خوزه مورینیو ( سرمربی رئال مادرید معروف به آقای خاص ! ) 

  

 

 

آدم اگر میخواد مغرور بشه باید درست حسابی مغرور باشه ... مثه خوزه مرینیو ... 

من که خیلی دوسش دارم و باهاش حال میکنم ... عاشق مغروریت خاص و اعتماد به نفس بالاش هستم ... هر تیمی هم که میره دعا میکنم اون تیم قهرمان شه ... ! 

خلاصه که خوزه جان خیلی خاطرخواتیم حاجی ... ! 

 

4 .  سوسن خانوم !

  

 

 

سو تفاهم پیش نیاد خواهشا ! بنده عاشق شخص شخیص این خانوم که سوسن خانوم هستن 

نیستم ... بنده عاشق آهنگ " سوسن خانوم " هستم ... 

چون کلی باهاش خاطره دارم ... اون روز که کلیپشو با همکلاسی های دانشگاه درست کردیم  

کلی بهمون چسبید و حال داد ... 

خوشگل خانوم ... ابر و کمون ... چشم عسلی ... سوسن خانوم ! 

 

5 . عادل فردوسی پور  ( مجری برنامه ی 90 )

 

 

 

قربون اون خندت برم من ...آقای خیابانی ... حیف آقا ! جواد خیابانی ! برادر ارزشی بیا یاد بگیر ! 

یکمی بیا یاد بگیر از آقا عادل فردوسی پور ... من موندم تا عادل هست که میاد به صدای تو گوش 

میده ، ها ؟! حالا بر فرض صدات قشنگ ، اما انصافا کی از جوگیر شدن تو خوشت میاد ؟! 

تویی که از یک بازی 90 دقیقه ، 120 دقیقشو معلوم نیست چیشی میگی شدی گزارشگر ؟! 

اصلا میدونی چیه ، من نه تنها عاشق عادل فردوسی پورم بلکه از توی جو زده متنفرم ! ... 

 

6 . اولین قاضی زن قطر ... ( اسمشو نمیدونم خب ! )

 

 

 

استیل بدنو حال میکنی ؟! خداییش حیف این خانوم نیست تو قطر قضاوت میکنه ؟! 

البته اگر میامد کشور خودمون الان دیگه دزدی و قاتل شدن و این چیزا بیداد میکرد ! 

اما کاش لااقل قاضی های خودمون یکمی ، فقط یکمی به خودشون میرسیدن ... 

ای حاج خانوم ، ای قاضی القضات ، ای هالیوودی ، ای کسی که تو بیشه واست پست گذاشتم، 

ای خوشگل مشگل ... دست خودم نیست اما خب چیکار کنم که عاشقت شدم !! 

 

7 . پرویز پرستویی ... ( بازیگر سینما )

 

 

 

میدونی آقا پرویز ... باجرات میخوام بگم بازیگر ایرانی رو دستت نیومده ، قبول ؟! 

کلی با فیلم هات خاطره دارم ... با دیدن فیلم های طنزت میمیرم از خنده و با دیدن فیلم های  

احساسیت اشکم در میاد ...  

میدونی من اهل فیلم نیستم ، اما اگرم فیلم ببینم یچی درست حسابی میبینم ... 

مطمئنم اگر روزی انتخاب کنم یک فیلم ببینم سعی میکنم تو ، تو اون فیلم نقش اولو داشته  

باشی ... خیلی دوستت دارم  

 

8 . گروه فیتیله !  

 

 

 درسته که ما اهل کارتون و این چیزا نیستیم اما بین اینها گروه " فیتیله " با عمو قناد فرق داره ! 

مثه اون بالا که اصلا نمیشد جواد خیابانی با عادل فردوسی پورو مقایسه کرد اینجا هم کسایی 

مثه عمو پورنگ و چمیدونم خاله شادونه و این ها را اصلا و ابدا نمیشه با فیتیله ای ها مقایسه  

کرد ... البته یک زمانی یک حاج آقایی فرمودن این گروه فیلیته انحرافیه واسه بچه ها ! یعنی چی 

رقص یاد میدین ؟! بیاین مسائل کابردی - دینی یادشون بدین ! 

خلاصه که آقا ما عاشق گروه فیلیته و آهنگ و بزن برقصاشون هستیم .... دمشون گرم  

 

9 . یکی از هوادران تیم اسپانیا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی !  

 

 

 

توضیح نداره خب ... اصلا مگه عاشق شدم توضیح میخواد ؟! 

 

10 . سنتورم  

 

  

 

میدونم هنوز هیچی نشده و هنوز اوله اوله راهم ... اما تو همین اول راه بدجور عاشق سازم شدم  ! یجورایی شده واسم مثه یک همدم ... یعنی وقتی کنارمه احساس میکنم تنها نیستم ... فک میکنم اگر یک روز کامل یادش بگیرم جز اون عاشق هیشکی نشم ... ! 

 

 

پی توضیح نوشت : میخواستم این پستو امشب بذارم اما امشب و فردا نت در درسترس نیست 

مجبور شدم زودتر بذارم ... ! ولنتاینتون مبارک .... امیدوارم خوب و خوش باشین ...  

 

نظرات 55 + ارسال نظر
م . ح . م . د یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

سلام
ولنتلینت مبارک!
اولاْ اینا که به هم هیچ ربطی ندارند!!!
دوما!یولیا تیموشنکو ایشون یه زمانی نخست وزیر اوکراین بودند واصلاْ رییس جمهور نبوده کندیداش بوده اما نشده وقضیه انقلاب نارنجی!!!چیز می نویسی درست بنویس

سلام ، ولنتاین خودت مبارک ! مطمئنی ؟! پس چرا من سرچ کردم یچی دیگه نشون میداد ؟!

فاطمه (شمیم یار یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

سلاممممم محمد
بی تعارف معرکه بود بچه...
با اجازه در فقره پرویز پرستویی ما هم همچین خیلی هواخواه بازی کردن و شخصیتشیم ..
این هواخواهه هم خیلی خوب بود..
اوه راستی فتیله ها هم حرف ندارند..

سلامممممممممم خانوم معلم فاطمه ... 4کریم !

ها همشون خوبن اصلا ... به خصوص بعضی موردهاش !

ف@طمه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://zarafekocholo.blogfa.com/

کو آدمش که بهش تبریک بگیم
ولی انقد اجنبی پسند نباش دِ هَ

ایناها !

ما که فتنه گر هستیم ... خب اینم روش !

آلن یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

آقا منم عاشق معشوقات شدم.
یعنی در واقع رقیبت شدم.
بریم دوئل کنیم.
آاااااااااای نفس کش.

عمرا ... من میترسم خب ... تو کابویی اما من هیچ سابقه ی جنایی ندارم !

آلن یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

یه وقت شماره ۶ و شماره ۹ توو گلوت گیر نکنن عزیزم ؟

نه بابا ... ده برابرش هم بود گیر نمیکرد !!

بهنام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

اگه تآییدی نباشه زیر پاتیم رفیق....

عزیز دلمی اما شرمنده ! مجبورم ب خدا بهنام

بهنام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

ای خدا چیکارت نکنه ای بدم میاد از کامنت تآییدی!
اشکال نداره بازم خیلی مخلصیم ها...

بازم ببخشید .. 4کریم ... عزیزی

زهرا فومنی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام دایی محمد؟
با با دست بر دار تو که میگی من عشق ندارم بعد ده نفر اینجا نام بردی که عاشقشونی؟.
ولنتاین بر شما مبارک...همیشه عاشق باشید..

سلام عمه جان زهرا ... ای بابا ، درسته که ما عاشقشونیم اما همه تو رویاست !

مرسی عمه زهرا جان ...

بهنام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

خب حالا سلاااااااااااام...
چه خوش اشتها هم هستیا هوادار تیم اسپانیا؟!
موسوی : عاشقش نیستم فقط یه جمله: "موسوی موسوی سکوت کنی خائنی"
یولیا تیموشنکو : اگه بفهمه بهش گفتی هم سن مامان بزرگمی حتمآ با ایران وارد جنگ میشه!!!
مورینیو: میشه اینو بهش گفت که : قدر تموم دیوونه های توی دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!!!
سوسن خانوم : نظرت راجع به اسمال آقا چیه؟! یه چند روزی باهاش حال میکردم ولی الان دیگه نه! (چی گفتم؟!)
عادل پور فردور پوس! : مگه کسی هست که دوسش نداشته باشه؟؟!! عاااااااااشقشم... به قول رشتیا : تی خنده ره قربان
اولین قاضی زن قطر : نظری ندارم استیلش هم مبارک صاحابش والله!!!
پرویز پرستویی : همیشه گفتم الگوی من تو بازیگری پرویز پرستوییه!!! (شوخی کردم بابا بازیگری کجا بود همیشه گفتم دوست داشتم بازیگر میشدم و میتونستم مثل پرویز پرستویی خوب بازی کنم!)
گروه فیتیله : خوب ندیدم برنامه هاشون رو ولی وقتی میگی خوبن لابد خوبن دیگه! ها؟!
هوادار اسپانیا : حیف که تو روش دست گذاشتی وگرنه یه دل نه صد دل عاشقش میشدم واقعآ حیف شد!!!
سنتورت : ایشالله یه روز کامل یادش بگیری ولی اونوقت ما رو فراموش نکنی ها!!!

سلام عزیز جان ... 4کریم ، نه من طرفدار آلمانم ...

یاد آهنگ خون بازی از داریوش افتادم ک میگفت " اخرین سنگر سکوته ... خیلی حرفا گفتنی نیست ... " ، به نظرم سکوت خیلی جاها کاربرد بهتری داره ...

آره قبول دارم !

عجب جمله ی خوفی گفتی بهنام ! بالاخره دوسش داری یا نه ؟!

اصلا خوشم نمیاد ازش با اون سیبیلش !!

نه ، همه دوسش دارن انصافا ... قربون اون لهجت برم من !

دمت گرم ...

خب برو شاید استعدادشو داشته باشی ها ...

خوبه دیگه ...

برو رد کارت بچچه ... برو از یجا دیگه پیدا کن !

ایشالله ... نه بابا ، مگه میشه آدم رفیقاشو یادش بره ، هوم ؟!

آناهیتا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام دایی ممد!
تعارف نکناااااااااااااااا
بگوووووو
جا ننداختی؟
بیچاره اینایی که تو عاشقشون هستی!
اینا هیچ کدوم عشق نبود جز سازت " سنتور "

سلام خاله جان آنا ...

والا مورد زیاد بود اما جا نمیشد دیگه !!

دلشون هم بخواد ، والا ...

قبول دارم انصافا ... اون یچی دیگه اس

کورش تمدن یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

دوم؟

چی بگم والا !

کورش تمدن یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

ای بابا یادم نبود تائیدی
من با همشون موافقم به جزئ مورینیو
یه جورایی ازش خیلی بدم میاد
امسال هرچقدر هم براش دعا کنی بارسا قهرمانه
راستی چیشی رو خیلی باحال اومدی خیلی حال کردم

ای بابا ...

دلتم بخواد کوروش خان ... عشقه مورینیو ب خدا ...

4کریم ... عزیزی

نینا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

کشته این عشقاتم بچه

۴کریم استاد نینا

کودک فهیم یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

خب به هر حال این هم یک نوع ولنتاینه.هوم؟!
ولی انصافا کار جالبی کردی.

آره دیگه !! مرسی ممنونم

پَـ ــرشـ ـان یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.parshan85.blogfa.com/

مگه امروزه ؟؟؟


فک کنم فرداست !

ملودی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام محمد

خوبی؟چه پست خوشگلی گذاشتی!!خیلی نازه!!

راستی ولنتاین مبارک.

ایشالله همیشه شاد باشی.

سلام لاکو ... رسیدن بخیر

مرسی خوبم ، 4کریم ... بر شما هم مبارک ...

ایشالله لب شما هم همیشه خندون ...

کیامهر یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.javgiriat.blogsky.com/

شما فقط باید به فکر دختر همسایه باشی
خیلی بیجا می کنی اصلا عکس این چند تا خانومه دیگه رو گذاشتی
حالا که گذاشتی اقلا شماره تلفنشون رو هم میذاشتی خب
اقلا اون خانوم قطریه

نه دیگه نشد بابابزرگ ! مامان بزرگ مهربان کوووووشی ؟! ببینا بابابزرگ داره حرفای چیز دار میزنه !!

مهتاب یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://tabemaah.wordpress.com

پست خوشگلی بود محمد ...
عشق های متفاوت و خاطره انگیز ...
V

مرسی مهتاب بانو ...

تا آخرش هستیم ! v

کامیار یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://parchineharf.blogsky.com/

سلام
1.گویا هوس فیلی شدن کردی!!
2.چه جیگریه (البته من که ندیدمش)
3.کیه که نباشه محمد جان؟؟
4.آره آهنگ قشنگی بود.چه هزیته ای کرده بود گروه بروبکس!!
5.عادل رو سر ما جا داره .اگر 1 میر حسین باشه 2.عائله 100%
6.نمیشناسمش
7.چهره ی بزرگیه.ولنتاینش مبارک
8.همین الان دلم واسشون تنگ شد!!
9.چه خوش سلیقه!!
10.چه خوکشله سنتورت

یه سریارو نگفتی.مثلاً
سید محمد حسینی
پارازیت
کامبیز حسینی
شیخ کروبی
25 بهمن

. در آخر منم ولنتاینو بهت تبریک میگم محمد جان

سلام ...

1 . ای بابا ... فیلترم کردن یک وبلاگ دیگه !

2 . حالا خوبه گفتیم معشوقه ی ماست ها ... غیرتی شم ؟!

3 . همه هستند ...

4 . ولی می ارزید به هزینش ...

5 . دقیقا هم همینه ...

6 . دختر خوبیه ولی !

7 . خیلی دوسش دارم

8 . آخی .. ایشالله صبر کن تا جمعه !

9 . 4کریم .. ماییم دیگه !

10 . قابل نداره کامیار جان ...

قبول دارم ... خیلی ها جا افتادن ، سعی کردن خلاصش کنم ...

ممنونم کامیار جان ... لطف داری آقا

فلوت زن دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااام.
جالب بود !
منم عاشق فیتیله ایام !! دوستایی که از کودکی باهامون همراه بودن تا حالا!!
پرویز پرستوئی رو هم خیلی دوست دارم .
ولنتاینت مبارک .

سلامممممممممممممم ...

مرسی ... منم عاشقشونم ! ولنتاین شما هم مبارک

عاطفه دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

بابا عاشق!
یعنی الان میخواستی بگی دختر همسایه تون خوشگله؟
منم خیلی فیتیله دوست دارم..
اون حاج آقا امام جمعه ی مشهد نبوده احیانن؟
یعنی هوادارا هم از دست تو در امان نیستن؟

ماییم دیگه خاله عاطفه ... آره دیگه ، منظور اصلی پست همین بود !

والا یادم نیست اما امام جمعه ی مشهد خیلی مرد خوبیه ها !!!!!!

نه ، ما همه چیزو زیر ذره بین داریم ...

سوفی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

آقا مطمئنی این سنتورت درست کوک شده ؟
چرا خرک اول و چهارم رو دست کاری کردی ؟ آخه مگه هنوز تو دستگاه بلدی که خرک رو دست کاری میکنی ؟

مملکته داریم ؟



امضا :

ب جان خودم سوفی از اول اینطوری بود ! یعنی من اصلا دست بهش نزدم ... حالا دیگه مملکته گل و بلبل را زیر سوال میبری ؟!

4کریم ... امضات منو کشته ننه

دختری از یک شهر دور دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

آخه عجب شخصیت هایی!!!
نه سلیقت خوبه ها!!!
۱ عالی من که میمیرم برا همشهری گرامی!!هم استانی بگم بهتره اما خوب تبریزی محسوب میشن ایشون!!!
۲ واقعا باهات موافقم منم حال میکنم با ین رئیس جمهور البته بزارن من رئیس جمهور بشم خوشگلتر از اونم!!
۳ به ایشون علاقه خاصی ندارم!!
۴یه نفر رو بیار بگه این آهنگ بده!!
۵ هی اینو مشکل داریم اما گزارشاش خوبه!!
۶ وای من نمیشناختمش معرکه است این!!!
۷نگواینو که من کشته مرده اشم!!!
۸......
۹ اینو از کجا پیدا کردی؟؟
۱۰ خوبه این خوبه که آدم عاشق سازش باشه!!

ماییم دیگه دنیز ... پس چی فک کردی ؟!

1 . دوسش دارم خیلی زیاد ....

2 . بعلهههههههههه ... پس هروقت شدی بگو رای جمع کنیم ها

3 . چرا ؟!

4 . هیشکی نیست

5 . ای بابا ... دلت میاد به عادل اینطوری بگی آخه ؟!

6 . کدوم ؟!

7 . همه کشته مردشن ...

8 .

9 . خودش گفت عکسمو بذار وبلاگت

10 . خیلی عالیه

یک دبیر فهیم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://hassani.blogfa.com

چقدر عشقهای خوشگل داری. خیلیهاشو منم خوشم اومد. ولی غیرتی نشی ها. سوسن و قاضی و تماشاچیه مال خودت. راستی سنتورت هم مال خودت. بقیه رو شریک . قبوله ؟

۴کریم حاج فرهاد ... اصلا همش واسه خودت جز شماره های 9 و 10 !

ناهید دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

ای گندت بزنن با این علاقه هات...حالم به هم خورد...
اون جمله معروف بالا رو همیشه حسن خان میگن...؛
یه دوست دخترم نداریم مملکته ما داریم؟؛
نکنه اینم اون گفته؟

برو رد کارت ... دلتم بخواد

حسن خان کیه ؟! کیییییییییییییییییییه ؟! کیییییییییییییییه ؟!

الین دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

ولنتاینت مبارک دکتر
امیدوارم همیشه عاشق باشی

مرسی خواهر الین ... 4کریم

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

هی روزگارررررررررررررررررر

چی بگم !

از بین اینا من فقط فتیله رو دوست دارم !!
اما عاشقش نیستم که !!

حداقل آقای عبا شکلاتی رو میذاشتی ! شرف داشت به اون آقای اولی !!!!!

من عاشقششششششم


ولنتاینت مبارک داداش مهربون و با احساسم ...

ای بابا ، خاله جان چرا افسوس میخوری آخه ؟! افسوس اونی باید بخوره که مهره های 4 و 46 کمرش با هم قاطی شده !

منم سید محمدو خیلی دوس دارم اما واسم میرحسین یچی دیگه است ...

مرسی خاله جان ... لطف داری خاله ی خوبم

نبضگیر دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

منم عاشق هر چه آدم با مرامم مثل مملی (م.ح.م.د) خودمون .

قربونت برم دکترجونم ... عزیز دلمی

نیما دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

خاک بر سر غرب زدت بکنند . هنوز معنی ولنتاین رو نمیدونی !!! خب چرا الکی میای پست میذاری . چیه تو فکر کامنتی عمو ؟؟

ممد با این پست ترکیدم از خنده . دمت گرم . بیشتر از عشقهات صحبت کن واسمون / خواهشا !

برو رد کارت یره لب مرزی ! ولنتاین برای با کلاس ها یکی دو نفر نیست که .. 7 ، 8 مورده !

4کریم ... باشه ، وقتی باهات تلفنی حرف زدم بیشتر میگم !!

زهرا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.hooshi-z.blogfa.com

اااا محمد تو هم سنتور می زنی؟
من هم عاشق سنتورم. البته خیلی تنبلم توی زدنش ولی خیلی دوسش دارم این سازو.
اگه اومدی تهران یه سر به بهارستان بزن. اگه خواستی یه وقت درست حسابی کوکش کنی یا یکی پیشرفته ترش رو بخری حتما برو اونجا.
بعدا اگه خواستی بهت می گم کدوم فروشگاه بری.
خیلی صدای فوق العاده ای داره این ساز.. آدم رو مست خودش می کنه..

راستی یادم رفت بگم ولنتاینت مبارک
به تو و همه ی افرادی که دوسشون داری!!!!!

والا تازه شروع کردم زهرا خانوم ... پس شما هم کار میکنین ؟! ایول

چشم ، حتما اگر شد خبرتون میکنم آدرسو بگیرم ... مرررررررسی

ممنونم ، بر شما هم مبارک ایشالله

خانوم دکتر دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
نه بابا سلیقت بد نیست .. مبارکه ... خوبه خوبه

سلام خانوم دکتر ... عجب تفاهمی بین این دختر و مامان هست ها ... ایول بابا

تیکه انداختین خانوم دکتر ؟!

دخترآبان دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

:دی

شنیدیم تهرانید و اینا :دی

عشقاتون ما رو کشت بابا :دی

جای شما خالی میگذره درسا

بعله با اجازه ی شما تهران بودیم خانوم مهندس ... 4کریم

ایشالله که یک شیرینی توپ قبولی بهمون بدی

آگالو دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://agaloo.wordpress.com

شما آدما عاشق چه چیزایی میشینا!!!

مریخی ها عاشق چی میشن پس ؟!

گودول دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://godool2.wordpress.com

همه را پایه ام، بجز ردیف 4 و 8

ای بابا ... 4 که خوبه آقا سعید ..

میلاد سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام هیشکی ولن تاین توهم مبارک

سلام ، هیشکی ؟! مرسی ، بر شما هم مبارم ...

راضیه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://greena.blogfa.com

دیروز داشتم موزیک گوش میدادم
آقاهه با یه صدا و سبک خیلی خاص و بامزه ای میگفت:
حالا که نیست چیکار کنم
برم معشوق شکار کنم
یا اینکه مثل احمقا
از سر خیابون سوار کنم

عارضم به حضورتون که خیلی خوشم اومد
میرحسین که الهی فداش بشم
تیموشنکو که دیگه نگو ، چش و چارم در اومد (آیکون راضیه هیز )
در مورد قاضی قطری هم تعریف از خود نباشه ها خانومای عرب کلا خوش استایلن هرچند که بعضیاشون نیستن که ما جزوشون نیستیم (آیکون راضیه خود خوش استایل بین) البته خودم که نمیگم مردم لطف دارن
قبلن گفتم که عاشق ساز و موسیقی ام البته الان موقعیتشو ندارم که برم کلاس
ولی با این وجود باهات هم حسم ، ساز یه رفیق خیلی خوبه واسه آدم
ثانیه هات خوش عطر

این آیکون هات منو کشونده حج خانوم !!

مرسی ، عجب شعر توپی !!!

در مورد ساز و موسیقی کاملا قبول دارم ... میتونه یک رفیق خیلی خوب باشه ...

میکائیل سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://sizdahname.blogsky.com

سلام جیگر ...
قربون این عشق با صفات .. که همه رو به چشم خواهری میبینی ....
خوبه چه کسایی هم عاشقشونی .... ها ....

سلام رفیقم ... من حتی پسرا رو هم به چشم خواهری میبینم !!

4کریم .. عزیز دلی

کوشالشاهی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.dagdo.blogfa.com

الکی نیست که می گن قلب مردها مثل دروازه می مونه همه توش راه پیدا می کنن

والا راست میگن کوشا جان ....

سارابانو سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://gahaneha.persianblog.ir

شما با این همه معشوق و معشوقه دیگه دختر میخای چه کار. ولنتاین مبارک.

والا ا این نوناشون ! مملکته داریم آخه ؟!

بر شما هم مبارک ایشالله

ناهید سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

صبر کن یه چیزیو امتحان کنم...

چیو بچچه ؟! چه نقشه ای داری ؟!

ناهید سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

خب امتحان کردم...حله...برو خونتون کار نداشتم

نکنه زدی تو کار هک و این چیزا ، آره ؟!

ملودی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام . ممنونم .جات خیلی خیلی خالی .هیچ معلومه

کجایی؟



کم پیدا شدی چرا؟

یعنی واقعا موسیقی سرگرمت کرده

یا دختر همسایه؟!!!!!!

ها فک کنم واسه دختر همسایه سنتور میزنی!!!!

ها عشق یعنی این!!!!!



سلام لاکو جان ... خدا رو شکر که خوش گذشته ...

ببخشید ، والا تهران بودم ، اینترنت هم نداشتم ... ب جان خودم نه بحث سنتوربود نه دختر همسایه !!

ها ؟! ها ؟! ها ؟! ... میبینم که زدی تو لهجه ی شیرین !! مشهدی !

باید به این ناهید که پشت سرت کامنت گذاشته پورسانت لهجه ی مشهدی بدی که داری از لهجه ی شهرشون استفاده میکنی ها ... !

رها بانو سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://raha-banoo.blogsky.com/

سلام محمد

بی اغراق پست توپی بود

اگه علیرضای منم عااااااااااااشق این همه کیس ِ آدمیزادی و غیر آدمیزادی بود ! تا حالا طلاقش داده بودم و فرستاده بودمش خونه باباش !

سلام وکیل بانوی خودمون ... 4کریم ...

آخی ... یک لحظه دلم واسه آقایونه مظلوم سوخت !

شما خانوم ها خیلی بی رحمین ، خیلی !!!

فاخته سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

بده ؟ الان مجردی می تونی چندتا چندتا عاشق بشی
اما اگه یکی بود که دیگه نمی تونستی

راستش نه ، خیلی هم خوبه .. !

عاطی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام . شبت بخیر .
اون اس ام اس دوستت منو یاد اس ام اس دوستم انداخت که میگفت : نونم نشدیم یکی از رو زمین ورمون داره بوسمون کنه .
ولنتاین تو هم مبارک .
و اما درباره ی عشقات :
آره اعتماد به نفس و غرور مورینیو رو منم دوست دارم . با رک و روراستی و بی خیالی فردوسی پور حال میکنم . عاشق بازی پرستویی ام چه طنز و چه احساسی که معرکه است . اینم قبول دارم هیچی مثل فیتیله ایها باحال و هوای بچه ها جور در نمیاد . و در آخر منم بین سازا عاشق سنتورم با هیچ سازی به تنهایی مثل سنتور حال نمیکنم ولی هیچوقت نرفتم یاد بگیرم .

سلام عاطی بانو ... شب شما هم بخیر ...

آره والا ... ادامش هم باید گفت ، مملکته داریم ؟!

یادگیری موسیقی خیلی خوبه ها .... اگر وقتشو دارین حتما برین

( یطوری حرف میزنم انگار 100 ساله دارم اموزش میبینم !! )

واحه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

مطلبت رو ظهر خواندم جالب بود این اینترنت دایل آپ ما فرت فرت دیسکانکت می شه تا میام پاسخ یه کامنت رو بنویسم یا تاییدش رو بزنم می بینم دیسکانکت شد گاهی حوصله ام سر می ره و رهاش می کنم...

مرسی خانوم معلم ... آره میدونم ، اونورا اوضاع خرابه ... اینترنت یا قطعه یا سرعتش خیلی پایین !

ملکه نیمه شرقی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

اییییییییییییییول باحال بود!
اما در بعضی از موارد خیلی کج سلیقه ای
۷۱۷۸۷

ملکه داشتیم ؟! به این خوبی بودن همشون !

آرمین چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.musicarmin.blogfa.com


سلام بر دوستان عزیز و فرهیخته

با توجه به وضیعت
نامناسب موسیقی اصیل در کشور پستی گذاشتم که خوشحال میشوم که نظراتتان را بدانم
در صورت امکان برای حمایت از موسیقی اصیل اطلاع رسانی کنید

www.musicarmin.blogfa.com

سلام آقا آرمین گل و گلاب ، عرق بیدمشک ...

ب روی چشمم ، الان میام

آرمین چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.musicarmin.blogfa.com

مگه سنتور میزنی محمد؟؟؟؟؟؟؟


شماره تلفن زن قطریه رو میخوام

تازگیا شروع کردم آقا آرمین ...

تو نمیگی من غیرتی میشم ؟! خودت برو این دسته گلا را پیدا کن ... همینطوری که نمیشه من پیدا کنم شمارشو بدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد