کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

آغاز ترم چهارم ...

  

 

 

  

  

۳ ترم از شروع دانشگاه گذشت و امروز ترم چهارم شروع شد ...  

قبول دارین بهترین دوران زندگی دوران دانشجویی هست ؟! 

خب شاید برای افراد با هم فرق داشته باشه ... بستگی به دانشگاه و رشته و همکلاسی ها داره ... اما برای من تجربه ی فوق العاده ای بوده ... 

امروز ترم چهارم شروع شد ... کلاس امروزمون همون کلاسی بود که اولین روز دانشگاه ، اولین جلسمون توش برگزار شد ...  اولین استادمون خانوم ل . م بود که زبان عمومی درس میداد ... جلسه ی اول انقد با بچه ها بگو بخند راه انداختیم که استاد میگفت مطمئنید امروز جلسه ی اولتونه ؟!  

امروز اصول حسابداری 3 داشتیم ... استادمون یک آقای مُسن بود که خیلی باهاش حال کردم ... 

فک میکنم یک نسبتی با عادل فردوسی پور داشت انقد تند تند حرف میزد اما خیلی مرد آقا و با کلاس و صمیمی ای بود ... هرچند امروز طبق معمول همیشه نیم ساعت دیر تر رفتیم سر کلاس و از اونور نیم ساعت زودتر رفتیم تا بچرخیم تو خیابون ها و ایمان ( سمت چپی ) واسمون نی بزنه ... اما مجموعا کلاس خیلی خوبی داشتیم ... دلم برای بچه ها و تیکه انداختن ها و خنده هامون خیلی تنگ شده بود ...

امیدوارم این ترم هم ترم خوبی باشه و درسها مثه ترم های قبل با نمرات عالی ( 10 الی 12 ) پاس شه و بره پی کارش ...  دوس داشتم از خاطرات دانشگاه بیشتر بنویسم که فعلا حال و حوصلش نیست ... باشه برای بعد !  

 

نظرات 31 + ارسال نظر
م . ح . م . د سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

آرمین سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.musicarmin.blogfa.com

سلام محمد خودت کدومی؟؟؟

سلام ... آرمین جان اون وسطیم ...

ملودی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

دوران دانشجویی بهترین دوران زندگیه اینو قبول دارم.ولی محمد نمره ۱۰ یا ۱۲ خیلی ......

آخه یه خورده آبرو داری کن پسر.

از این ترم برنامه ریزی کن که بهتر به درسات برسی.بهر حال امیدوارم موفق باشی.

ای بابا ... لاکو هرکاری میکنم بیشتر از این محدوده نمیشه ... اما چشم این ترم سعی میکنم بیشتر بخونم ...

زهرا فومنی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام بر دایی محمد درسخون خودم..
وایی محمد من حسودیم شد،چون بعد این همه سالها اولین ترمیه که دانشگاه نمیرم..چقد بده
حالا من به عنوان یه عمه که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پیرهن بیشتر پاره کرده بهت میگم این ترم با نظم ترتیب کلاسارو برو..درساتو بخون ..بچه خوبی باش..
بگوووووووووووچشم..
آفرین

سلام عمه جان زهرا ... درس خون هم خودتی !

ای بابا ... حالا اشکال نداره ، مهم تموم شدنه که خدا رو شکر تموم شد

چششششششششم عمه جان ...

کورش تمدن سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
برادر نمیتونی ببینی یه نفر غیر خودت اول بشه؟؟؟؟؟
دوران دانشگاه واقعا یکی لز بهترین دورانه
قدرش رو بدون

سلام کوروش خان ... نه دیگه ... همیشه خودم اولممممم

چشم ... میدونیم قدرشو

ملکه نیمه شرقی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

شروع ترم جدید مبارک!
نه تو خییییلی احساس خوش تیپی میکنی این همه عکس از خودت میذاری؟؟؟؟
۴۱۵۱۵

مرسی ملکه ...

پس چی فک کردی ؟! پسر ب این خوش تیپی ... والا !

کامیار چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://parchineharf.blogsky.com/

سلام
به سلامتی
رشتتون چیه؟؟

ما هم تقریباً از امروز رسما شروع شد
خوبه همه واسه 10-12 تلاش میکنن اینجا!
من فکر میکردم اوضاع خودم قاراش میشه!!

سلام ، ممنونم ... من حسابداری میخونم اگر خدا بخواد ...

آره بابا ... اون ایده ی جهانیه ... البته جهانی نه ... ایرانی منظور !

نیما چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

این گاگول کیه که این وسط نشسته ؟ بهش بگو خیلی گاگولی !

برو رد کارت بنم یره قند شکن !

عاطی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام دانشجو . هنوز پیدا نکردی ؟ دانشو میگم . بگرد عاقبت جوینده یابنده است ، هنوز ۵ترم دیگه وقت داری .
۲۰۰درصد قبول دارم حرفتو . دوران دانشجویی از قشنگترین و پر خاطره ترین دوران زندگیه بخصوص دوره لیسانس . آخی دلم تنگ شده برا اون دوران ، خیلی . هی ... روزگار .
بعضی درسا رو شاید نشه ولی بعضی دیگه رو میشه با یکم تلاش بیشتر ، از محدوده ۱۰ تا ۱۲ بالاتر بردا هرچند که فکر میکنم اون بعضی های اولم بشه . پس بوخون پسرم بوخون ، طوری بخون که بعدا پشیمون نشی همین . کشیدم که میگما . موفق باشی . شروع ترم جدیدم مبارک . ببینیم این ترم چیکار میکنی ؟

سلام فوق دانشجو ! ای بابا ... والا باید اسم ما رو یچی دیگه میذاشتن جز دانشجو !

آره ، خیلی خوبه انصافا ... دل ما هم از الان تنگ شده ! ( واسه همدردی بود دیگه )

ای بابا .. حالا معدل بشه 20 ، که چی میخواد بشه عاطی بانو ؟! البته گاهی اوقات امداد های غیبی یکاری میکنن میشه بیشتر از 10 الی 12 !

چشم ... ایشالله این ترم جدی تر میگیرمش ... مرسی

بهنام چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

واقعآ دانشگاه بهترین جای دنیاست مخصوصآ پارک فنی و پشت فنی!!!

اون فنیو خوب اومدی !!

فلوت زن چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com/

من هیچوقت این بهترین دوران زندگی رو تجربه نکردم...

خوش باشین.

ای بابا ... ایشالله تجربه کنین ... ممنونم

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

شروع ترم تحصیلی جدید را به شما نوگل زندگی باغ مامان و بابا تبریک میگویم !!!!!!

باور کن محمد یه روزی حسرت این روزا رو میخوری که چرا بیشتر درس نخوندی ....جدی میگم ... اون روزایی که وقتی فارغ التحصیل شدی همه جا میپرسن معدلت چند شده ؟! اگه بخوای پذیرش بگیری از دانشگاه میپرسن معدلت چند شده ؟؟ بخوای جای خوب بری کار کنی میگن معدلت چند شده ؟؟!!
باور کن درس خوندن خیلی هم سخت نیستاااااا

مرررررررررسی خاله جانه سحر خیز ...

خاله هرکاری میکنم بیشتر از اون نمیشه ... اخه خدا رو شکر رنج معدل همه همینه ... حالا شاید یکی پیدا شه بهتر بگیره اما همه تو همین حدود میچرخن !!

سخته خاله جان ... خیلی سخته

کرگدن چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

به سلامتی و میمنت حاج ممد آقا جون !

ممنونم کرگدن جان ... عزیزی

پَـ ــرشـ ـان چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

انشاالله همش ۲۰ بگیری

مرسی استاد ... حالا 20 هم نگرفتیم چیزی نمیشه والا

سیفتال چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.ashkanrad.blogfa.com

من که شما رو نمی شناسم ولی وسطی شمایی.

خودم هم میدونستم بالاخره یک روز مشهور میشم !

عاطی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://parvaze67.blogea.com

اینو راست گفتی . حالا خودتو بکشی معدلت الف شه که چی ؟ معدل الف برات کار میشه ، پول میشه ، چی میشه ، اونم اینجا تو این مملکت که ... فوقش باهاش بتونی با شرط معدل و بی کنکور بری ارشد که بعد از اونم همین آشه و همین کاسه . در هر صورت موفقیت شما آرزوی ماست .

والا با این نوناتون ...

جدا به نظرم همینطوریه ... یعنی الان پارتی داشته باش ، معدت 11 باشه یا 20 ... چ فرقی میکنه ؟!

نبضگیر چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

تماس باشما جوانهای عزیز منو یاد همان دوران دانشجوئی خودم می ندازه. یادش بخیر خیلی خوب مخصوصا دوستان بی ریای همین دوران که باید قدرشو دونست.
درضمن خاطره ی این هفته با حرف بزرگتری آپ کردم امیدوارم ازم راضی باشی.

مرسی دکتر جونم ... عزیزی ...

چشششششم ، حتما میام ... در ضمن دکتر مگه من کیم که باید راضی باشم ؟! شما خودت گلی

تداعی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.Imsolonly.blogfa.com

تو رو خدا بگو شما کدوم دانشگاه و کجا داری درس میخونی تا من هم انتقالی بگیرم!(آخه من از ۹ بهمن رفتم سرکلاس)
میشه بپرسم سر کلاس چه تیکه هایی میشه به پسرها انداخت همچین که نفهمن از کجا خوردن
در ضمن پشت زمینه عکست میگه که جای خیلی خوش آب و هوایی داری به تحصیل ادامه میدی
در ضمن من از اینکه کسی رو به وبلاگم دعوت کنم متنفرم پس اگه خودت خواستی بیا(اینو گفتم تا یک وقت منتظر دعوت نمونی)

ما آکسفورد اراک درس میخونیم ! هم دیر کلاسامون شروع میشه هم ب قول شما خوش آب و هواست !!

والا اونو باید از دخترا بپرسی ... اما اگر خواستی تیکه به دخترا بندازی که تا آخر ترم جرات نکنن هیچیی بگن ، من و دوستام در خدمتیم !

حتما ... باعث افتخاره

آناهیتا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

به به...به سلامتی و خوبی و خوشی.....

حالا یه کم ساعت گرون قیمتتو کنار می کشیدی طوری نمی شداااااااااااا

درس بخون دادا

این ترم ناپلئونی گذشت دیگه تکرار نشه!

مرسی آبجی خانوم ...

ای بابا ... به جان خودم واسه کلاس گذاشتن نبوده ها ...

چشم ... البته فقط این ترم ناپلئونی نبوده ... 3 ترمش اینطوری بوده !

نینا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

پس استاد حسابداریتو دوست داری دیگه
زبانم که خوب بود
بادت باشه اینارو ها
آخرترم ننه من غریبم در نیاریا

خب استاد نینا ، استادش خوبه اما درسش که خوب نیست !

اصول 3 خیلی سخته لامصب ! فصل اولش درباره ی شعب بود که هیچی حالیمون نشد !

تداعی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://imsolonly.blogfa.com

پس بگو چون داری جای خوش آب و هوا درس میخونی به نظرت دانشگاه باحاله
آخه من گفتم شما خودت پسری بهتر میدونی یک پسر رو با چه روشهایی میشه مسخره کرد ولی خوب حالا اشکال نداره یک چند تا از اون تیکه هات بگو شاید در رابطه با دشمنام استفاده کردم

ها دیگه ... دانشگاه نیست اصلا ... جنگل های سبز شماله !

خب شرایط کلاس و جنبه ی بچه ها و نوع رفتار و تیریپ و همه چیشونو بگو تا جدید ترین تیکه ها را بگم !!


( مدیونی اگر پیش خودت فک کنی دارم آمار میگیرم باهاشون دوس شم !! )

زهرا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

یادش بخیر!!!خاطرات صفریت!!!

چی ؟! خاطرات چی ؟!

فاطمه (شمیم یار چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلامممممممم محمددد
ترم ۴ و بعد ترم ۵ و بعد اون یکی ترم..اصلا آقاجون تمام ترم های زندگیت مملو از شادی و سلامتی و سرشاری و بالندگی باشه پسر خوب..
فقط جان من من کشته مرده همین نمرات عالی شما شدم..سعی کن کمتر تکرار شه جون مردم به خطر نیفته خوب

سلام خانوم معلم فاطمه ...

مرررررررسی خانوم معلم ... 4کریم ..

ای بابا ... همه آرزو دارن این نمرات واسشون تکرار شه ها !!

واحه چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ


حالا حالا ها مونده تا بزرگ شی....

از چه لحاظ خانوم معلم ؟!

مومو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://mo-mo.blogsky.com

سلام!
گول کسیو نخور!
حتی خودت!
نمره ها بعدا به دردت می خورنااااااااااااا!
از ما گفتن!
ترم خوبی داشته باشی

سلام عمه جان ... والا شما استادی حتما یچی میدونی که میگی ... چشم ، ایشالله این ترم بیشتر میخونم ...

ممنونم عمه جان

محبوب پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

vaghean shoma cheghadr darskhunid .khasteh nabashid shoma ba in nomarat badesh ham mikhahid kar konid digeh na ?chera hamatun dar aks be samt chap ghash kardid .

ای بابا ... خب درسها سخته خاله ، چیکار کنیم ؟! هرچی همت مضاعف میکنیم بیشتر از این نمیشه !

والا میخواستیم تو عکس نشون بدیم ما چپیم و مارکسیسم !!! به خاطر همین چپ شدیم !

محبوب پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

cheghadr to ameh o khaleh dari to postat.

دیگه همه فک و فامیل شدیم با هم خاله ...

خاله نازگل و خاله زهرا و خاله آنا و عمه الهام و بابابزرگ کیامهر و عمو نیما و ... !

راضیه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام تپلو
حال شما؟
به سلامتی وارد ترم چهار شدی
دلم به شدت برای دانشگاه و بچه ها تنگ شده
خیلی زود گذشت
نمره های عالیت ما رو از بین برده
این ترم به طور جدی سعی کن درس بخونی
ثانیه هات خوش طعم

سلام حج خانوم ... 4کریم ... مرسی

این نمره های ما خیلی شهید داد ها !!

چشم ... مرسی ... ثانیه های خودت خوش عطر و بو !

پرچونه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://porchouneh.blogfa.com/

سلام
اٍ ... شما رشتتون چیه؟
یا حسابداری یا مدیریت هست که اصول دارین

غرض از کامنت دادن اعلام وجود بود که بگیم ماهم حسابداریم
و و ارزش دیگری نداشت...!

سلام هم رشته !

منم حسابداری میخونم ...

آگالو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://agaloo.wordpress.com

خوشششششششش به حالتون

۴کریم ...

تداعی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://imsolonly.blogfa.com

خوب آقای زرنگ مثلا اگه من خصوصیاتشون رو بگم شما چه جوری با او نا دوست میشی وقتی ازشون هیچ شماره ای نداره؟!
در ضمن میشه توضیح بدی این ۴ کریم... یعنی چی؟
اگه معنی باحالی داره منم استفاده کنم

خب سرچ میکنم تو گوگل شمارشون به دست میاد دیگه !!

4کریم یعنی چاکریم دیگه ... معنی خوبی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد