کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

برای اولین بار ...

 

پریشب داشتم جشنواره ی فیلم برلین از شبکه ی پی دی اف را نگاه میکردم ... 

وقتی اصغر فرهادی به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم " جدایی نادر از سیمین " انتخاب شد و  روی سن رفت و بعد از دریافت جایزه برای مخاطبان صحبت کرد ، گفت : 

" این جایزه را تقدیم میکنم به مردم صبور ایران و به خصوص به جعفر پناهی عزیز ... " 

وقی اینو گفت ، حس خیلی خوبی داشتم و برای اولین بار به ایرانی بودن خودم افتخار کردم ... 

 

 

 

پی تولد نوشت : استاد نینا تولدت مبارک ... با آرزوی بهترین ها  

  

نظرات 23 + ارسال نظر
ملودی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام

بابا رکورد شکن ، بابا مقام اول ، بابا ساختار شکن ، بابا مدال طلا ...

اسمت در وبلاگ ما جاودانه شد که نفر اول شدی !

م . ح . م . د شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

دیگه هیشکی به سلام شوما توجه ای نمیکنه حاج آقا محمد !

ملودی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووخ جووووووووووووووووووون

فک کنم اول شدم.

یه پست بدون محمد پیدا کردم سریع از فرصت استفاده کردم

فک کنم اول شدم.

خدایا شکرت که این فرصتو بهم دادی اول شم!!!!

محمد تو حواست کجا بود؟

نگفتی یکی اول سلام میده؟

منم افتخار میکنم که اول شدم.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی میگن امت همیشه در صحنه یعنی تو !

پست نرفته رو آنتن سلام کردی ...

حالا کو شیرینیش ؟! زود بیا شام بده ببینم ... زووووووووووود

گل بانو شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://zizigolbanoo.blogfa.com/

خوبه هنوز هم آدمایی هستن، هنوز هم اتفاقایی می افته که بتونیم به ایرانی بودنمون افتخار کنیم!!!!

واقعا باید قدر اینجور افرادو باید دونست که یکاری میکنن که آدم هایی مثه من که حالشون از کشورشون به هم میخوره ، روزی بیاد و به کشورشون افتخار کنند ...

زهرا فومنی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.butimar13654.blogfa.com

سلام دایی محمدی که پی دی اف میبینه به خودش افتخار میکنه
یه خبر خوش محمدجان یاهو به عنوان کاربر برتر بهم تشویقی داده که تا ۵سال آینده واسه مسینجرم مشکلی پیش نیاد
بعدشم شما چرا نگرفتی داداشم.منظورم تو کامنت قبلی این بود که چرا به منزل ما نمیای افتاد الان؟
و در ادامه اینکه بنده آبیم..

سلام عمه زهرا جان ... من همیش به خودم افتخار میکنم !
( آیکون محمد خودشیفته )

عمرا ... خودم دارم باهاشون صحبت میکنم مسنجر 2 تاتونو تا مدت 20 سال بترکونه من یک نفس راحتی بکشم

آهان ... میایم ، هرموقع دعوت کنی میایم ...

ااااااااااااا ... من فک میکردم مثه آنا بدرنگ باشی ...

واحه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ http://oasis77.blogfa.com/

سلام

اتفاقا عکسهای این فیلم رو که تو روزنامه دیده بودم چند هفته پیش حس می کردم باید خیلی خوب بازی کرده باشند، نمی دونستم ساخته اصغر فرهادی هست و فرصت نشد روزنامه رو بخوانم تا اینکه چند شب پیش محبوبه برام متن صحبتهای اصغر فرهادی رو ایمیل زد.

جعفر پناهی برای کدوم فیلم دچار اینهمه محرومیت شده؟! فیلم مستند بوده؟ یا داستانی؟ یا سینمایی؟

فکر نکنم هیچ جای دنیا با هنرمندان چنین رفتاری بکنند که در ایران...

سلام خانوم معلم ...

انصافا کارش حرف نداره خانوم معلم ... پارسال هم به خاطر فیلم درباره ی الی تو همین جشنواره اول شد ...

والا از تظاهرات شروع شد که چند بار دستگریش کردن و بعد از چند وقت آزادش کردن ، بعد از یک مدت ریختن تو خونش به جرم " ساختن فیلم علیه مسئولان نظام " دستگریش کردن ... که بعده ها پسرش صحبت کرد و گفت بابا اصلا بابام فیلم نمیساخته ، اینا همینطوری ریختن خون گرفتنش ... ! حالا جالبیش چیه ؟! تا آخر عمر ممنوع الخروج شده و تا 20 سال حق فیلم ساختن نداره !!!! اونم کی ؟! کارگردان به این هنرمندی که فیلم آفسایدش ترکوند ...

پاییز بلند یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ق.ظ http://www.paizeeboland.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

مصاحبه ی بعد از جشنواره رو ندیدی٬ فوق العاده بود

دروووووووووووووووووووووووووود محمود ...

نه ، اون مصاحبه را ندیدم ، فقط استقبال بی نظیر آقایون !! ازش تو فردوگاه را دیدم !

کورش تمدن یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
نمیدونی چه لذتی بردم وقتی دیدم یکی دیگه اول شد
چهره ات رو تو ذهنم تصور کردم:چشمهای گرد و از حدقه دراومده
درود به شرفش(اصغر فرهادی)

سلام کوروش خان ... خیلی لذت داشت ... من که اون موقع خیلی حال کردم ... دمش گردم

راضیه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ

زنده باد اصغر فرهادی
زنده باد جعفر پناهی
زنده باد محمد رسول اف(امیدوارم اسمشونو درست گفته باشم)
زنده باد همه ایرانی های باشرافت

همه را گفتی ، چی میشد یک زنده باد محمد هم میگفتی ، هوم ؟!

ف@طمه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://zarafekocholo.blogfa.com/

میبینم که اول نشدی
وطن دوستیت حسابی تحت تاثیر قرار گرفته ها

ملودی ماست دیگه ... پست نیامده رفت کامنت گذاشت

آره دیگه ... ناسیونالیسم ( درست گفتم ؟! ) شدیم رفت !

کرگدن یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

دیشب مهدی پژوم عزیز خونه مون بود
صحبت و ذکر خیر شما و نیما خان بود ...

ممنونم کرگدن جان ... من هنوز استادو ندیدم و خیلی مشتاقم ببینمشون ... دلم هم برای شما حساببببببببی تنگ شده

هیشکی! یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام عرض شد ..
مردم صبور ایرانو خوب اومد خدایی

سلام هیشکی بانو ... آره ، قشنگ گفت انصافا ...

پَـ ــرشـ ـان یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

استاد کی میشه بیام با هم ، هم نوازی کنیم ، هوم ؟!

مهدی پژوم یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://mahdipejom.blogfa.com

سلام نازنین خوب ام...
این پست و پست قبل را خواندم . دوباره هوای ات زنده شد...
عزیز دل.. .ایرانی بودن هیچ افتخاری نیست. همه درد است و رنج و واپس ماندگی و هزار چیز دل خراش دیگر...
دل ام برای ات تنگ است مهربان. کاش بیش تر بودن ات و بودن ام میسر شود...

سلام استاد عزیز تر از جانم ... قربان شما

قبول دارم استاد ... منم به خاطر همینه که میگم از کشورم بدم میاد اما خب گاهی اوقات یک سری چیز میبینم که برام جالبه و به کشورم افتخار میکنم ..

ب خدا منم دلم خیلی براتون تنگ شده استاد ... ایشالله عید اگر اومدم تهران قول قول قول مردنه میدم که بیام ببینمتون ... اگرم شما تشریف اوردین اراک ما در خدمتیم

عاطفه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

سلام.. بابا افتخار!
پست قبلت هم خیلی جالب بود..

سلام خاله عاطفه ... 4کریم !

گودول یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://godool2.wordpress.com

چرا برای اولین بار ؟
هر وقت برای خرید میرم بیرون مثلِ 25 بهمن به ایرانی بودنم افتخار میکنم.

قبول دارم ، اون زمان ها خیلی افتخاره اما خب گاهی اوقات هستش که آدم از شنیدن یک سری چیزا که توقعی ازشون نیست حال میکنه دیگه ...

دختری از یک شهر دور یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com

سلام...
به نظرم دادن این جایزه ها کاملا جنبه سیاسی داشت!!!
درسته فیلم رو خیلی تعریف میکنن اما سیاسی بود بردن خرس های نقره ای وطلایی!!!
منم افتخار میکنم!!

سلام ... ای بابا ، فک نکنم جایزه ی برلین بر اساس سیاست یا چیز دیگه ای باشه ...

ماه نو-بهار یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://thenewmoon.blogfa.com/

آخ دوست دارم این فیلمو ببینم!

منم همینطور !

مجیدحمید یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام.
مخلصم داداش.
من راستش اصلا هیچ رقابت سینمایی را قبول ندارم، اسکار و فجر و برلین و خرس و مرغ طلایی و ... هم فرقی نمی کنه، رقابت را بیشتر توی زمین ورزش میدونم. اگه یه تیم ایرانی برنده بشه یا یه کشتی گیر، با اون حال می کنم و افتخار، اما با مسابقات سینمایی چون از اساس قبولش ندارم حال نمی کنم.

سلام حاج سعید ... عزیزی ...

خب هرکسی یک عقده ای داره ، کلا من به خاطر بردن جایزه ی یک ایرانی افتخار نکردم ، به طرز صحبت اصغر فرهادی و شجاعتش افتخار کردم ... منم یکروز وقتی یک ورزشکار قهرمان میشد خوشحال میشدم اما الان ...

آفتاب پرست دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.aftabparast.blogsky.com

اصغر فرهادی محشره

حسنا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

اگه من اونجا بودم می گفتم:
اصغر جان
نوش جان
(البته منظورم جایزه بود)

کاغذ کاهی(نازگل) سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ

آخ چه حالی کردم خودت اول نشدی !!!
دم این ملودی جان گرم !!!!!!!!!

بعلهههههههههه ...

مهدیه جوووووووون چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.ma-03.blogfa.com

وای اره منم خیلی خوشحال شدم...شایدم افتخار کردم نمیدونم!
راستی سلام...ا مثل اینکه من اولین باره به این وب سر میزنم...
اینم یه جمله به مناسبت ورودم به این وب!
امیدوارم از خوانندگان پروپا قرصتون بشم!
سال‌ها تلاش کردم تا مردم بفهمند اما آنها فقط می‌خندیدند! "چاپلین
سبز باشید...

سلام ... خوش اومدین ...

دست شما درد نکنه ... جمله ی خیلی قشنگی بود ... ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد