کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

به امید دیدار تاواریش !

 

اوایل آشناییم با نیما ، همیشه بهم میگفت هوس رفتن به شیراز کردم !  

بهش میگفتم خب یک برنامه بریز برو و اون میگفت فرصتش پیش نمیاد ... 

اما الان بعد از چند وقت از اون روزها و  به مناسبت عید نوروز شرایط جور شده و نیما داره میره شهر آباء و اجدادی خودش شیراز ...  

از چند روز پیش که بهم گفت میخوایم بریم قشم و بعدش هم شیراز دلتنگیم شروع شد ... 

الانم هم خوشحالم هم ناراحت ... 

خوشحال از اینکه با شناختی که از نیما دارم میدونم با این مسافرت بخش بزرگی از دلتنگیش برطرف میشه ... 

و ناراحت از اینکه بلاگستان بدون حضور نیما واسم هیچ صفایی نداره ... اما خوش گذشتن به نیما واسم از همه چی مهمتره ...

رفیق عزیزم ، امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره ... 

این تیکه از شعر نیما دهقان که 2 سال پیش واسه سید محمد خاتمی سروده شده را میخوام بهت تقدیم کنم ... ! 

اگر رفتی ،  از این بیابان ... سلامم را رسان لطفا به باران ! 

شکوفه هم دیدی چه بهتر ... نشد دریا سحر سارا  صنوبر !   

( حالا پیدا کنید خانوم " س " را !! )

 

مواظب خودت باش  ... منتظرت میمونم تاواریش   

 

 

  

 

نظرات 18 + ارسال نظر
م . ح . م . د پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

نیما پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام تاواریش !

دهنت سرویس بچچه ! خیلی بی شرفی ی ی ی ی ی ی !

این پست بدجور مزه داد یعنی کلی به اینکه میشناسمت خوشحال شدم . الان با پسرداییم نشستیم و داریم پستتو میخونیم . ایشالا فردا صبح راهی میشم ممد . نتونستم بدون کامنت بذارم این پست رو . البته هرچی بگم هم نمیتونه جواب محبتت باشه رفیق . مواظب خودت باش .سال نو هم مبارک . بعد باهم صحبت میکنیم تاواریش !!!!!

سلام بچچه ... دهن خودت اتوبوس !

عزیز دلمی ... سلام به ایمان برسون ...

ایشالله ... مرسی که اومدی خوندی ... دوس داشتم بخونی و بری ... عید تو هم مبارک جیگر طلا ... ایشالله بهت خوش بگذره

واحه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

وا چه لوس!

لوس بود جدا ؟!

محدثه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

کیو کیو!
جفتتونو کشتم!
یه سوال!کی ازتون عکس گرفت؟
توام عاشقیا!خجسته!

والا یک آقایی داشت از اونجا میشد گفتیم حاجی یک عکس ازمون بگیر ، اونم قبول زحمت کرد عکس انداخت !

بهنام پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

ایول به واحه!!!!
وا چه لوس خیلی میومد به این پستت ممد!!!
مردک من که هستم چی چی بدون نیما صفایی نداره! خجالت نمیکشی با این حرف زدنت؟!
جدا از شوخی (البته شوخی ای در کار نبود) امیدوارم بهش خوش بگذره...

برو رد کارت ..

تو هم که داری میری تهران ... پس چی میگی هستی ؟!

ایشالله ...

کیانا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

ایشاا... که عید به همه خوش بگذره بخصوص اقانیما وخودتون.
عیدتون مبارک باارزوی بهترین ها

ممنونم ... ایشالله عید به همه خوش بگذره ...

عید شما هم مبارک اونم پیشاپیش ...

ملودی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

به به!چه دوستای باصفایی!

ایشالله دوستیتون جاودانه باشه.

مرسیییی ملودی ... ممنونم... لطف داری

مهدی پژوم جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام محمد خوب...
سفرش به خیر...
شما هم سفری بیا و سری به ما بزن. باعث بسی خوش حالی ست نازنین...

سلام استاد نازنینم ... سفرش بخیر ...

چششششم استاد ... اگر بشه که حتما ، اما کاش شما میامدین اراک ... مهمون نوازهای خوبی هستیم ها ...

کورش تمدن جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام همشهری
ایشاا... عید بهش خوش بگذره
ایشاا... عید بهت خوش بگذره
ایشاا... عید بهمون خوش بگذره
ایشاا... به سلامت بره و برگرده
دیگه فعلا دعایی ندارم اگه یادم اومد میام مینویسم

سلام کوروش خان ...

ایشالله ... ایشالله سال جدید هم سال خوبی برای همه و مخصوصا شما و هلیا خانوم باشه ...

یکیو فراموش کردی ... ایشالله زودتر بیای اراک بریم خیابون ملک !

کورش تمدن جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

میگم برادر تو که داری باز داری شدیدا نوربالا میزنی
سحر؟سارا؟صنوبر؟اونم کنار دریا؟
وای وای وای
تنها تنها؟حداقل نیما رو هم ببر
خیالت راحت به همکلاسیت چیزی نمیگم

نیما خودش ماشالله مردی شده میتونه پیدا کنه !!

بدبختی هم کلاسی هم با س شروع میشه ... اینجا هم سحر و سارا داریم ...

کرگدن جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

پاشین جمممممممممممم کنین خودتونو !
خجالتم نمی کشن با این سن و قد و هیکل !
عینهو دخترای چارده ساله واسه هم لاو در نموده و رومنس پرتاب میکنن !!!

رفاقتتون مستدام ...



خب درسته 2 تامون قد درازیم و اینا اما دل 2 تامون مثه گنجیشکه به جان خودم !

ممنونم محسن خان ... لطف داری

مجیدحمید جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
عکست که با نیما انداختی آخر کلاس و شخصیت و رفاقته.

حالا با چه اسمی لینکت کنم بزرگوار؟

سلام پدرم ... ممنونم ، عزیز دلی ...

با هر اسمی که دوس داشتی ... صاحب اختیاری

الهه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

یه عالمه لایک به کامنت کرگدن!
خجالت نمیکشی پسری؟آخه چقد بی حیایی تو؟من هی میخوام خرابکاریای شما دو تا و این ارتباط خفنتون رو ماست مالی کنم باز لو میدین خودتونو؟
ایشالا به نیما خوش بگذره...به تو هم خوش بگذره...اون دخترایی رو هم که اسم بردی میای دونه دونه معرفی میکنی بهم تا تایید صلاحیت کنم یکیشون رو!

ای بابا ... خب ننه شاه چیکار کنم ؟! به قول خودش خانوم گل داره میره مسافرت ! باید پست بذارم تا بدونه چقد دوسش داره دیگه !!!

اوه اوه ... یعنی سحر و سارا و صنوبر و دریا و باران و شکوفه ، تک تک باید بیان پیش شما ؟!

محمد سرابی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.negarande.ir

خوندن این شعر رو توی یه فیلم دیده بودم

فک کنم شما کلیپ همایش دعوت از سید برای انتخاباتو دیدی .. چون تو اونجا نیما دهقانی خوندش

واحه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

آفرین عحب کامنتی براتون گذاشته کرگدن یعنی همه چیزایی رو که من می خواستم بگم و رعایت حالتون رو کردم گفتند ایشون...

ای بابا خانوم معلم ، خب اگر این حرفارو نگیم احساساتمون جریحه دار میشه خدای نکرده معتاد میشیم و این چیزاها !

ناهید جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

اول اینکه شما دوتا چرا انقد مثل دخترایین؟راست گفت اون بنده خدا لوسین دیگه
دوما:پس همه چی زیر سر تویه میگم این پسره خل ووچل چرا عاشق شده پس تو از راه راست به درش کردی

والا تقصیر خودمون نیست ، خدا اینجوری آفریدمون !

آره دیگه ... تازه فهمیدی ؟! کلا فقط اون عاشق نشده ، منم عاشق شدم !

سوسک سیاه! جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

چه دوستای خوبی هستین ها! منم یه دوست دارم که مثه تو و نیما باهم خیلی زیاد دوستیم دلتون شاد.....
شما مشهدین؟ما ایشالا مسافر مشهدیم ژس فردا.اونجا سرده؟

عجبی ! یکی تعریف کرد از ما ! ممنونم شما لطف داری ...

جدا به من میخوره مشهدی باشم ؟! سوسک سیاه جان این همه شهر باید منو مشهدی بدونی ؟!
خدا رو شکر مشهدی نیستم ! نیما مشهدیه ... منم مسافرت رفتم اونجا که پیشش بودم

ایران دخت جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

دوستی تون پایدار و پر از خوشی...

ممنونم آبجی خانوم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد