کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

عیدت مبارک دوستم !

 

 

 

 

دقایق داره به سرعت به سال تحویل نزدیک میشه ... 

چیزی به خداحافظی آخر 89 نمونده ... چیزی به آخر پایان دهه ی 80 هم نمونده 

از خودم میپرسم چطور بود ؟! سال 89 خوب بود ؟! دهه ی 80 چی ؟! اون خوب بود ؟! 

فکر میکنم ... خیلی زیاد ! به نتیجه ای نمیرسم ، فقط میگم " خدا رو شکر " !  

این روزا حال و هوا بدجوری عوض شده ... شاید خیلی ها بگن نه ، هیچ فرقی نکرده ! اما من میگم چه بخوایم چه نخوایم جو عید و سال نو حس و حال دیگه ایو برای همه میاره ... 

مسلما همه یک حس خاص و متفاوت دارن ... حسی که دوسش دارم ! 

 

اومدم اینجا عیدو تبریک بگم و 2 تا مطلب بگم و برم ، اول میخوام براتون دعا کنم ... خیلی خودخواهم ، میدونی چرا ؟! چون میگم خدا نشسته و بدجور داره نگام میکنه و صدامو گوش میده ... فقط منو نه ، همه را ... از مسلمون تا مسیحی ، از بچه تا بزرگ ، از مذهبی تا غیر مذهبی ، از خوشگل تا زشت ! اگر اینطوری نبود که خدا ، خدا نمیشد !

از خدا میخوام سال 90 و دهه ی 90 براتون بهترین سال و بهترین دهه باشه ، طوری که وقتی یادش میفتین بگین هیچ وقت فراموشش نمیکنم چون برام بهترین ها را داشته ... از خدا میخوام هرچی موفقیت تو این دنیای به این کوچیکی هست تو این سال و دهه نصیبتون بشه و برای تک تکتون بهترین ها را آرزو میکنم  ...

 

و نکته ی دوم ، اومدم معذرت بخوام ، از همتون ! تو این سال ناخواسته دل خیلی ها را شکستم ، ناخواسته خیلی ها را رنجوندم ... منم یک انسانم ... معصوم نیستم پس مسلما اشتباه میکنم ... اما خدا رو شکر میکنم انقد شجاعتشو دارم که بیام معذرت خواهی کنم ! 

از همتون ، از شما دوستای گلم با تمام وجود معذرت میخوام و امیدوارم اگر بدی ای از من دیدین به بزرگواری خودتون ببخشین ... و اما تبریک عید ! یک خط بیشتر نیست ...

عیدتون مبارک ، تنتون سلامت ، لبتون خندون ، دلتون شاد و قلمتون پایدار ...   

بیایم لحظه ی سال تحویل ، برای شفای تمام بیماران و آزادی کشورمون دعا کنیم .  

 

پی تقدیم نوشت : میخوام این پستو تقدیم کنم به تمام کسایی که سالهای پیش پیشمون بودن و امسال تنهامون گذاشتن و رفتند ... دوس دارم یادی داشته باشم از تمنا ، دوست وبلاگ نویسی که به خاطر تصادف به رحمت خدا رفت ... روحشون شاد و یادشون گرامی باد    

 

پی شعر نوشت :  

من ،  بی تو دمی قرار نتوانم کرد ... احسان تورا شمار نتوانم کرد 

گر بر سر من زبان شود هر مویی ... یک شکر تو از هزار نتوانم کرد  

ابو سعید ابولخیر 

  

نظرات 30 + ارسال نظر
م . ح . م . د یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

ملودی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام.

دوم شدم؟


سلام ملودی ... بعلههههههه ... طبق معمول دوم !

ملودی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

منم سال نو را به شما و خونواده عزیزتون تبریک میگم.

امید که سال 90 سال طراوت,تندرستی وموفقییت برایتان

باشد.

ممنونم مرسی ... عید شما هم مبارک ...

محدثه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

علیک سلام پسر گل!
خوشم اومد زود سلام کردیا!
من احتمالا سال تحویل جمکران باشم!
بیا یه معامله کنیم٬من سر سال تحویل تورو دعا میکنم٬(البته اگر اونجا بودما!!)توام منو دعا کن٬واسه کنکورم. خب؟

سلام محدثه ... من همیشه زود سلام میکنم که ...

قبول ! البته اگر لایق باشم ... اما تو همه را دعا کن

واحه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام

ان شاء الله دکتر! سالی سرشار از تبریک داشته باشی ان شاء الله افقهای روشن آینده پیش چشمهایت روشن شوند...

خیلی عجیبه اتفاقا صبح داشتم فکر می کردم دههء ۸۰ بدترین دهه زندگی من بود سال ۸۰ و ۸۹ بدترین سالهای این دهه بودند و البته سال ۸۲ و ۸۳ سالهای به شدت سخت و تلخ...

ان شاء الله دهه ای که پیش روست برای همه مردم ما دهه آسایش، امنیت روانی، آرامش، آزادی و رشد باشه...

گرچه تمام این آرزوها در حد تخیل هستند... اما بلندپروازی هم گاهی نفس آدم را تازه می کند!

حالا بگذریم...

من برای هفت سین یه سین کم دارم چه کار کنم؟!

الان اینا هست بقیه رو تنبلی کردم نرفتم دنبالش:

سبزه، سیر، سنجد، سماق، سرکه، سکه...

آهان راستی یادم رفت بگم، من اگر دلت رو شکستم سعی کن حلالم کنی حتما در اون لحظه تشخیصم این بوده که حقته!

سلام خانوم معلم .. ممنونم مرسی

ایشالله که 10 سال دیگه بگی دهه ی عالی ای بوده و تک تک سالهاش برام خاطره انگیز

چرا بلند پروازی خانوم معلم ؟! ایشالله که همه ی این اتفاق ها برای کشورمون میفته ...

همیشه میگن " سکوت " هفتمین سینه ... بذار سکوت باشه !

ای بابا ... این چ حرفاییه خانوم معلم ... شما هرچی دلت میخواد دعوا کن ما حرفی نداریم ...

راستی ، خانوم معلم من هرچی اسمس تبریک میدم نمیاد ... نمیدونم چرا هی فیلد میشه !

محدثه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

اااااااا!!!
شاعر میگه:باور نمکنم این تو خود تویی!
یعنی الن واقعا آپ نیستی؟
رفتی شمال؟!

چی ؟!

محدثه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

سوتی دادم!

خدا قوت !

واحه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

من یه مشکل دیگه هم دارم الان! به شدت خوابم میاد عمرا بتونم تا ۳ لحظه تحویل سال بیدار بشینم!

خانوم معلم منم هرشب تا 3 بیدار بودم اما نمیدونم امشب چم شده دقیقا ! دارم از خواب میمیرم

زهرا فومنی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام بر دایی محمد عزیزم..خوبی؟
بعضی پستهارو ناخوداگاه بیشتر دوست دارم،این پست هم از اون پستاست،نمیدونم شاید چون این سال(۸۹) سالی دوستیای ما ها باهم بود سالی پراز فراز نشیب،که باعث شده مقاوم باشیم که شاید این مقاومت تشبیهی نداشته باشه..بگذریم..
خوشحالم که جراتت سرامده داداشم،خوشحالم که سرشاری از زندگی،مرسی ازت..
خداروح تمنا رو هم شادکنه..
سال خوبی داشته باشی..

سلام خاله جان زهرا ... قربانت مرسی ...

نظر لطفته ... 89 خوب بود خدا رو شکر ... یکی از خوبی هاش هم پیدا کردن دوستای گلی مثه شما بود ...

ممنونم ... ایشالله روحش در آرامش باشه

همچنین شما ... بازم عیدت مبارک

آلن دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سال نو-ت مبارک باشه محمد.
خیلی پست قشنگی نوشتی.
اگه به اون یره هم زنگ زدی ؛ از طرف من عیدو بهش تبریک بگو.

ممنونم آلن جان .. عید تو هم مبارک گل پسر ...

نظر لطفته ... والا بهش زنگ زدم برنداشت ! نمیدونم کدوم گورستانی تشریف دارن آقا !

زهرا فومنی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

یکی دیگه نوشتم مثل اینکه نیومد
میگم الان که تمام ملت رفتن مسافرت و تو هتل های ۵ستاره دارن کیف میکنند ما پشت این مونیتوریم!
اصلا ما ازاین بهنام کمتریم که رفته دبی!
اه اه به خشکی شانس..

والا با این هتلاشون ...

بهنام و دبی ؟! جک میگی خاله جان زهرا ؟!

بهنام پاشو از شهرش بذاره بیرون هنر کرده !

امشب چند تا اسمس به هم رد و بلد کردیم ... بهنام هم خوبه خدا رو شکر ...

ف@طمه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

عیدت مبارک
منم که دعا میکنی که

عید شما هم مبارک ... حتما ، اگر لایق باشم

مهدی پژوم دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام عزیز دل...
شنیدن صدای ات امشب غنیمتی بود و فرصتی نازنین دوست ام...

سلام استاد دوست داشتنی خودم ...

ممنونم استاد ... خیلی خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود ... منم خیلی خوشحال شدم ... دوستتون دارم در سطح لالیگا

حسین ترابی (پسر یک مزرعه دار) دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://torabi-hossein.blogfa.com/

عیدت مبارک محمد عزیز.

ممنونم حاج حسین عزیزم ... عید شما هم مبارک گل پسر

واحه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

یاد اون عبارت معروف مرحوم شاه افتادم الان:

( کورش آسوده بخواب که ما بیداریم! )

بالاخره هفت سین رو با پنج تا سین چیدم! آخه عدد شش رو دوست ندارم کلا اعداد ۱، ۳، ۵، ۷ رو بیشتر دوست دارم حالا که هفت تا نمی شد ۵ تا شد!

خدا رحمتش کنه ...

5 سین شد ؟! خوشم میاد خانوم معلم تو همه ی کارهات یک تفاوتی دیده میشه ...

واحه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

اون ۲ تا سین گمشده رو هم می ذارم جای خالی دو عزیز!

بسیار عالی ...

فاطمه (شمیم یار دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ

سلامممممممم محمدددددددد
مبارکاااااااا باشه ..پست خوبی بود..به امید سالی بهتر برای همه..
من برم بخوابم تا غش نکردم

سلامممممممممم خانوم معلم ... عید شما هم مبارک ...

برین بخوابین ، ما هم دیشب خودمونو بزور تا 4 بیدار نگه داشتیم

وانیا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام سال نو مبارک
شاد باشی

سلام وانیا بانو ... عیدت مبارک ... همچنین شما

لا بلای برگهای زندگی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ق.ظ http://www.zabanitaly.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
سال نو مبارکککککککککککک

سلامممممممممممم ... سال نوی شما هم مبارررررررررررررررررک

سوفی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ق.ظ

سلام محمد جان
سال نوت خجسته...
امیدوارم سلامت باشی و دنبال آرزوهات بری... نمیگم بهشون برسی چون اگه خودت بخوای و دنبالشون بری ، قطعا بهشون میرسی... شک نکن.

سال سرشار از فراوانی داشته باشی.

فعلا...

امضا :

سلام خواهری ... قربانت ، عید تو هم مبارک ایشالله ...

ممنونم مرسی ... ایشالله واسه تو هم بهترین سال و دهه باشه ...

کیانا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام خیلی زیبا و قشنگ نوشتین امیدوارم سال فوق العده ای داشته باشین
عیدتون مبارک

سلام ، ممنونم ، قربان شما ... همچنین شما ... ایشالله سال خوبی داشته باشی ...

خدیجه زائر دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام به پسر زلال و مهربانم..........امیدوارم صداقتت در گذر زمان پایدار بمونه.......عیدت مبارک پسرم.الهی خوشبخت بشی.

سلام مامان خدیجه ی گلم ... مرسی ، قربان شما ، لطف دارین

گودول دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://khesht40.blogfa.com

سال خوبی داشته باشید و سبز.

همچنین شما آقا سعید دوس داشتنی

فاخته دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

سال نو مبارک
با آرزوی بهترین ها

ممنونم ... سال نوی شما هم مبارک ...

کوآلا کوچولو دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.kouala.blogsky.com

سلام دکی اراکی

خوبی ؟ سال نو مبراک عزیز دل

سال جهاد اقتصادی خوبی داشته باشی !!!!!!!!!!!


از لفظت تابلوئه پوریای خودمون هستی ... درسته ؟!

سلام عزیزم ... قربانت مرسی ... عید تو هم مبارک ...

همچنین !

نعیمه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.afterborn.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک باشه!

سلام ، ممنونم ... عید شما هم مبارک

محدثه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک
نرفتم جمکران ولی همینجا سر سال تحویل دعات کردم!
تو چی؟
خدایی دعام کردی؟؟!!

سلام محدثه ... دعاتتتتتتت کردم اساسی ... برای همه ، دستت هم درد نکنه به یادمون بودی ...

ایشالله که بزنی کنکورو له و لورده کنی !

ف@طمه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

محمد جان چنتا از بچه ها اومدن شیراز شاید یه قرار کوچولو گذاشتیم به نیما بگو اگه میتونه بیاد خبرمکنه

چشم بهش میگم ...

ماهی تنگ بلور دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://parspalace.persianblog.ir/

عید شما هم مبارک آقا ی محترم

عید شما هم مبارک خانوم محترم !

کاغذ کاهی(نازگل) سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

ممنون به خاطر دعای قشنگت

تو اینقدر مهربون و دل پاکی که کسی رو ناراحت نمیکنی و اگرم بکنی زودی از دلشون در میاری
سال خوبی داشته باشی داداش مهربون و گلم ...

مرسی خاله جان ... لطف داری ... شما خودت خوبی همه را به چشم خودت میبینی ...

سال نوی شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد