کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

به سوی تو ...

 

امشب خونه ی مامان بزرگم دعوت بودیم ... اولش طبق معمول کلاس گذاشتم و گفتم نمیرم اما با تهدید های همه جانبه مواجه شدم و مجبور شدم رفتم ! 

الان هم خوشحالم که رفتم ... نمیدونم چرا امشب انقد بهم چسبید ! از اون شبهای خاطره انگیز .

شاید به خاطر خوندن آهنگ به سوی تو بود ... آهنگی که عاشقشم ...

کل بزن برقص های امشب یک طرف و خوندن دسته جمعی آهنگ به سوی تو هم یک طرف !

 

  

 

 

پی آهنگ نوشت : لینک آهنگ به سوی تو که دادم نمیدونم چرا آهنگش نصفه و نیمه است ! 

اگر دوستان آهنگ کاملشو داشتن لینکشو بدن ممنون میشم   

 

نظرات 23 + ارسال نظر
م . ح . م . د سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

ملودی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم.

الان من دقیقا اینم !

ملودی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

پس خوب شد که رفتی!!!!

آخه پسر روز اول سال نو هم نمیخواستی بری دیدن مادر

بزرگ و عید دیدنی؟

بابا تو دیگه کی هستی؟

سوم شدم؟

آخه صبح رفته بودم خونشون ، امشب دیگه همه را گفته بود ... آره خوب شد که رفتم انصافا ...

نقره را گرفتی ... برنز هم مال خود خودت

ملودی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

چهارم.

اوووووووووووووخ جووووووووون وبلاگو فتح کردم.

وقتی وبلاگ زدی میام تلافی ها ... حالا ببین !

ملودی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ

پنجم.

به اسم 5 تن.اینم مال من.

آقا اصلا بریم سند این وبلاگو بزن به اسم من خودتو راحت کن.

۵ رند به یاد 5 تا آل عبا !!!

من که خودم بهت گفتم ... من حاضرم ... فقط اجاره وبلاگ هست که ماهی دو تن کلوچه ی خوشمزه ی شماله ... هوم ؟! موافقی ؟!

ملودی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

آقا یادم رفت سال نو مبارک.

امید که سال خوبی داشته باشی.

ششم.

سال نوی خودت هم مبارک ... میگما سال همت مضاعف کار مضاعف پارسال بود !! امسال شده جهاد کشاورزی ... ببخشید جهاد اقتصادی !
به جای این کارا باید عیدی بدی

واحه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

به به می بینم که مادر بزرگ گرامی خونه شون مشکل منکراتی داره بزن برقص و...

حالا خانوم معلم دیشب خونه ی مامان مامانم بودیم ... اونجا بزن برقص هست اما نه خیلی ... یعنی تا آدم های پایش پیدا نشن خبری نیست ! اما کلا خونه ی مامان بابام شما هر لحظه بری بزن برقص هست !! به خاطر همین من اونجا رو بیشتر دوس دارم ...

ف@طمه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

خوبه که خوش گذشته

4کریم عمه ف@طمه

کاغذ کاهی(نازگل) سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

خاله جان چه خوب شد که رفتی ...
خدا رو شکر بهت خوش گذشته ... ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه و دیگه ناز نکنی و کلاس الکی هم نذاری !!

جای شما خالی بود خاله جان ...

مرسی ... ناز کردن ب خدا نیست ، حالا درسته دیشب خوب بود اما کلا خوشم نمیاد کنار فک و فامیل باشم !

عاطی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام محمد جان . خوبی برادر ؟ عیدت مبارک . ایشالا سالی پر از شادی ، سلامتی و موفقیت در پیش داشته باشی .
همین دید و بازدیدای ساده عید ببین چقدر دل آدمارو بهم نزدیک میکنه و چقدر این دورهم جمع شدن ها شادی میاره . چرا بقیه سال اینجوری نیست ؟
خوشحالم که بهت خوش گذشت . دلم برا اینجور جمع شدنها خونه مادربرزگا تنگ شده .
بابت تبریکت هم ممنون .

سلام عاطی بانو .. قربانت مرسی ، همچنین شما ، ایشالله که بهترین سال و دهه را داشته باشی ...

آره ب خدا ... ببین چقد رو آدمی مثه من که از جمع شدن بدش میاد تاثیر میذاره ، چ برسه به کسایی که جمع شدنو دوس دارن ...

خواهش میکنم ... وظیفه بود

حسین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.hosseinb.blogfa.com

سلام
سال نو و عیدت مبارک .
چه عجب تو هم با فامیل خوش گذروندی ؟

سلام بر هم ولا جان خیلی کم پیدا ...

عید شما هم مبارک هم ولا جان ... آره دیگه ، تو هرچی یک استثنائی هست ... اینبارم اونطوری شد به ما خوش گذشت !

مهدی پژوم سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام محمد جان...
بچه ها فردا می ایند. شما هم تشریف بیاورید عزیز دل...
صبح می رسند انگار...
نهار در خدمتیم..

سلام استاد عزیزم ... ایشالله امشب باهاتون تماس میگیرم

زهرا فومنی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام بر دایی محمد خودمان..
یعنی تو نمیخواستی بری خونه مادر بزرگت!؟باید تهدیدتت کنند،یعنی چیییییییییییییییییییییییی؟ الان من عصبانی شدم در حد المپیک!
اهنگ ۲۰هم خودیدااا

سلام خاله جان زهرا ... به جان خودم صبحش رفته بودما ! این دیگه اضافی بود خب !

ها ، جات خالی ... خیلی باحال شد

حسین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.hosseinb.blogfa.com

سلام هم ولا
این بار هم بزن برقص بوده که به تو خوش گذشته .

سلام هم ولا جان ... نه هم ولا ... اون همیشه هست ... به نظرم آهنگه بود که خوب کرد دیشبو ...

کودک فهیم سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

آهنگ فوق العاده سوزناک، با احساس و زیباییه...

خیلی قشنگه ...

سوفی چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام

چقدر کاسب شی تا حالا محمد ؟




امضا :

سلام خواهری ... خیلی کم ! چون فقط خونه ی مامان بزرگام رفتم و دیگه هیچ جا نرفتم و نخواهم رفت ...

اشرف گیلانی چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://babanandad.blogfa.com



سلام رفیق

سال نو مبارک

به روزم

سلام خانوم گیلانی عزیز ... عید شما هم مبارک ...

چشم حتما ...

پَـ ــرشـ ـان چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ



مبارک

ممنونم استاد ... عید شما هم مبارک

ماهی تنگ بلور چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://parspalace.persianblog.ir/

من انقد خونه مادر بزرگم نرفتم امسال اون اومد خونه مابعد از دوسالراهمون دوره خوب
جالبش این بود که منو نشناخته بود پیر زن طفلکی

خسته نشی یهو ماهی !!

بنده خدا ... تو چی ، شناختیش ؟!

مجیدحمید چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام
مخلصتم اخوی جان.
آخه من مشکلی با قل قل دادن ندارم فقط ترسم از اینه که بخوری قل قل و وزنت از اینی که هست بیشتر بشه. آخه قل قل چاق کننده است :دی

ضمنا امیدوارم همیشه خوش باشی.

سلام حاج سعید ... عزیز دلی ...

ای بابا ، شما چیکار به این کارا داری ... میرم تردمیل آبش میکنم ... فقط بگو کی خدمت برسیم ... هوم ؟!

ممنونم ... لطف داری

عبدالکوروش چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

نوروزت مبارک مرد بزرگ.
من این آهنگ رو دو ساله که روی گوشیم دارم.
من هم عاشقشم و خیلی می خونمش.
اگه خواستی ایمیلت رو بده واست بفرستمش.
من اونقدر خاطره از این آهنگ دارم که هیچوقت نمیتونم پاکش کنم...

عید شما هم مبارک عبدالکوروش جان ...

ای جانم ... منم خیلی دوسش دارم ... چشم الان میام ایمیلمو خصوصی میدم که لطف کنی بفرستی ... دمت گرم

سوفی چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

بابا یه جواب بهتر به این مجید حمید میدادی... میگفتی اگه قل قل چاق میکرد الان شما ۱۰۰ کیلو شده بودی جسارتا !!!


جلالی هم خدائیش شد مربی آخه ؟؟؟؟



امضا :

آخه اون به جواب ما کاری نداره ... باید با زور ازش بگیریم !

والا با این مربیاشون ! جلالی شاگرد مربی ماست ..

ابله خاتون جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://ablahkhatoun.blogfa.com

اوهوم
قشنگه
آدم واسه خونه مامان بزرگ رفتن هم ناز میکنه؟کلاس میذاره؟
خجالت بکش!

به به ، ببینید کی اومده ... سلام عرض شد خاتون خانوم !
تحویل نمیگیرین ؟!

ای بابا ... خب چیکار کنم ؟! حس و حال فامیل بازیو ندارم خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد