کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

فوتبال کثیف ایرانی !

 

ادعا داشتن بعضی موقع ها خوبه و بعضی موقع ها بد ! 

اگر بتونی رو سر اون ادعا و حرفت واسی خیلی خوبه ... 

اما اگر نه ، نتونی این کارو کنی فقط خودتو ضایع کردی ... ! 

حالم از پرسپولیسی ها به هم میخوره ! ( منظورم هوادارش نبود ، کسایی که تو باشگاه پرسپولیس فعالیت دارن ) ... 

میخواد طرف مدیر باشه یا مربی یا بازیکن ! 

اما خب استثناء هم همیشه هست ... 

علی دایی و دوس داشتم ... همیشه براش احترام زیادی قائل بودم ... 

چون حرف میزد رو حرفش وا میساد ... چون ادعای الکی نداشت  

اما امروز فهمیدم سخت در اشتباه بودم ... امروز فهمیدم .. زیادی میخوردم پیش بچه ها و آشناها و فک و فامیل ازش تعریف میکردم ... 

امروز فهمیدم اون آدمی که من فک میکنم یچی دیگه است ... علی دایی مرد نیست !

فقط تو یک جمله میتونم بگم ... از روی عصبانیت هم به هیچ وجه نیست ...  

فقط میتونم بگم خیلی آدم ناجوانمرد و کثیفی هستی آقای دایی !  

 

 

 

پی نوشت : بازی امروز استیل آذین و پرسپولیسو دیدم .. بازی یک یک بود که دقایق آخر بازی سوشا مکانی دروازه بان استیل خواسته یا ناخواسته خودشو انداخت رو زمین و برای اینکه پزشک مسابقه بیاد تو توپو زد تو اوت ! فوتبال جوانمردانه در تمامی کشورهای جهان حکم میکنه بازیکن تیم حریف توپو بعد از درمان اون بازیکن بهش پس بده ، پرسپولیسی ها میخواستن این کارو کنند که علی دایی مخالفت کرد و گفت اوتو بندازید و بازی کنید !! و همون توپ در دقیقه ی آخر برای پرسپولیس گل ساخت ... به همین راحتی ! به همین ناجوانمردانه ای ! 

نظرات 45 + ارسال نظر
م . ح . م . د جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

رضا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.reza800.blogsky.com

خب این یعنی چی الان ؟! حداقل یک سی ام میذاشتی !

سپیده جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

فکر نمیکنم اینهایی رو که گفتی دلیلی بر ناجوانمرد بودن علی دایی یا کثیف بودنش باشه ... به هیچ دلیلی و به هیچ مصلحت اندیشی نمیشه شخصیت آدمها رو زیر سوال برد و براحتی قضاوتشون کرد من سررشته ی خاصی تو فوتبال ندارم اما قضاوت رو هم دوست ندارم

پسر خاله ام ی خوب باش

ببین دخترخاله ، علی دایی علی داییه ! یعنی چه بخوایم چه نخوایم !
این آدم یک آدم معروفه که خیلی ها ، خیلی ها حرکتشو زیر ذره بین دارن ... این آدم ادعا داره منبی بر اینکه آدم خوبیه ! آدم قانون مندیه ! آدمیه که همه کارهاش درسته ! خب وقتی کسی همچین ادعایی داره تو حرف اما تو عمل یچی دیگه هست ، من بیام بگم آره ، دمش گرم ، اصلا خیلی آقاست ... خیلی گله ... خیلی مشته ...
خب مسلما این کارو نمیکنم ... من رفتار آدمارو بر اساس عملشون میگم که عمل آقای دایی تو بازی امروز بر اساس بازی جوانمردانه عمل زشت و کثیفی حساب میشه ... اینو فقط من نمیگم ... هواداری پرسپولیس هم میگن ...

ناهید جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

علیک سلام

عام و علیکم

A ز R ه H ر A اZ جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

سلام.
من دقیقاْ همون تیکه ی آخرو خوندم اما من که سردر نمی آرم از فوتبال بهتره نظر ندم.بلندگو رو می دم دسته دختری از یک شهردور.
راستی خانم س خوب بودن؟

سلام زهرا ... خانوم س هم خوبن ، سلام مخصوص دارن خدمتتون !

سوفی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

برعکس تو ،‌ من هیچوقت ا علی دائی خوشم نمی اومده. همیشه یه موجی از انرژی منفی رو نسبت بهش حس میکردم.
نمیدونم... هیچی از فوتبال نمیدونم . الکی ازش بدم میاد !

این یه اعترافه...
همین.

راستی سلام !

امضا :

سلام خواهری ... منم از امروز به جرگه ی متنفران از علی دایی پیوستم .. تا حالا خیلی دوسش داشتم اما خب خراب کرد

کیانا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

من طرفدار پرسپولیسم امانه تیمی که الان هس گرچه از پیروزیاش خوشحال میشم ولیکن مدت هاس که دیگه فوتبال ایران و نگاه نمیکنم چه ملی چه بازی های لیگ
همشم به خاطر اینه که فهمیدم فوتبال ایران ارزش دیدن و نداره ،چون هیچ اثری از اصالت توش نمونده.فوتبالی که فقط تبانی،ناسزا و دوروییه
شمام بیخیال،اسن فوتبال ارزش فک کردن و ناراحتی و نداره

واای خدا چقد حرفیدم.... حالا اول شدم یا دوم؟؟؟؟؟

حق با شماست ... متاسفانه دیدن و نظر دادن راجع بهش جز وقت تلفی هیچی دیگه ای نداره ...

ای بابا ... این چ حرفاییه ... استفاده بردیم ...

فک میکنم شدی هفتم !

دخترک زبون دراز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

سلام ...تو وبلاگ خودمم نوشتم من کل بازی تماشا کردم الا همون صحنه با همه پرسپولیسی بودنم وقتی سوشا دستش رو برد سمت آسمون دلم لرزید مامانم می گفت باید اوت میدادن به استیل ولی ندادن نمی تونم نظر بدم نددیم اون صحنه رو مامانم که استقلالیه استقلالی ها هم به خون قرمزا تشنه
ولی یه مثال اگه بازیکن ما مصدوم میشد و استیل تو پ مینداخت بیرون ما باید اوت میدادیم به اونا ولی وقتی بازیکن خود استیل مصدومه و خودشون انداختند بیرون باید ی وجود نداره مابهشون توپ بدیم ...

سلام ، خوندم پستتو ، یعنی اون پی نوشتو ... ببین حتما برنامه ی 90 رو نگاه کن ... میتونی راحت قضاوت کنی ..
شاید قبلش هرچی بگیم و اینا فایده ای نداره ... اما از من یک پیش زمینه داشته باش اینکه اگر یک کسی حتی خواسته برای تلف کردن وقت خودشو بندازه زمین و توپو بزنه بیرون برای درمان ، تیم حریف باید توپو بیاد تحویلش بده ، بدون هیچ بهونه ای ...
فوتبال پاک اینو میگه که متاسفانه ... !

نیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

شرمنده اما لق همشون !

شاید برای ناجوانمرد ها بیشتر ...

کیانا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

واقعن نه واقعن من چرا همیشه اینجا ضایع میشم؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا ... هفتم شدن تو وبلاگ ما یعنی اول شدن تو وبلاگ های جهانی !!

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

آهای محمد

باهات قهرم

بهت رای هم نمیدم

خیلی غصه دار شدم الان خیلی خیلی
مگه دستم بهت نرسه

آخ آخ ... یا حضرت عباس ... یادم نبود دایی را دوس داری وگرنه کمی سانسور میکردمش ...

تیراژه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام یه چیزی میگم و زود میرم تا نگفتی تو رو چه به فوتبال و بشین کشکتو بساب و از این حرفا و تا دعوامون نشده و ...علی دایی بازیکن بزرگی بود...و هست هنوز چون نظیرش نیومده...فقط سادگی کرد و نفهمید لباس مربیگری بر قامتش نمیشینه...اومد قربونی شد.. آخرشم مثل یه دستمال کاغذی انداختنش دور...خدایی حقش نبود بعد از بازی عربستان چنین رفتاری باهاش بشه..مشکل اینجا بود که هیچ کس دستای پشت پرده رو ندید..دایی سوخت..هرز رفت...حالا هم میخواد به هر قیمتی اثبات کنه خودشو..که بگه حقش نبوده اون رفتارا و توهینها..هنوز هم موفق نیست..و دست بر دار هم نیست.دایی بازیکن بزرگی بود ولی مربی ای کوچک...ولی به نظر من حقش نیست اینطوری در موردش بنویسید
اون اوت اشاره شده رو هم پس داور چه کاره اس اونجا که هر کسی بخواد یه تصمیمی بگیره ؟!!عجالتا زیاده عرضی نیست!بنده میرم تا با جارو نیوفتادید دنبالم!!!

سلام ، اولا ما کی تا حالا گذاشتیم دنبال کسی که شما دومیش باشی ؟!

دوما در مورد بحث ، ببینید به نظرم حرف شما منطقی نیست ...
من یک سوال میکنم ...
اثبات کردن به چه قیمتی ؟!
این جوابش خیلی مهمه ...
یعنی یک فرد با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی میخواد خودشو اثبات کنه ؟!
خیلی ببخشید ها اما خیلی بیجا کرده ادعای قانون مندی و قانون های فیفا را میکنه !
تو کنفرانس مطبوعاتیش گفته " میخواستیم با این کار درس عبرتی بدیم به کسایی که خودشونو میزنن زمین " !!
انصافا این حرف شد ؟! انصافا یکذره شعور تو وجود این آقا میبینی ؟!

در مورد اوت هم ، تو فیفا قانون نداریم که باید توپو به عهده ی حریف بذاری ، یک فرا قانون داریم ! یعنی اینکه فیفا انقد مطمئن بوده از آدماش که میان توپو میدن اما من فهمیدم ماها خیلی احمق تر از این حرفاییم
وقتی بعد از بازی میایم علی داییو با تمام وجود تشویق میکینیم ، یعنی ایرانی جماعت از این لحاظ هم خیلی عقب تر از همه هست ...

حواترین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ق.ظ

منم بعداز مدتها نشستم یه کم فوتبال دیدم
بعدش خدارو شکر کردم که خیلی پیش تر ها تماشای فوتبال رو بوسیدم گذاشتم کنار !
محمدجان شما اشتباه نکردی در مورد دایی !
آدمها زیادی نامرد شدن !
وگرنه من خودم یادمه بازیهایی رو که شاید اون موقع خیلی از بچه های الان چندان درگیرودارش نبودن !
آخی اشکهای دروازه بان استیل اذین رو دیدی ؟ طفلی ؟
دیدی چند با تصویرش رو که می گفت خدا هست رو پخش کردن ؟
می دونی چرا؟
چون خیلی یادشون رفته ! خیلی ها خداو شعور مردمشون به چند مشت اسکناس فروختند!

متاسفانه همین آقای دایی اومد تو برنامه ی 90 و گفت من این کار خیرو کردم ، من اون کار خیرو کردم ... رسما اگر الان جلوش بودم میگفتم بخوره تو سرت اون کار خیر !

آره گریه هاشو دیدم ، میگفت " خدا اون بالا هست ... "
به نظرم خیلی حرفا بود توش که آقای دایی انقد کثیف تر از این حرفاست که نخواد این حرفرو بشنوه ...
پول آدم ها را خیلی بد میکنه ... خیلی !

نیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

تو جوجه غلط میکنی در مورد دایی حرف میزنی!
فوتبالی کثیفه که تیم مقابل برای گرفتن 1 امتیاز خودش رو با هزار و اندی ترفند روی زمین و... بندازه و روی اعصاب میلیونها تماشگر پرسپولیس بره!
پس دیگه دهنت رو ببند کوچولو و در مورد دایی نظر نده! دایی همون کسیه که تو تبریز با غرور فریاد زد آذربایجان مال ایرانه ای پانترکا

اولا دوستان دقت کنن ایشون نیما ی خودمون نیستن !

احتمالا شما از نوچه های اون آقا تشریف دارین ، نه ؟!

آخه میدونی کجاش دل سوختن داره ؟! اینجاش که داره برای رسیدن به مقام چهارمی این ناجوانمردانه بازی ها را در میاره !
جالبه ! اگر جای تیم ما بودین چیکار میکردین ؟!

شیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

آقای محمد سخت در اشتباهی چوی این گل پرسپولیس از عسل هم برامون شیرین تر بود مردی که خودشو الکی بندازه رو زمین حیف اسم مرد رو روش گذاشت !حقشه که آخرش این طوری بشه و به قول خودش خدا اون بالا هست.

بعله ! برای شما شیرین بود اما برای کسی که فقط امتیاز و این چیزا واسش مهم نیست نه شیرین نبود !

اگر بخوایم اینطوری بگیم پس هیچ فوتبالیستی مرد نیست !
همین آقای دایی وقتی برای تیم ملی بازی میکرد ، یعنی اصلا خودشو ننداخت رو زمین ؟! حرفایی میزنینا

شیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

اگه آقای دایی خودشو زمین مینداخت مطمئن باش یکی بهش برخورد میکرد نه اینکه یه پشه بزنه به کمر آدم بعد یهو یه شیرژه ۱ متری بزنه
اوکی همشهری .

بعلهههههههههههههههه !

همشهری ؟! شما هم اراکی تشریف دارین ؟!

شیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

با اجازه پدرم بعله!!!!!
ولی همشهری الان تو تهران زندگی می کنیم اصلیتمون اراکیه

آهان ... خب اصلیت منم اصفهانیه اما الان اراک زندگی میکنیم

نبضگیر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

سلام ممد جان !
با این فوتبال خونتو کثیف نکن! در ضمن در قضاوت هم کمی احتیاط کن.
در ضمن خانه بدوشم. و منتظر!

سلام دکتر جونم ... خب دکتر جونم اعصاب آدمو خور میکنن دیگه ...
چشم ، کمی باید محتطانه نظر بدم درباره ی آدما ...

چشششششششم ... حتما خدمت میرسیم ...

سعادتمند شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://kaviriyat.blogfa.com

.
شیرین ترین 3 امتیازی که پرسپولیس در تاریخ فوتبالش گرفت دیشب بود!

باید این اتفاق می افتاد تا سوشا و امثال اون بفهمن که نمی تونن هر غلطی خواستن بکنن و جزاشو نبینن..

آخه دیگه مد شده که بازیکنا به شیوه ی بحرینی ها وقت تلف می کنن و نهایتا همه چی با یه کارت زرد تموم میشه.(تازه اگر داور خداداد افشاریان نباشه!)

-
بهرحال اینکه شما با یه رفتار درمورد شخصیت یه آدم قضاوت می کنید، نشانگر احساساتی شدن شما در لحظه نوشتن این پسته.
-
حرافی شد.عذر میخوام.
قصد جسارت نبود.

جدا شیرین بود بری هوادارای پرسپولیس ؟! خب خوبه ، کلا هوادار و مربی و مدیر همه به هم میاین ...

خانوم سعادتمند ، فوتبال ما این شده ... مطمئن باشین اگر تیم شما هم جلو بود خودشو میندازختن زمین ...

اصلا فک کنید دقیقه ی آخره ، تیم شما یک صفر جلوست و دروازه بان شما توپو میزنه بیرون ، استیل شروع میکنه بازی و یک گل میزنه ...
انصافا اینو به من بگین ، اون موقع هواداری شما چی میگفتن ؟! علی دایی چی میگفت ؟! میدونم جوابی ندارین بدین ! چون علی دایی میامد میگفت این از بازی جوانمردانه ی تیم های ما و انتقاد نبود که این بشر نکنه اما الان ... !

متاسفانه هنوز هم سر حرفم هستم ... اگر احساسی بود الان باید پشیمون میشدم که نشدم ...

خواهش میکنم .. لطف کردین

حسین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
باز هم میگم : حیف تو نیست اعصاب خودتو به خاطر این چیزها خورد می کنی .
گفته بودی بی خیال فوتبال شدی ؟
به عنوان یه تفریح فوتبال رو ببین نه یه دغدغه .

سلام هم ولا جان ... خب اعصاب آدمو خورد میکنن دیگه ... فقط ادعا دارن بدبختی ...

یک مدت بی خیال شده بودم اما رفت و برگشت پرسپولیسو بردیم بازم رفتم تو فازش ...

محدثه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

بله بله!
ممد ۳۸ رو گوش دادی؟
خیلی باحاله!

آره محدثه ... انصافا طرف ترکونده بود ... دمش گرم

سعادتمند شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://kaviriyat.blogfa.com

.
الان جایی خوندم که سوشا گفته عکس های دایی رو از اتاقم بر می دارم و پاره می کنم.
این خیلی خوبه!
چه بهتر که امثال این جوون عکس دایی رو از جلوی چشمشون بردارن تا ما با اطمینان بگیم که این رفتارها نشات گرفته از شخصیت خودشونه نه الگو پذیری از اسطوره هایی مثل دایی .
من مطمئنم دایی هیچوقت الگو و اسطوره ی سوشا نبوده، اگرنه این حرکات ازش سر نمی زد.
-
ببین داداش من! فوتبال ما اینقدر از ارزش ها دور شده که اگر بخوای بررسی کنی، باید از اون بالا تا پایین رو ببری زیر سوال..
این وقت تلف کردن های حقیرانه(بازیکن هر تیمی میخواد باشه) خیلی فاجعه س، اما صدامون براش به این بلندی در نمیاد..حالا که دایی ایستاده جلوی این حرکت ِ ناجوانمردانه، شده ناجوانمرد!

هیچ فرقی نداره که یه پرسپولیسی این کارو بکنه یا هرکس دیگه.
که اتفاقا گاهی رحمان احمدی هم ازین کارای بچگانه میکنه و فک کرده ما محتاج سی ثانیه ای هستیم که اون میکُشه! من به شخصه اگر جای سوشا، رحمان احمدی بود و جای دایی، یاوری، همین حرفا رو می زدم.
پرسپولیسی هستم اما نه اونقدر که تعصب چشمامو کور کرده باشه.
اینو تا حالا ثابت کردم.

ببینید خانوم سعادتمند ، حرف شما منطقی ، فوتبال ما خرابتر از این حرفاست ... اما علی دایی که خودشو فراتر از این فوتبال میدونه ، چرا دیگه باید این کارو بکنه ؟!

ب خدا اگر یک مربی دیگه ای بود ، حتی پرویز مظلومی من انقد دلم نمیسوخت ، وجهه ی بین المللی علی دایی با این کارهاش خراب میشه ... قبول اگر علی دایی هم مثه بقیه ی فوتبال ما اینطوریه ، پس خواهشا ادعا نداشته باشه !

کوآلا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.kouala.blogsky.com

به جان دکی اراکی اون لحظه یاد تو و تعریفات از دایی افتادم

من اسقلالی ام

دیروز واقعا بچه بازی بود اون حرکت دایی

اشتباه میکردم دیگه پوریا ... خودمم که اعتراف کردم متاسفانه

گودول شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://khesht40.blogfa.com

خون خودت را کثیف نکن دوست عزیز، آدمها تغییر میکنن ولی کسی که خودش را نماینده یونیسف میدونه نباید از این کارا بکنه.

تمام حرف من همینه به خدا آقا سعید ...

دخترک زبون دراز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.dokhtarezabonderaz.blogsky.com

خدانکنه تیم ما جای تیم شما باشه زبونت رو گا زبگیر ...آخه تیم قحطیه استقلال ....میانگین سن تیمتون شده ۲۹.۵تو آسیا این یعنی تیم پیرمردا اخوی ...
زنده باد پرسپولیس

چیکار به میانگین سن داری آخه ... ببین کی رفت و برگشت برده !

میلاد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

خفه شو افغانییی
خیلی هم شیرین بود

نازنین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

محمد بسه دیگه!!

جمش کن این حرفارو!!!

هی ساکتم حرف نمیزنم تو هی بگو دایی این دایی اون

اون بازی داور داشته اون بایستی تشخیص بده که گل بوده یا نه

یا میتونست سوت بزنه وقتی دیده که دروازه بان کمرشو گرفته

ولی محمد من میدونمو تو

میخوام بیام اراک

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نفس کش

به شهریار آذربایجان توهین میکنی؟




نازنین آخه بازی جوانمردانه که ربطی به داور نداره قربونت برم ...

اوه اوه ... من الان دارم از اراک میرم ...

نیما شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

ممد اون یارو بالا که با اسم من حرف زده اصلن من نیستم و کلا نفی میکنم . من اینقدر بیکار نیستم که واسه دایی بشینم چند خط بنویسم !

میدونم ! درسته کلا عقل درست حسابی نداری اما خب از حداقلش که برخورداری !!!

پَـ ـرشـ ـان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

بی خیال بابا...
اعصاب خودت و چرا خرد می کنی...
بی خیال
به خدا ناراحت شدم اینقدر ناراحت شدی.
ببین
فوتبال حرفه ای هم هست دیگه...

بعد
آدم میکشن صدامون در نمیاد... حالا یه توپ رو نداده به تیم روبرو....

بی خیال.

مانده تا برف زمین آب شود

استاد ما کلا صدامون برای همه چی در میاد ، اما وقتی آدم میکشن ، صدامون که در میاد رسما صدامونو خفه میکنن ...

شاید بی خیالی بهتر باشه ... نمیدونم

پسر آبان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

ایشالا میگیم حضرت جوانمرد مکانی یه کلاس جوانمردی بزارن البته از محمد محمدیم کمک میگیرم بعد همه پرسپولیسیا از تماشاگر تا مدیرعامل گرفته میایم شرکت کنیم توش تا بهمون یاد بدن چجوری وقتی «خدا اون بالاس» میشه آدم خودشو بندازه زمینو دیسک کمرش عود کنه و کشالش درجا پاره شه اما کسی که از حق خودش دفاع می کنه میشه کثیف
فک نمی کنم لازم به گفتن باشه محمد جان بگم که اصلا در حدی نیستم و نیستی و نیستیم که درباره ی علی دایی صحبت بکنم و بکنی و بکنیم
آیکون گلم که نداری

محمد رضا ! اما این اصلا دفاع کردن از حق نبود ...

گل پسر من به یکی از بچه ها هم گفتم ... تو تصور کن این اتفاقا برعکس میشد ! یعنی دقیقه ی آخر بود و دروازه بان شما خودشو مینداخت زمین و این حرفا ...
هیشکی جواب منو نداد اما لااقل تو بگو ، علی دایی بعد از بازی چیکار میکرد و چی میگفت ؟!
آیا میامد میگفت کار حریف خوب بوده چون درس عبرتی بوده برای درواز بان ما ؟!
اتفاقا دیروز تو دانشگاه با بچه ها بحث میکردیم ، میگفتیم اگر همه چی برعکس میشد علی دایی همون فردا صبح زودش میرفت فیفا ، داد و هوار که آقا اینا حق منو خوردن ، من شکایت دارم و این حرفا ... !
در مورد صحبت کردن در مورد علی دایی ، اگر ماها حرفمونو نزنیم ، پس کی باید حرفشو بزنه ؟! تو سیاست که نمیشه حرفی زد ... تو مسائل اجتماعی هم که نمیشه ... تو اقتصاد هم که نمیشه ... یعنی ورزش هم کلا لال شیم ؟!

بعدشم مگه من دخترم میخوای گل بفرستی بچچه ؟!

پسر آبان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

راستی
ما همچنان چاکرخواتیم پسر

اگر تو چاکرخواهی من خاطرخواتم ... دیروز پریروز بود پیش یکی از بچه ها حرف تو شد ، هم طرف مقابل کلی ازت تعریف کرد ، هم من ! دلم برات تنگ شده خلاصه

منجوق یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

آدمها با گذشت زمان عوض میشن
شاید قبلا به همون خوبی که فکر می کردی بوده

شاید واقعا اینطوری بوده !

آوا(یکی سابق) یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

فقط تو خبر دیدم و نمیدونم کی مقصر بوده و..
اما واقعا جای تاسف داره که شاهد
دیدن چنین صحنه هایی باشیم
یاحق...

فوتباله ایرانه دیگه ... یادش بخیر ناصر حجازی ... میگفت همه چیمون به همه چیمون باید بیاد ...

محدثه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

نیما مگه هرکی سیبیل داشت،تویی؟!
مگه یه نیما تو این دنیا وجود داره که اون بالاییه تو باشی!
میبینم که همه وبلاگا از کار افتادن به خاطر آکادمی کیا!

شاعر میفرماید ، مگه هر نیمایی نیمایه ؟!

آره بابا ... مشغول جمع آوری رای هستیم !!

ماهی تنگ بلور یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://parspalace1.persianblog.ir/

خیلی وقت این چیزا تو این مملکت به ...رفته غیر از این انتظار داشتی یعنی؟!!خوش خیال که میگن شنیدی؟

نه دیگه ... دور از انتظار نیست

ما(ریحانه) یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

دنیا پر از کثیفی و نامردیه محمد.. دنیا پر از آدم هاییه که از نردبان حق دیگران رفتند بالا و رسیدند به جاهایی که نباید باشند.. البته با علی دایی مختص کاری ندارم با کل دنیا کار دارم...

قبول دارم ... متاسفانه اینطوری شده ... چی باید گفت

ناهید یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

هی...من نمیدونم شما پسرا کی دست از سر این فوتبال مسخره بر میدارین...
البته بیشتر باید برا دخترا فوتبال بین دعا کنم...
همین دخترخواهرم تمام فوتبالای خارجی رو میشینه نگاه میکنه...دلم میخواد خفش کنم

چیکارش داری بچه رو ؟! خودتم بشین ببین ... خوبه ها

انا کارنینا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.anacarnina.blogsky.com/

یازی کثیفی بود. و بدتر از آن دعوای بعد از ان بود. خجالت آور بود.

ایران ماست دیگه !

دخترک زبون دراز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.dokhtarezabonderaz.blogsky.com

اقا محمد دیدم اومدی کلی تشکر کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اومدم بگم قابلی نداشت ...
اسم دختر همسایتون رو نیاوردم که یه وقت س ناراحت نشه ش هم اوردم که اگه س جواب نداد بگردی تو ولاییتون ش پیدا کنی ...
حالا خواستی شیرینی س یاش یا دختر همسایه رو باهم حساب می کنیم دادا

ولی جدا از شوخی ایول دمت گرم ... کارت حرف نداشت ... منم که بهت رای دادم ...

خانوم دکتر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام سلام سلام

فرزندان دلبندم !!!!!

والا به پیر به پیغمبر فوتبال ایران ارزش اینو نداره که سرش باهم دعواکنین و خون خودتونو کثیف کنین .
وقتی دارین فوتبال ایرانی میبینین با خودتون فک !!! کنین دارین کارتون گوریل انگوری وبیگلی بیگلی رو میبینین

سلام ، سلام ، سلام ، سلام خانوم دکتر ...

خانوم دکتر خب اعصاب آدمو خور میکنن دیگه ...



خیلی باحال بود ... واقعا هم همینه ...

خانوم دکتر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

در ضمن حالا این عکس فتو ژنتیک !! از علی دایی چیه اینجا گذاشتی؟؟؟؟
خوشت میاد خودتو ازار بدی ؟؟

گذاشتم علاوه بر خودم یکم هم مردم آزاری کنم !!

عاطفه دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

هر آدمی تویه زمانی یه سری افکاری داره که شاید شایسته ی طرفداری باشه یا نباشه.. و تویه سری زمانها یه سری افکار دیگه ای داره که لیاقت کوبیدن مشت توصورتشه یا نه!
حالا این علی دایی یه زمانی یه جوری بوده که تو دوسش داشتی و حالا یه جور دیگه اس که تو ازش بدت میاد.. و این یه چیز کاملن طبیعیه.. و به معنی اشتباه کردن یا نکردن نیست.
البته من کللن و جزئن از فوتبال بدم و نگاه نمیکنم!

آخه خاله عاطفه ، این کاری که کرد که فقط از نظر من نبود که ، از نظر خیلی ها بد بود ... و اون موقعی که من دوسش داشتم هم فقط از نظر من خوب نبود ، از نظر خیلی ها خوب بود ... این تنوع سلقیه ی ما را نمیرسونه ، این کارهای خوب و بد طرفو در نگاه عموم مردم میرسونه

نیما دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

آقای تمیز ، بسه دیگه فوتبال کثیف رو خوندیم . پست بذار !

چشم آقا پسر ...

عاطفه دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

دادا م.ح.م.د من نگفتم شما تنوع سلیقه دارید.. منظورم از اون جمله ی آخر این بود که شما یه زمانی ازش طرفداری کردی چون فک میکردی لیاقت طرفداری داره.. و حالا ازش طرفداری نمیکنی چون میدونی باید کوبید توسرش.. و این یعنی همین که شما گفتی.. این که تو و بقیه به کارهای خوب و بد توجه میکنید..

آره خاله عاطفه ... من فک کردم گفتی که من تعیین میکنم که کی خوبه و کی بد ، منم گفتم از دیدگاه من نیست ، از دیدگاه خیلی هاست ...

قاصدک سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://mtabasom.blogfa.com

با این که طرفدار پرس پولیسم ولی قبول دارم که این کارشون واقعا نامردی بود..

خدا رو شکر یکی پیداش شد از پرسپولیسی ها بگه بد بود ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد