کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

تولدت مبارک رفیق ...

 

 دقت کردین بعضی ها هستن که آدم نسبت بهشون یک حس خیلی خیلی خوب داره ؟!  

ممکنه حتی طرف مقابلتو هم درست حسابی نشناسی ... 

یا حتی نه دیده باشیش نه باهاش حرف زده باشی ... 

اما این احساس خوب همیشه همراه آدم هست ! 

ممکنه این احساس از تعریف کردن دیگران از خوبی های اون طرف باشه ... 

یا بین ماها وبلاگ نویسا از خوندن مطلب های اون فرد ...  

یا حتی هیشکدوم از اینا ... فقط با شنیدن یک اسم از طرف ! 

 

شاید برای من اینطوری بوده ... شایدم نبوده ... نمیدونم !

طرف مقابل من از خوب روزگار محسن محمد پور بوده ... 

راستش قبل از اینکه تو مراسم بهزیستی ببینمش ، نه تا حالا دیده بودمش ، نه تا حالا باهاش حرف زده بودم ، نه چت کرده بودم ، نه کامنت گذاشته بودم و ... ! 

فقط یادمه یک پست برای رفتن مکه ی مامان بزرگم گذاشته بودم که محسن واسم کامنت گذاشته بود : 

" قدرشو بدون ... من این نعمت بزرگو برای همیشه از دست دادم ... شاد باشی محمد " 

 

تنها ارتباط من با محسن محمد پور همین بود و بس ... اما برای اولین بار که دیدمش ، کاملا مطابق انتظارم بود .. رفتار آقا منشانه اش ، مهربونی بی حد و اندازش ، شوخی های زیادش و خاکی و خودمونی بودنش ... از اون وقت بود که ارتباطم با محسن محمد پور زیاد شد ... 

محسن محمد پور و دوس دارم ، برای اینکه موقع هایی که خیلی ها خودشونو زدن به کوچه ی علی چپ واساد و بدون هیچ ترسی حرفشو زد ... 

برای اینکه همیشه یکیه ، همیشه یجور رفتار میکنه و هیچ وقت عوض نمیشه ... 

برای اینکه صداقتو تو رفتارش میبینم ... برای اینکه یک رفیق همیشگیه واسم ... 

 

حالا فردا تولد رفیق منه ... رفیقی که دیگه نمینویسه ، رفیقی که دلم برای نوشته هاش اونم از نوع پری و تقی و محسن و نقی تنگ شده ... رفیقی که حدود ده سال از من بزرگتره اما با مهربونی هاش همیشه این فاصله ی سنی را به کمترین حد خودش میرسونه ... 

رفیقی که فقط میتونم بهش بگم خیلی دوسش دارم . 

  

تولدت مبارک ، محسن محمد پور دوس داشتنی ...  

 

نظرات 25 + ارسال نظر
م . ح . م . د سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

دخترک زبون دراز سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com

سلام ... دوستیتون با دوام

مررررررسی دخترک زبون دراز

نازنین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام.خدا کنه دوم شده باشم.

سوم شدی نازنین ...

شیر و خورشید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.2maa.blogsky.com

سلام دادا
تو خیلی با محبتی که یاد از مردی کردی که بی سر و صداس ولی در مواقعی که آدم نیاز به کمک داره ظاهر میشه.
منم جناب محمد پور رو فقط در قالب یک اسم می شناختم تا در دنیای مجازی احتیاج به کمک پیدا کردم.این مرد نشون داد مردانگی هنوز زنده س.افسانه و رویا نیست.حداقل خواست بدونه بعد قضاوت کنه.همین خیلی برای من و خانواده ام مهم بود.
هیچ وقت ازشون تشکر نکردم ولی امشب می خوام همراه با تبریک تولدشون ازشون تشکر کنم که موقع سختی تنهامون نذاشتن.
تولدتون مبارک.امیدوارم دست به قلم بشید.

سلام آبجی خانوم ... نه بابا ، من که کاری نکردم ... واقعیت بود همش

دقیقا همینطوریه ... حالا شما ندیدیش ، مطمئن باش ببینیش مثه من خیلی بیشتر بهش علاقه مند میشی ...

مررررررررررسی ... ایشالله وبلاگ میزنه و آدرسشو بهمون میده

نازنین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

آخی تولدش مبارک باشه.انشالله صد ساله شن.

دستت درد نکنه که به یادش بودی.حتما بخونه خوشحال میشه.

مرسی نازنین ... نمیدونم میخونه یا نه ... امشب زنگ زدم بهش اما نگفتم بهش ، چون دوس دارم اگر خواست خودش بیاد بخونه ...

بابا محمود سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام پسر خوبم

در دنیای ما یک خوبی باقی می مونه و یک بدی.محسن و خانمش از شخصیت هایی هستن که در ذهن من موندگار شدن.همین که خواست تو شرایط بحرانی آرامش رو به خونه ی ما بیاره یک دنیا ارزش داره.
امیدوارم ایرن عزیز هر چه زودتر سلامتیش رو به دست بیاره و محسن موفق و سربلند باشه.
تولدت مبارک پسرم.

سلاممممممممممممم بابا محمود نازنین ... خیلی خیلی خیلی خوشحالم شدم که بالاخره اومدین اینجا ، خونه ی خودتون تشریف آوردین ...

دقیقا همینطوریه ... به قول شما فقط یچی میمونه ، حالا تو دنیای مجازی یا حقیقی ، فرقی نمیکنه ... فقط خوبی میمونه و ماها بر اساس اون به آدم ها نگاه میکنیم ...

امیدوارم حال ایرن بانو هم خوبه خوبه خوب شه ...

مررررررررررسی بابا محمود

نیما سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

ممد نمیدونم چی بگم ! تو محشری بچچه . این دفعه من هم شوکه شدم . این پست رو به من نگفتی و این خودداریت منو شگفت زده کرد و انگشت تعجب بر دهان فرو بردم !

تولدش مبارک همانااااااااااااااااا

خب من امشب باهش برای اولین بار حرف زدم و کلی خوشحال شدم . فقط یه کلمه خیلی بامرام بود . خنده هاش و تیکه هاش ، صمیمی بودنش رو نشون میداد . دمش و دمت باهم گرم !

۴کریم نیما ... کاری نکردم بابا ...

بچچه مواظب باش انگشتتو جای دیگه فرو نبری !!

مبارکش باشه ایشالله ...

ایشالله از نزدیک ببینیش و ببینم باز ... چون دلم خیلی براش تنگ شده

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

تولدش مبارک .....

ایشالا سالهای سال با خوشحالی تولدش رو جشن بگیره ...

از تو هم ممنونم محمد همیشه مهربون .... و چند باره میگم که امیدوارم قدر محبتهات رو همه بدونن ....

ایشالله ...

مرررررررسی خاله جان ... شرمندمون نکن دیگه خاله ... کاری نکردم ب خدا

محسن محمدپور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

این خیلی لطف بزرگیه در حق من..
همیشه اتفاقاتی میوفته که آدم انتظارش رو نداره...
من حتی بعید میدونستم تو یادت باشه من چه ماهی به دنیا اومدم چه برسه به اینکه روزش رو هم به خاطر داشته باشی و تو اون روز هم برام بنویسی.. که به نظرم وقتی کسی قلمش رو واسه خوشحالی کسی رو عرصه سپید کاغذ به حرکت در میاره خیلی رفیقه...خیلی..
ممنونتم محمد...
این عکس رو هم خیلی دوست دارم...حقیقتش از بس خود شیفته ام تو کشوی میز کارم هست الان...
مکانشم کانون های فرهنگی هنری دانشگاه تهرانه خیابون 16 آذر که برای من مملو از خاطرات خوب و عمیقه ..تلخ و شیرین...
خلاصه خیلی دمت گرم داداش کوچیکه...

نمیدونم باید چی بگم آقا محسن ... نمیدونم چرا با اس ام است بد جور دلم گرفت ...
من که کاری نکردم ... فقط نوشتن یک سری خوبی از یک شخص دوس داشتنی همین ...
راستش باید ممنون کیامهر هم باشم که بازی تولدو راه انداخت ...

راستش عکستو از فیس بوک برداشتم ... خیلی عکس باحالیه ، چون تو حالت عادی داره نشونت میده ...
امیدوارم همیشه پر از شادی و خاطره های خوب باشی ...
عزیز دلمی ...

محسن محمدپور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

در ضمن خیلی خیلی خوشحالم که بابا محمود عزیز و بخ قول خودمون باحال رو اینجا دیدم و همچنین دختر آریایی شون ...
استاد خیلی ارادت داریما...
یه قرار بذارین همو ببینیم ...
امیدوارم شادو سلامت باشین هرجا که هستین...
ببخشید من اینقدر راحت حرف میزنم..طور دیگه ای بلد نیستم..
خیلی چاکریممم....

فک کنم باید هر روز یچی از شما بنویسم تا بابا محمود و آبجی خانوم ما پیداشون شه

پس ما اینجا کشکیم دیگه ؟!

جدا از شوخی ، ایشالله یروز همگی دور هم جمع شیم ...

مخلصاتیمممممممممممم

پارسا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://enclosure.blogfa.com/

سلام
تولدشون مبارک!

سلام پارسا جان ... ممنونم رفیق ...

آوا(یکی سابق) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ

تولدشون مبارک...با آرزوی یه عمر با عزت و پر
از نشاط و سلامتی برای ایشون
یاحق...

مرسی آوا بانو یا همون یکی سابق ...

حسین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
تولدش مبارک .
حاج خانوم خوبن ؟‌

سلام هم ولا جان ، مرسی از لطفت ...

بعلههههههه ... خوبتر از همیشه !!

کرگدن چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

دم شما گرم حاج آقا
که انقد باحال و باعشقید ...
منم این عکس محسنو خیلی دوس دارم ...
جیگریه توو این عکس !

مرسی کرگدن جان ... لطف داری ...

آره ، عکسش خیلی باحاله ... کلا تو همه ی حالات جیگره

محدثه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

تولد تولد تولدشون مبارک!
ایشالا صد سال به این یالها!
دوست دوست داشتنی محمد!
راستی محمد!سلام کن!

مرسی محدثه ...

برد رد کارت جقل ... من بزرگترما

تیراژه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام هرچی گشتم نتونستم بفهمم وب این رفیق عزیزتون جناب محمد پور کدومه...نگاه خاصی داره تو عکس ..تو پست کیامهر خان فقط موهاشو میتونستم ببینم ...نمیدونم چی شده که همگی با حسرت ازش حرف میزنین...فقط امیدوارم هر جا هست سلامت باشه..از طرف من تولدشو تبریک بگید.
و من هم چشم!آپ میکنم به زودی!ممنونم که سراغمو گرفتی دوست من..

سلام ، والا آقا محسن وبلاگ هاشو تعطیل کرده و الان هم وبلاگ نداره ... اما باید قول بده یکی بزنه آدرسشو به همه بده ...

نوشته هاش کوتاه اما دلنشینه ... همه هم با حسرت دربارش میگن چون فوق العاده دوس داشتنیه ...

مرسی از لطفت ...

آپ بفرمایید دیگه ... منتظریم ها

فلوت زن چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://flutezan.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااام محمد.
من اصلاً ایشون رو نمی شناختم ولی از وب کیامهر که تولدشونو تبریک گفته بود به وبلاگش رفتم و نوشته هاشو خووندم و عجیب به دلم نشست ! و حالام که اینجا تو از خوبی هاش نوشتی و به خوبی می شه از عکسش هم فهمید که چه انسان خوب و نازنینیه !
کاش بازم بنویسن !

سلامممممم بر صدای قرن ، حنجره ی طلایی ، گوگوش زمانه ، حنانه ..

دقیقا همینه ... ایشالله باز شروع میکنه به نوشتن

هیشـــکی ! چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com

محسن خیلی نازنینه قلمش محشر و دلش زلاله همیشه براش احترام و ارزش قائل بودم.
از صمیم قلب آرزوی سلامتی و آرامش و دل خوش براش دارم.

از تو هم ممنون که معرففتو ثابت کردی محمد عزیز

ماها هم براش بهترین آرزوها ها رو داریم ...

خواهش میکنم بانو هیشکی ... وظیفه بود

نبضگیر چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

حواترین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

این به جای گل ننه !
بلاگ اسکای احساس محساس حالیش نیس که !

مررررررسی ننه ... آره بابا ، اصلا احساس محساس نداره نامرد ...

مهام چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

ان شالله که حال همسرشون به زودی خوب شه ..

تولدشون هم مبارک باشه

مرسی مهام جان ... لطف داری

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

امیدوارم همیشه خوش باشن امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشین و همیشه همراه هم...
تولدشون مبارک...

مرسی دنیز جان ... کم پیدایی ها بچچه ...

کیانا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام
منم باهات موافقم
من محسن خان و نمیشناسم یعنی سعادت آشنایی با ایشونو نداشتن اما تعریفشونو زاد شنیدم
تولدشون هزارهزار بار مبارک ،ایشاا... که پاینده و شاد باشن

سلام ... ایشالله وبلاگ بزنه تا هممون بیشتر ازش استفاده کنیم ...

مرررررررسی از لطفت

تنهایی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.tanhaeey.blogfa.com

خوشم میاد این روزا دادشت از کلیه برنامه و قرار های وبلاگی خبر داره...
با حاله

هی وای من ! خدا بخیر بگذرونه

فاطمه (شمیم یار چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

سلامممممم محمد
خوبی؟
با حس های خوب ناخود آگاه موافقم..
محسن خان هم تولدشون مبارک..
عمر همه مردمان نیک روز گار دراز باد

سلامممممم خانوم معلم فاطمه ... قربانت مرسی ...

ممنونم ... ایشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد