کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

هم وطنه داریم ؟!

 

امشب یکی از شبکه های ماهواره ای دیدم که یه مجری داره با 2 تا خانوم صحبت میکنه ! 

یکیش بود مسیح علی نژاد و اون یکی هم نمیشناختمش و اسمشو نفهمیدم ... 

فقط بحث اینا خیلی جالب بود ب خدا ... 

داشتن تو سر و کله ی هم میزدن ، سر اینکه یکیشون میگفت " ما میتوانیم " و اون یکی 

میگفت " ما نمیتوانیم " !  

آخه یکی نیست به اینا بگه شماها که ادعای وطن پرستی دارین بیجا کردین رفتین اونور آب ! 

یا مثه بچه ی آدم بگین گور بابای ایران و خلاص ! یا اگر میگین ایران ایران پاشین بیاین اینور  

یکمی هم خودتون تجربه کنید ! 

حالم به هم میخوره از کسایی که نشستن اونور آب و هی میگن : 

بریزید بیرون ! شما پیروزید ! شما پیروزید !  

یا زمان انتخابات و اینا بود یه کلیپ دیدم که چند تا خانوم تو آمریکا دست به دست هم داده 

بودن میگفتن : " نترسین نترسین ، ما هم با هم هستیم !! " 

خدایی وقتی میگیم مملکته داریم باید قبلش بگیم " هموطنه داریم ؟! "  

 

نظرات 45 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ



اول

طلا !

م . ح . م . د دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

نازنین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام. برنزم مال من

به هیشکی نمیدم
تا تو باشی حواستو جمع کنی
آی دلم میخواد یه بار قالت بذارم هر سه مقامو با هم کسب کنم
یعنی میشه خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ... برنز هم واسه خودت ...

عمرا ... دیگه باید خودم کمین کنم مثه شیر !

آوا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ق.ظ

به نکتهء ظریفی اشاره کردین جناب! توزمون بعدانتخابات بود که یه بنده خدایی که هی سبز سبز میکردوباهاش صحبت کردم و گفتم فلانی شما بالاخره بکی رای دادی؟گفت راستش به هیشکی رای ندادم
کفم برید.گفتم پس چجوریاس که هی دم
از اینوریا میزنی.گفت اینجوریاس دیگه..
مصلحت ایجاب میکنه!نمردیم معنی
مصلحتم فهمیدیم!اینم از هموطنای
ایرونی خودمون.پس زیاد باونا
خرده نگیرین محمدخان جان
راستی خ.ص.وص.ی
یاحق...

نمیدونم واقعا باید چی گفت دربارشون ! مصلحت ... مصلحت !

دیدم سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ! اون شب برنامه رو دیدم ، ولی دقیقا یادم نمیاد کدوم عکس مربوط به هوادار بود

مکث دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://maks2011.blogsky.com

عزیزم اینها به فکر شما و کشور نیستند که. دلت خوش است. اینها به فکر پول هایی هستند که اون ور از بابت همین حرف ها به جیب میزنند و بعد شاید برگشتن و مقامی و پولی . بله.

چی بگم والا عمه زری جان ... متاسفام برای کسایی که میشینن پای صحبت های اینا و هی تعریف تمجید میکنن !

کیانا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

آخ گفتی.....اینقد از اینایی که بیرون گود نشستن و میگن لنگش کن بدم مییییییییاد


نه،خوبه ...دارم بهت امیدوارمیشم ....این امتحانا خیلی رووت اثر گذاشته ها

آره بابا ... اصلا مخمو وا کرده ، مسائلو خوب میفهمم !!!

عاطی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام . خوبی ؟ خسته نباشی از امتحانا .
خب اینم نمونه بارز "نشسته بیرون گود و میگه لنگش کن" خودمونه دیگه .
راستشو بگو باز رفتی خونه همسایه با دخترش ماهواره دیدی ؟ ‎;-D‎

سلام عاطی ... ممنونم ... مرسی

بعله دیگه ... اصلا خود اون دعوت کرد برم وگرنه من که این چیزا رو گوش نمیدم !

اردیبهشتی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

ای ول !
این نازنین نذاشته خودت اول شی

ما نمی تونیم ه خیلی باحال بوده !

خب قصدشون روحیه دادنه ، بعضی ها واقعا امکانه اینکه برگردن رو ندارن و آرزشونه یه بار دیگه بیان
در مورد رفتن هم به هر حال آدما توی برحه های مختلف زندگی تصمیماتِ مختلفی میگیرن .

بابای منم هر سری که اینا رو میبینه میگه اینجا نیستن شرایط اینجا رو درک نمیکنن فقط حرف میزنن
نفسشون از جای گرم در میاد

اما من دلم برای اونا هم میسوزه

دیشب کمین کرده بود عین شیر !

کسی که آرزوش باشه برمیگرده ! به هر قیمتی ... اینکه میگن آرزو داریم برگردیم فقط حرف کلیشه ایه ...

خب من که نمیگم نرن ! میگم اگر میرن نیان جوون های بدبخت اینجارو تشویق کنن بریزون خیابون ... اگر دوس دارن خودشون بیان این کارو کنن ... وگرنه اصلا هدف من هم رفتن از اینجاست ... اما ب خدا هیچ ادعای وطن دوستی ندارم !

من که اصلا دلم نمیسوزه و با پدر شما اساسی موافقم

حسین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
به جای تلوزیون نگاه کردن برو بشین درستو بخون .
یه گونی تجدیدی میاری ها .

سلام هم ولا جان ... ب جون خودم نمیخواستم نیگاه کنم ! اتفاقی داشتم گوش میدادم

سمیرا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

بقیه آدمها رو نمیدونم اما مسیح علی نژاد راهی جز رفتن نداشت..چندین سال اینجا به عنوان یکی از بهترین خبرنگارها توی روزنامه های مختلف کار کرد..کتاب نوشت..فعالیت کرد اما اونقدر اذیتش کردن که چاره ای جز رفتن نداشت.و آخرسر چمدان تنهاییشو برداشت ورفت تا شاید اونور دنیا بتونه راحت حرفشو بزنه..همیشه رفتن به معنای فراموش کردن نیست محمد...درسته خیلیها از اون مجریان شکم گنده کله پوک که میشینن توی شبکه های اونوری دعوت میکنن به ریختن به خیابون و انق لا ب و داد و هوار شکمشون سیره و حتی اکه بتونن حاضر نیستن برگردن اما کسانی هم هستند که مجبورشدن برن و دینشون رو به ایران ادا کردن و قد همه سن من و ت و زندان و شکنجه دیدن....من فکر میکنم اونا از ما هموطن تر هستند محمد جان

سمیرا خانوم میدونم مقایسه کردن کار درستی نیست ... اما الان ببین همین کشورهای همسایه ی خودمون ، سوریه ، یمن ، مصر ، لیبی ، تونس ، بحرین و ...
اینا دارن روزی ده ها و حتی در لیبی و سوریه 100 ها کشته میدن !
از مرگ بالاتر داریم مگه ؟! از اینکه یه تانک بیارن وسط یه میدون یه گوله شلیک گنه 100 نفر شیش متر بپرن هوا که بالاتر نداریم !
جز همین مردمی که ریختن بیرون ، از بچه بود ، جوون ، پیر ، سیاستمدار و " خبرنگار ! " ...
خب بین خبرنگار اون ها با ما چه فرقی داره ؟!
الان بین خبرنگاری که تو زندانه با مسیح علی نژاد چه فرقی داره ؟!
حرف من اینه ... مسیح علی نژاد رو اذیت میکردن حق داشت بره خارج ... اما اون که الان از اوضاع خبر داره چرا هی دعوت میکنه همه رو به رفتن خیابون ؟!
همین دیشب میگفت " ما میتونیم ، باید سعی کنیم ، باید تلاش کنیم که اینطوری کنیم اونطوری کنیم ! "
ب خدا درکشون نمیکنم ... نمیدونم شاید من اشتباه میگم

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

اول بگم که این پشت کار نازنین و سرعت عملش ستودنی است !!
یعنی خوشم میاد یکی پیدا شد رو دست تو بلند بشه

دوم در مورد پستت :
در حد تیم ملی باهات موافقم !!! میدونی که همیشه هم همین رو میگم ...
برای همینم مدتهاست پارازیت و ... رو نگاه نمیکنم ...
هم خارجی هاش و هم ایرانی هاش بیجا میکنن تز میدن و تحلیل میدن ! اگه مرد بودین عین همه میموندین !!!

هر کسی که تو ایرانه حق داره نق بزنه ... حق داره اعتراض کنه و ... اما دیگران نه !!

خاله جان دیگه حواسمو بیشتر جمع میکنم !

مرسی خاله جان ... البته من پارازیت رو میبینم اما خب با بقیه ی کارهاشون اصلا موافق نیستم ...

من هم همینو میگم خاله ... یعنی همین خط اخرتو

فاخته دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

به خدا !

چی ب خدا ؟!

وانیا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

حالم بهم میخوره ازشون

منم !

وانیا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

متنفرم ازشون

آبجی خانوم الان این با کامنت قبلی چ فرقی داشت ؟!

دری وری های یک کیبورد به دست دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://mydarivari.mihanblog.com/

خب اونا خودشون فهمیدن که با ریختن بیرون چیزی نمیشه !

نشستن بیرون گود و میگن لنگش کن !

آره دیگه ... متاسفانه این شده

زهرا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

راست می گیا
اصلاْ خجالت نمی کشی؟؟؟؟؟مس شینی پاماهواره هیچی!!!اعلامم می کنی!!!!!!!!!
بعد می گه انتگرال به چه دردم می خوره

فتنه گر تمام عیار به من میگن !

والا ...

نُت صفر دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.zero.hostkaran.com

سلام...
جانا سخن از زبان ما می گویی...

سلام برادر نت صفر ! 4کریم

دکتر حامد | ایالت خودمختار روانی ها دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://ravaniha.ir

بریسزید بیرون شماها پیروز هستید :دی
بزن کانال ایکس ایکس یه گردو ! یکم اطلاعات علمیت زیاد بشه این اراجیف چیه :دی
والا ما چند ساله ماهواره نمیبینم اون موقع هم فقط کانال موزیک نگاه میکردم.



بعد دکتر این کانال ایکس ایکس یه گردو اطلاعات درباره ی چی میده ؟! اون ایکس ایکس اولش گمراه کننده هاااااا

خوب کاری میکنی برادر ...

نیکی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلللللللللللللللللللام!
بابا اینا میخوان برن اونور آب یه کاری میکنن بگیرنشون بعد پناهندگی میگیرن و میرن تازه میشن فعال سیاسی فعال حقوق بشر مبارز آزادی خواه زندانی شکنجه دیده...اینا اگه واقعا میگن جونشون فدای ایران خب وایمیستادن و فدا میکردن...!هر بلایی سرمون میاد تقصیر خودمونه...!

سلااااااامممممم !

خوبی ؟! امتحانات خوب شدن ؟!

بعله دیگه ... تازه منم میخوام برم فعال سیاسی شم !

تیراژه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام محمد خان.....تو کامنتهای پست آخر هاله بانو حرفت بود فردین خان!...امتحانا ردیفه؟
از پستت هم چیزی نمیگم که کلا بیزارم از همه چی..

سلام تیراژه بانو ... چطور ؟! چیزی شده ؟! الان میرم ببینم ...

رها بانو دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

حالم به هم میخوره ازشون ...
بدبختیشو ماها میکشیم با زندان و ریختن خونه و محرومیت از حق تحصیل و چه و چه ... پزش رو اونا میدن !
مسخره ست ...

همینو بگو ...

بهار دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام

برای همین همیشه از شبکه‌های سیاسی متنفر بودم. حالم بهم میخوره از اینایی که میگی. حالا یه بار یکیشونو دیدم یارو داشت از ضعیف بودن زندانیا میگفت و میگفت نباید زیر شکنجه هم اعتراف میکردن! رسما میخواستم تلویزیونو بترکونم!!! آخه مرتیکه تو خودت چی کشیدی؟! خیلی هم راحت اسمشون میشه فعال حقوق بشر و هزار تا از این عناوین مزخرف. مردی پاشو بیا وسط!! والا!

من اونایی رو نمیگم که گفتن گفتن گفتن بعد رفتن. حرفم با طرفیه که خارج از ایران به دنیا اومده بعد حالا میاد به ما میگه ما همه جا پشت شماییم. بریزین بیرون!

بدم میاد از همشون

سلام ، وقتی شعور تو وجود یکی نباشه همینه دیگه ! بعد جالب ترش اینه که وقتی تو خیابون چند تا کشته میدیم میان میگن ما افتخار میکنیم بهشون و اینا ... ای این افتخار بخوره تو سرتون !

ما(ریحانه) دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

والا همینو بگو...
میگم محمد یادمه گفته بودی دانشجویی.. پس چرا سرتو میزنن دمتو میزنن تو نتی؟؟؟
مگه تو امتحان نداری بچه.. بشین درس بخون...

ها دانشجوام ... آینده ساز دیروز ! علاف امروز و بیکار فردا !

شیما دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

اونا که شیرین می زنن نشستن اونجا هی میگن بریزید بیرون نمونش خود من جرات نمیکنم بیام بیرون.
آخه یکی نیست بگه مگه اینا کم دارن میخورن شما هم بیاید که دیگه مردم از گشنگی می میرن.
عوضیا

خب حالا عصبانی نشو ... انتگرال هایی رو که خوندی از مخت میپره ها !

آوا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

من خودمم ندیدم کدوم عکس بوده!اینو
فقط گفتم که یه وقت خدای
نکرده مدیون ٍ شوما
نباشیم محمد
خان جان
یاحق...

ممنونم سرکار خانوم آوا بانو خانوم !

کورش تمدن دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
محمد جان با حرفت موافقم که اونا نباید از اونور مرز واسه ما نسخه بپیچن ولی همه رو نباید با یه چوب روند
من بقیه اون آدما رو نمیشناسم ولی مسیح علی نژاد رو چرا
همیشه از نوشته هاش تو روزنامه ها لذت میبرم
تا همین یکی دو سال پیش هم اینجا بود
اون بود که آبروی نماینده ها ر و واسه گرفتن عیدی ۱ میلیونی تو روزنامه اعتماد ملی برد و خیلی کارای دیگه
مثلا درسته بگیم اکبر گنجی که اینهمه افشاگری کرد و رفت زندان حالا چئن اونجاست نباید حرف بزنه؟
جرف درست رو باید پذیرفت حالا از هرکی و هرکجا که باشه
اگه اونم میموند الان پیش نسرین ستوده بود
بزار کسانی هم باشن که فریاد ملت باشن
بازم میگم منظورم همه آدمای اونور آب نیستا
خیلیاشون دنبال آب و نونن

سلام کورش خان ... خب آخه تو یه زمینه ی مربوط به این هم ما اختلاف داشتیم ... یادت میاد ؟! برا تظاهرات خیابانی و اینا ...
خب من اونجا مخالف این بودم ... دیشب هم مسیح علی نژاد میگفت میشه از این راه خیلی کار کرد ... من عصبانی شدم گفتم خودش خارجه و داره جوون های بدبخت رو اینطوری تشویق میکنه ...

در موردصحبت کردن هم من والا نگفتم نباید صحبت کرد ... فقط میگم اگر حرف میزنن منطقی بگن نه از روی احساس و جو ...

گل گیسو دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام محمد جان
خوبی؟
امتحانا خوب پیش میرن؟
بشدت با پستت موافقم
والا
هموطنه داریم؟!

سلام گل گیسو بانو ... ممنونم ، بد نیست ... 3 تا دیگه مونده که ایشالله بخیر بگذره

نبضگیر دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

درسته که شاید بیش از ۹۸ درصد افراد انور آبی که شامل نظریه به حق شما هستند. ولی در مورد افراد قلیلی که مجبور به هجرت شدند و در شرایط سخت هجرت مبارزه می کنند. وضع فرق می کند.
قرآن هم در شرایط خاصی توصیه به هجرت می کند. چنانچه خود پیامبر هم مجبور به هجرت شد. ودر هجرت شرایط را آماده کرد تا مکه را بدون خونریزی فتح نمود.
ولی با کمال تاسف خیل عظیمی از هموطن های ما که در آنجا فقط مشغول خوش گذرانی هستند. شامل همان نظر شما می شوند .

دکتر جونم ب خدا من مخالفت هجرت یا این چیزا نیستم ... فقط میگم کسایی که اونورن ، حالا چه مجبور شدن برن و یا چه هرچی دیگه ، یکمی شرایط اینجا رو به خوبی درد کنن ... همین

مهربان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

من هم از آدمای بیرون گود نشسته بدم می یاد
شک نکن برای همون حرفاشون کلی درآمد دارن
وگرنه اگه نونشون توی خونه نشستن مردم بود همه اش می گفت بترسین بترسین.... یه وقت نرین بیرون

حق با شماست مهربان ... کسی به فکر جوون های بدبخت نیست ... هرکی یه منافعی داره یچی میگه دیگه

حواترین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

آخی ... اینقده دوس دارم برم خارج بعدش هی شعار بدم بگم ما می توانیم نمی دونم هموطن برو تو خیابون بوق بزن و از این دری وری ها

ننه فک کن منو یروزی تو ماهوراره ببینی تو آمریکا که دارم میگم :

هموطن شهیدم ، خونتو پس میگیرم !!

ناهید دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

شما یه وقت درس نخونی فوتبال وماهوارم ازدستت نره ها اصلا فکر نکنی امشب آخرین مهلته

خب خانوم دکتر من نکه کلا باهوشم و اینا میتونم چنتا کارو با هم بکنم !
خبرشو بهت میدم ... فک کردم روش

فاطمه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://shahrah-88.blogfa.com

اینم یه جورشه دیگه !

کاش جور خوبش بود لااقل

رهگذر دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.raahaahan.blogfa.com

سلام رفیق
خوبی؟ چه عجب!!! نه؟؟؟!!!!!
موافقم، گرچه هنوز از راه نرسیدم اما موافقم با اینکه هم وطنه داریم؟؟؟؟؟
بیرون گود نشستن و میگن لنگش کن!!!!!
اما خوب تو خودتو نزن، جوشم نزن، یه سرم به ما بزن...
کلا بزن

شاد باشی و موفق رفیق شفیق

اوه اوه اوه !!! ببین کی اومده !!

سلامممممممم ... هیچ معلوم هست کجاییییییییییییییی ؟!

بهت چند بار اس دادم اما نرسید ... شمارتو عوض کردی ؟! وبلاگتم که نیستی ... یهو بی خبر میذاری میری دیگه !!

نینا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

قبل قبل همه اینا باید بگیم
م.ح.م.د داریم
امتحان سختات تموم شد باز گیر دادیا

والا با این م . ح . م . د اشون !!

حدس زدم استاد نینا ، گفتم الان باز غر غر میکنم استاد نینا میاد میگه باز این درسا فشار آورد ... البته همراه با تاتی پتی !

دختری از یک شهر دور دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

آی گفتیا محمد منم حرص میخورم یعنی به معنای واقعی اعصابم خورد میشه!!!
کامللا باهات موافقم منم داشتم میدیدم برنامه رو چرت و پرت میگفتن رسمن!!!

خیلی رو دارن ... خیلی

شاکی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://shaaki.blogsky.com

به شدت، تمام و کمال و از بیخ و بن موافقت خود را اعلام می نمایم..عالی گفتی...

ممنونم ... لطف دارین

حمید دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.abrechandzelee.blogsky.com/

- خب عزیزم اون طفلکا گفتن "ما همه - اینجا دور هم - با هم هستیم!"...اشکال از شماست که منظور از "ما" رو خوب نگرفتی!...حالا دیدی زود قضاوت کردی!؟...

- "هموطنه داریم!؟"...ایولله...قشنگ گفتی...

آها ... ما منظور خودشونه ؟!

4کریم حمید جان ...

سپیده دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

نفسشون از جای گرم بلند میشه به ملت میگن بریزین تو خیابون...البته به قول کورش خان همه رو نباید بایک چوب بزنیم

چی بگم والا ...

عاطفه سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

اولن لایک به هموطنه داریم..
دومن ایرانی جماعت هر جا باشه ایرانیه دیگه.. خوب بلده شعار بده و جوسازی کنه!

دقیقا همینه خاله عاطفه

خانوم دکتر سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام
اولا درستو بخون فرزندم

دوما تو این ماهواره شبکه های ایرانیش واقعا دل بهم زن ومسخرن سی ساله دارن طوری حرف میزنن که انگار همین فردا پامیشن میان ایران .

سوما بله حق باشماست

سلام خانوم دکتر ...

اولا چشم ...

دوما کلا تو توهم به سر میبرن بنده خدا ..

سوما هم ممنونم

علی لرستانی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

دقیقا....نشستن اون ور گود میگن:لنگش کن

والا ...

پرند سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

مرسی محمد
خیلی خیلی ممنونم از محبتت باغ بی‌برگی ِ دوست‌داشتنی و بی‌آلایش

ممنونم پرند ... امیدوارم تولدت حسابی مبارک باشه ...

پرند سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

ببین محمد در مورد کلیت این پست کاملاً باهات موافقم
این‌که یک عده کنشگران سیاسی و شجاع(!) که سال‌ها بیرون گود نشستن و هیچ شناختی از شرایط داخل ندارن و هم‌چنان در توهمات 32ساله‌شون سیر می‌کنن٬ بی‌تفاوت نسبت به جون و زندگی مردم از راه دور مردم رو به دادن هزینه تشویق می‌کنن٬ اگر مردم واکنش مثبتی نشون دادن خودشون رو دارای حق آب و گل میدونن و میلیونی بودن جمعیت رو به پای خودشون ثبت میکنن و برای ایده‌های خودشون هورا میکشن٬ و اگر رضایتشون جلب نشد برچسب بی‌غریت و بی‌عرضه به مردم میزنن!
و همین‌ها وقتی یکی مثل خاتمی از سر دلسوزی و به خاطر بیش از این هزینه نشدن مردم حرفی میزنه (حتی اشتباه) با جوسازی‌های کاذب و پیراهن عثمان ساختن از یک جمله چنان های و هوی و جنجالی به پا می‌کنن که کلیت حرف‌هاش زیر سؤال میره٬ تا دیگه کسی جرأت حرف زدن نداشته باشه مگر اینکه باب طبع حضرات سخن بگه!
اما این بین دسته‌ای هستند که تا حدودی مستثنا هستند٬ کسانی که در شرایط حاضر ایران نیستند ولی تمام این سال‌های بعد از انقلاب ایران بودن و به شرایط استبدادزده‌ی داخل کاملاً آگاه هستند و حداقل تلاش می‌کنن که شرایط داخل رو درک کنن٬ که حرف‌هاشون از سر دلسوزی هم هست و نمی‌خوان مردم هزینه‌های گزافی بدن...
و مسیح علی‌نژاد یکی از اون عده است... که در این دو سال بارها و بارها با خانواده‌های کشته شده‌ها و زندانی‌های سیاسی مصاحبه کرده و درد تک‌تکشون رو از نزدیک لمس کرده و همین‌ها باعث شده شرایط داخل براش ملموس کرده!
چون با مسیح از طریق فیسبوک زیاد در ارتباطم تقریباً به افکارش آگاهم و به همین خاطر میگم که تلاش میکنه حتی‌الامکان شرایط داخل رو درک کنه و فقط صدای مردم داخل باشه و درست به خاطر همین مواضعش هم همیشه بعد از این مصاحبه‌ها و یا بعد از متونی که توی فیس‌بوک می‌نویسه به محافظه‌کاری متهم میشه و از بخش عظیمی فحش هم می‌خوره!
مسیح تو این مصاحبه منظورش از ادامه دادن راه٬ ادامه‌ی مبارزه‌ی مدنی بود که به هر حال در جریانه... ولی قصد تشویق و تهییج مردم رو نداشته درست برعکس الهه بقراط و همفکراشون و اساساً خود این رسانه‌ی به اصطلاح آزاد صدای امریکا که تنها در فکر سرنگونی به سر می‌برند و اصلاً هم براشون مهم نیست که چنین مطالبه‌ی سنگین و دور از ذهنی چه هزینه‌های سنگین‌تری می‌طلبه!
البته مسیح هم گاهی حرف‌هایی میزنه که شاید به دلیل همون دور بودن از فضای ایران باشه ولی از لحاظ سطح تفکرات اصلاً قابل قیاس با خیلی از خارج نشین‌ها نیست و فکر می‌کنم حقش بیش از اینه که هم‌رده با اون‌ها قرار بگیره!

آهان منظورم همون برنامه بود ... اون خانوم هم الهه بقراط بود ...

خب در مورد مسیح علی نژاد نمیدونم چی بگم ، چون اکثر بچچه ها گفتن مستثناست از بقیشون اما در مورد بقیشون ... نگم بهتره

در مورد حرف سید محمد من یچی بگم ؟! من سید محمد رو خیلی دوس دارم پرند ... یعنی اصلا عاشق اون خنده هاش هستم اما قبول داری اون حرف حرف درستی نبود ؟! کاری به جوسازی و اینا هم ندارم ها اما ببین تو کامنت بالای بچچه ها هم من گفتم مقایسه کار درستی نیست ! اما یه نگاه خیلی خیلی خیلی ساده بین خودمون و کشورهایی که داره انقلاب توش میشه ... اپوزسیون اونها چیکار میکنن و ما چیکار میکنیم ؟!
دیشب 90 رو دیدی ؟! حرف های آقای کواکبیان نماینده ی " اصلاح طلب " مجلس ؟! احتمال میدم ندیده باشی چون ساعت 3:30 تازه بحثش شروع شد ، پست امشب منو حتما بخون ، در رابطه با همینه و خیلی هاش ربط پیدا میکنه به خیلی از حرفا از جمله حرفهای سید محمد ...

خلاصه امیدوارم اوضاع درست شه ...

رها بانو سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

اصلاحیه :
(ریختن خونه) ! منظور همون خون ریختن و ایناست !!!

نه دیگه وکیل بانو ... حرف وکیل یکیه !

پرند سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

خب حرف‌های خاتمی خیلی جای بحث داره و خیلی گسترده‌تر از اینه که این‌جا بخوام بگم فقط به این بسنده می‌کنم که خاتمی هیچ‌وقت اپوزیسیون به معنای واقعی کلمه نبوده... خاتمی همیشه همین بوده... مرد صلح!
ممکنه من هم با اون حرف مخالف باشم یا دلخور شده باشم ولی فکر می‌کنم حرف‌های خاتمی یک فیلم و یا تابلوی نقاشی نیست که من خوشم بیاد یا نیاد...
قصدم دفاع از شخص خاتمی نیست بلکه معتقدم سیاست عرصه‌ی بده و بستانه و خاتمی هم سعی می‌کنه با توجه به روحیات٬ ظرفیت‌ها و جایگاه خودش برای تحقق خواسته‌های مردم با "حداقل هزینه‌ی ممکن" تلاش کنه... خاتمی از خون‌هایی که ممکنه بریزه می‌ترسه...
من فکر می‌کنم اگر کلیت حرف‌ها و محتوا و جهت‌گیری اصلی متن و تمام استدلال‌ها و مقدمات و پیش‌شرط‌هایی که ذکر کرده رو بصورت یک مجموعه‌ی واحد و نه مجزا در نظر بگیریم اون جمله‌ی انتهایی اون‌قدر حاد به نظر نمیاد بلکه بازتاب افتضاحی داشته و مانور بیش از اندازه‌ و غلو شده‌ روی اون بخش از حرف‌هاش باعث شد خیلی بزرگ‌تر و چشم‌گیرتر از اون‌چه که بود به چشم بیاد و حتی در یک روش غیر اخلاقی کار به جایی رسید که اصل جمله هم تحریف شد و گمونم خود خاتمی هم انتظار چنین واکنش‌هایی رو نداشت!


برنامه‌ی 90 رو ندیدم
پست بالا رو می‌خونم الآن

چی بگم والا ... حرفات درسته ...

ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد