کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

روزت مبارک پدر دوس داشتنیم ...

  

یادمه یه پست تو وبلاگ قبلیم برای بابام نوشتم که کلا وبلاگ منهدم شد و اون پست هم  

از بین رفت ... اون پستو خیلی دوس داشتم و اگر بود امشب کپیش میکردم میاوردم اینجا ! 

فردا روز پدره ... روز پدرایی که باید قبول کنیم به هر حال اسمی ازشون کمتر به میان میاد ... 

معمولا میگن دخترا با پدراشون بهترن تا پسرا ! منم اینو قبول دارم که معمولا پدر و پسر با هم 

درست حسابی نمیسازن ! من هم مثه بقیه ی پسرا اما بابام واسه ی من با هرکسی که تو 

زندگیم هست برام فرق میکنه ... کسی که از اون اول بچگی ها کنارش بودم تا همین الان ! 

بابا زمان بچگی هام هرجا میرفته من باهاش میرفتم ، بعده ها هم که یادمه دقیقا همین اتفاق 

میفتاده ... خیلی خاطره ها رو یادمه ... از زمان بچگی کنار بابام ! 

 

یاد فوتبال بازی کردن های تو خونه ، که میزدیم همه چیو میشکستیم و وقتی مامان میامد من 

تقصیر بابا مینداختم و بابا هم تقصیر من ... ! یا یاد شرکت بابا که هرموقع میرفت منم با خودش

میبرد ... به خاطر همینه که الان هرکدوم از دوستاش که زنگ میزنن همیشه با منم میان صحبت 

میکنن و حالمو میپرسم ... یا مسافرت رفتن هامون ... یا یاد استقلال نگاه کردنمون ... 

بابا همیشه میگه محمد منو یه استقلالی 2 آتیشه کرد ! از اون موقع ها تا الان موقع بازی های 

استقلال خونه رو ، رو سر خودمون خراب میکنیم ! 

یادمه بازی استقلال پرسپولیس فک میکنم 84 ، 85 بود که پیروز قربانی دقیقه ی آخر گل زد و ما 

بردیم ... تا 2 ساعت بعدش تو بغل هم میپریدیم بالا یا پایین !   

خیلی ها که این کارهارو میبینن میگن چقد من و بابا شبیه همیم ! البته جز از لحاظ چهره ! 

بابای من سفیده و موهای بور و چشمهای سبز اما من کاملا برعکس اینا ...

 

بابای من تنها کسیه که من میشناسم که انقد هوای منو داره ... سر همین قبول شدن تو  

دانشگاه ، هیچ وقت یادم نمیره که چه حرفایی از این و اون شنیدم اما بابا مثه همیشه پشت من 

واساد و ازم حمایت کرد ... این حمایت کردن خیلی مهمه ... خیلی ، اینکه تو زندگی بدونی یکی  

رو داری که میتونی روش حساب کنی واقعا به آدم آرامش میده ... 

من و بابا هم انقد ارتباطمون صمیمی هست که هرچی بشه برم و بهش بگم و اونم رک و راست 

مثه همیشه جوابمو بده ، حتی اگر گند زده باشم به یه کاری ! 

از بابا خیلی چیزا یاد گرفتم ، شاید مهمترینش واسم این باشه که همیشه برم دنبال حق ...  

بدون داشتن هیچ آشنایی و فقط متکی به خودم ! 

 

سر همون جریان حراست دانشگاه خیلی ها بهم گفتند کارت اشتباه بوده و این حرفا ، اما تنها 

کسی که گفت همین که تونستی حرفتو بزنی برای من کافیه بابا بود ، حرفش خیلی برام  

مهم بود . بابا میتونست 2 سوته کارمو راه بندازه اما نه من ازش خواستم و نه خوش انجام میداد  

چون بهم میگه باید یاد بگیری حرفتو بزنی ...

اما خب همیشه این روال نیست و گاهی اختلاف نظر ها باعث جر و بحث و اینا میشه ، اما یادم 

نمیاد بیشتر از یکی دو روز طول کشیده باشه ! 

بچه بازی های من که تا یچی میشه میرم سوئیچ ماشین رو میدم هم دلیل نمیشه قهر کردنای  

ما بیشتر از این مدت شه ... من و بابا تا وقتی هستیم همیشه کنار هم رفیق میمونیم . 

فردا روز خوبیه ، چون رفیق من قراره که به من هدیه ی روز پدری بده !! 

امروز هم لطف کرد و وقتی سرکار بود اس داد پدر عزیزم روزت مبارک و من هم در کمال پر رویی 

جواب دادم ممنونم پسر گلم ... خدا عاقبتتو بخیر کنه ! اما اینجا میخوام درست حسابی تبریک 

بگم هرچند بابا اینجا رو نمیخونه !

روزت مبارک بابای دوس داشتنی و گل تر از گلم ...   

 

پی نوشت : دوس دارم این پست رو تقدیم کنم به بابا محمود نازنین و همه ی پدرای گل ... 

امیدوارم خدا سایشون رو سر بچه ها حفظ کنه و باباهایی رو که به رحمت خدا رفتند بیامرزه ... 

عید شما خانوم ها هم مبارک ! 

  

نظرات 49 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

اول

طلا !

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دووووووووووووووووم

نقره !

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

اووووووووووووووووخ جووووووووووووون سوم

محمد تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برنز !

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

چهارم

وقتی جا بمونی همین میشه دیگه ! دیگه مدال نداریم بدیم !

م . ح . م . د پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

خدا قوت !

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ




عجب شبی بود امشب!!!!!

بعلههههههههه !

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

خیلی احساسی نوشتی پستتو.
یه جورایی غصم گرفت.
خدا بابارو برات و تورو واسه بابا نگه داره.
چه ارتباط خوبی با هم دارین.
منم این روز رو به همه باباهای خوب ایران تبریک میگم.

ممنونم نازنین ... خدا پدر شما رو هم حفظ کنه ... حالا چرا غصه ؟!

زهرا فومنی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام..
اون پست قبلیت رو خیلی دوست داشتم طوری که هنوز یادمه حتی کامنتی که واست گذاشتم..
قدرشو داشته باش...
خداییش شماها نوبرید!!اخه درس کتاب ندارید
واقعا..درس میخوندیم مااها..روز آخر که میرفتیم روی ترازو اون عقربه ی میزان اصلا تکون نمیخورد..هی جوانی..

سلام خاله جان زهرا ... آره ، منم خیلی دوس داشتم اونو ...

همینو بگو ... هی غر میزنیم امتحان داریم بعد هی میایم اپ میکنیم !

ناهید پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

من نظرمو گفتم دیگه

بعلههههه ... حق هم با شما بود ...

طوطی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ

بر تو هم مبارک مرد آینده

ممنونم طوطی بانو ... عید شما هم مبارک

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلاممم محمد
ششم و اینا....
مدیونین فکر کنین هدفم اخلال و تشویش کامنتدانیست
خدا پدر عزیز تو وهمه ی پدر های خوب دنیا رو حفظ کنه

سلامممممم خانوم معلم ... بعله ، تابلوئه ها !!

ممنونم خانوم معلم جان ... لطف دارین

آوا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

۱- روزتان مبارک جناب محمدخان جان
۲-روز پدرتان هم مبارک جناب
۳-سایه ایشان همیشه بر
سرتان مستدام باشد
۴-روزبابامحمودخان
هم مبارک باد
۵-عید شما
مبارک باد
یاحق...

مرسی سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان !! عید شما هم مبارک

تیراژه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام محمد جان..........روز پدر مبارک.. انشا الله که سالهای سال رفیق عزیزت ..پدر گرامی تان..سلا مت باشند و سایه شان مستدام...
دم نازنین بانو هم گرم که انگار تنها کسیه که میتونه این طور جانانه حال فردین خان رو جا بیاره!ایولللللللل!!!

سلام تیراژه بانو ... ممنونم ... همچنین پدر بزرگوار شما ...

دیگه عمرا حواسم پرت شه

کاغذ کاهی(نازگل) پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

خدا پدرت رو حفظ کنه ...
الحق که خوب نازت رو میکشه هاااا
محمد ؟؟؟
امروز هممیخوای تو از بابات کادو بگیری ؟؟؟
ای خدااااااااااااا روتو برم من !!!!!

بههههههه خاله جان سحر خیز خودم ...

مرسی خاله جان ، همچنین پدر شما رو که کیلومتر ها راه فاصله داره ...

خب دیگه خاله ... ماییم دیگه !!

من که پولی چیزی ندارم بدم ، پس مجبورم بازم کادو بگیرم !!

کیانا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ نوشتی محمد جان ...صادقانه و بی تکلف بود

امیدوارم سایه بابات همیشه بالای سرت باشه ....همیشه همین قدر خوب و خوش باشین


روز خودت و بابای عزیزت مبارک

سلام کیانا ... ممنونم از لطفت ...

مرسی ، همچنین پدر بزرگوار شما ...

عید شما هم مباررررررررک

اردیبهشتی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای محمد اون قسمتی که راجبه پیروز قربانی گفتی رو کاملااااا درک کردم
ما توی صحنه همه توی خونه می دویدیم !
هم دیگه رو بغل نکرده بودیم

چه رابطه قشنگی داری با بابات
آره خب مشکل همیشه هست
منم که دخترم گاهی با بابام قهر میکنیم و دوباره آشتی می کنیم

روزشون مبارک

خیلیییییییی حال داد ... هیچ موقع یادم نمیره ... اصلا یبار باید پست بذارم گل هایی که به پرسپولیس رو زدیم بنویسم تا هم تجدید خاطره شه برامون هم روی پرسپولیسی ها کم شه !

مرسی ... خب مهم همون آشتی کردن مجدد هاست ، قهر کردن همیشه هست ...

ممنونم .. عید شما هم مبارک

بابا محمود پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام پسرم

تو دیگه حسابی شرمنده کردی
از راه پیامک و بلاگ و زمین و هوا تبریک گفتی
واجب شد با پدر دور اندیشت آشنا بشم.خدا حفظشون کنه.همین که قدردان محبت هاش هستی یک دنیا ارزش داره.بابا شدن کار آسونی اما بابا موندن بسیار مشکله.خوشحالم پدرت بابا مونده
ممنون محمد جان.محبتت فراموش نمیشه.

سلاممممممممم بابا محمود نازنینم ...

اختیار دارین .. وظیفه بود ...

حتما ، باعث افتخاره ... خدا شما رو هم حفظ کنه ...

خیلی ممنونم بابا محمود ... لطف دارین شما ... منم کاری نکردم

حواترین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

به به چه پدر دل زنده ای
خدا حفظتون کنه ننه

ممنونم ننه ... خدا سایه ی شما رو هم رو سر ایلیا جان ( درست گفتم ؟! ) حفظ کنه ...

نازنین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

نمیدونم.بدون هیچ دلیلی هر موقع در مورد پدر و مادر متنی میخونم بغض میکنم.اونا بهترین کسان آدم در روی زمینن.
فک نکنم کسی بتونه جاشونو بگیره.
خدا همه بابا مامانارو سلامت نگه داره.
راستی دیشب یادم رفت(روزت مبارک باشه مرد)

ای بابا ... خدا پدر و مادرتو حفظ کنه ...

خدا قوت ! معلومه دیگه ... کسی که کمین میکنه بایدم یادش بره ! ممنونم ... الان این مردی که گفتی تیکه بود ؟!

میس الف ! پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

دور و زمونه عوض شده ! دیشب هم بابام به منو و داداشم هدیه داد ! یعنی به داداشم جایزه ی کارنامه ش رو داد ! منم حسودی کردم ! به منم جایزه داد !

خدا همه پدرا رو برامون حفظ کنه .. روزشون مبارک باشه ..

شما هم هر وقت ازدواج کردی روزت رو تبریک میگم

عجبا ! خب تو کادوتو میگرفتی بعد باز به بابا میدادی میگفتی روزت مبارک !

ایشالله ...

نمیشه از الان تبریک بگی ؟!

علی لرستانی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http:///alilorestani.persianblog.ir/

سلام
واقعا پدرها موجودات نازنینی هستند.....چه خوب که این پست رو به بابا محمود تقدیم کردی

سلام ... ممنونم علی خان ... روز شما هم مبارک

نیما پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام ممد...
دیشب که بهت گفتم واسه روز مرد بنویس فکر کردم میای و کلی تیکه میندازی به جماعت مونث اما....
ایول بچچه. خوبه که بابات و میشناسی و اون قضیه ی ماشین هم حل شد !

اینا یه طرف و این که روزمو روزت مبارک یه طرف !!! آخ جون دنیا واسه یک روز مال ما شد !!!

سلام نیما ... ب جون خودم میخواستم این کارو کنم ... اما نشد ! البته شاید باز این کارو کردم !

ممنونم ...

دمت گرمممممم ... گل گفتی ! تا الان روز دختر ، مادر ، بانو ، زن ، مادر زن و ... دیده بودیم جز یروز مرد ! خدا رو شکر حالا این هست

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

من یه چیزایی از اون پستت یادمه!!!بگم بنویسی؟؟؟
روز پدر مبارک...
خوشبحالت که اینهمه راحتی با بابات...
من هیچوقت باهاش اینجوری نبودم من خیلی دور بودم از بابام...
روزشون مبارک...

مگه املاست که باید بگی بنویسم ؟!

عید تو هم مبارک دنیز ...

ای بابا ... چرا آخه ؟! پس حتما با مامانت راحت تری

سپیده پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام محمد
خدا بابای نازنینت رو برات حفظ کنه...روزشون مبارک
به تو هم تبریک میگم بابای آینده

سلام سپیده بانو ... ممنونم ... عید شما هم مبارک ...

چقد این جمله ی اخرت چسبید بهم !!

ایران دخت پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

روز پدرتون هم هزار بااااااااااااااااار مبارک!

ممنونم آبجی خانوم ...

روز خودم پس چی ؟!

وانیا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام ممدجان
داداشی روز خودت و پدر گل و دوست داشتنیت مبارک

سلام آبجی خانوم وانیا ...

مرسی از لطفت ... خیلی ممنون

علیرضا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

منو بابامم هر دومون پرسپولیسی هستیم
باهم نگا میکنیم
وقتی گل میزنیم احساساتی میشه منم خندم میگیره !
قدیما باهم خونه فوتبال بازی میکردیم
:)
روزشون مبارک
روز توهم مبارک
محمد جان !

پس باید یه کل کل درست حسابی راه بندازیم علیرضا !

خیلی ممنونم ... روز تو و پدرت هم مبارک

گل گیسو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام محمد جان
خدا پدر گلت رو حفظ کنه و سایشون همیشه بالا سرت باشه

سلام گل گیسو بانو ...

ممنونم ... همچنین پدر بزرگوار شما ..

نیکی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

خوش به حالت...!قدرشو بدون....!
چند وقتیه دیگه با بابام مثل اولا نیستم....خیلی دلم براش تنگ شده....واسه دعواهاش....واسه مهربونیاش....واسه غم وغصه هاش....واسه تمام حرفاش...اما مادیگه به آخر رسیدیم امیدوارم تا ابد رابطه ی تو و بابات ومامانت قشنگ تر و صمیمی تر بشه!
راستی سلللللللللللللللللللام

یعنی چی به آخر رسیدی ؟! این حرفا چیه آخه ؟!

سلامممممم !

امیرحسین... پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://afrand.blogfa.com

سلام محمد
عیدت مبارک
روز مرد را به خودت و روز پدر را به پدرت تبریک میگم. امیدوارم همیشه در کنار هم باشید

سلام امیرحسین جان ... قربونت برم ، عید تو هم مبارک ...

مرسی از لطفت

فاخته پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

روز شما هم مبارک پدر آینده

ممنونم ...

نبضگیر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir


ای علی!
تو به معنی واقعی ” مرد” بودی. جوری که همه ی مردان و زنان عالم، با تماشای تو، وادی مردانگی را از وادی نامردی و نامردمی بازمی شناسند
ای علی !اگر من پای به دل تاریخ بگذارم و در بازار کوفه، جلوی چشم خلایق، صریح و شفاف و حتی گستاخانه، راه را برعبور تو بگیرم و با فریادی که همه ی تاریخ بشنود، به تو بگویم : ای علی، من که یکی از پیروان تو هستم، این من گمشده در تاریخ، اصرار بر واشکافی اموال تو دارم. با این که می دانم تو پاک و پاکدستی، می خواهم اما بدانم با پولهای امانتی مردم چه کرده ای و میلیارد میلیارد پول آنان را چرا و در کجاها صرف چه کرده ای؟

من بعید می دانم ای علی عزیز، درهمان بازار کوفه و جلوی چشم مردم، زیر گوش من بخوابانی! و بگویی: ای بی حیا، تو، که به قول خودت هیچ در هیچی، از من علی، که معصوم و پاکزاده ام، می خواهی تحقیق و تفحص کنی؟
روز مرد و مردانگی مبارک باد

ممنونم دکتر جان ، عالی بود ... روز شما هم مبارک ...

ایران دخت پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

روز تو رو که گفته بودم!!!!!!!!!!
عیب نداره...بازم میگم:
روزت مبارک داداشییییییییییییی!!

راست میگی ها ... یادم نبود ...

مرررررسی آبجی خانوم

کیانا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اینو اگه تاحالا ندیدی ببین
http://farhadmajidi7.blogsky.com/

ممنونم ... ایشالله خبر قهرمانی آسیای سال بعد رو توش بخونیم !

اردیبهشتی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای اگر همچین پستی بنویسی چه حالی بکنیم

مینویسم ... خیالت راحت

کورش تمدن پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
روز مرد و پدر مبارک
روز مرد و پدر رو به پدرتون تبریک میگم و روز مرد رو به خودت
خدا سایه پدرت رو همیشه بالای سرت حفظ کنه محمد بدرنگ
پدرتون فقط در جاییکه باعث شد آبی بشی در حقت کوتاهی کرده ها

سلام کوروش خان بدرنگ !! ممنونم ، روز شما هم مبارک ...

من بابامو خوش رنگ کردم و مطمئنم همیشه آبی میمونه

هاله بانو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

آخ جون من نفر ۳۴
روزت مبارک پدر بعد از این (اوه حالا کو تا اون موقع)

فک نکنما !

از کجا معلوم ؟! شاید همین سال دیگه من پدر شدم !!

هاله بانو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

ای داد ضایع شدم کامنت ها تاییدی بود
خوب نکن این کا رو برادر من
چرا کامنت ها رو تاییدی می کنی که امثال من اینجوری ضایع بشن

والا خودم هم دوس دارم باز باشه اما خب بعضی دوستان لطف دارن و تو کامنت های عمومی لطفشونو بیش از حد نشون میدن !!! مجبورم تاییدی کنم

مستوره پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://shaparaksh.blogfa.com

سلام

میلاد حضرت علی و روز پدر بر شما و پدر مهربانت مبارک باشه[گل]

سلام مستوره بانو ... ممنونم عید شما هم مبارک

واحه جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام

قشنگ نوشتی و البته بابا محکمترین پناه هر آدمی در دنیاست بابا یه حضور گرم در هر خانه ای هست و فقط افرادی که حضورش رو برای همیشه از دست داده اند می دونند چه پناه و امنیت و مهری رو از دست داده اند...

اوه اوه ! ببین کی اومده !!

سلاممممممم خانوم معلم ...

ممنونم ، بعله حق با شماست ... ایشالله خدا پدر شما رو رحمت کنه و مادرتونو حفظ ...

نمیشه زود به زود سر بزنی اینجا ؟!

پرند جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

خدا چنین پدر و پسری رو برای هم حفظ کنه...
سایه‌ی بابا مستدام محمد جان
کاش خودش هم بخونه این پست رو...

ممنونم پرند ... همچنین خدا پدر شما رو هم حفظ کنه ...

کاش ...

عاطی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام محمد . عااااالی بود . از خوندنش حس خیلی خوبی بهم دست داد و قاطیش یکم حسودی . این قسمتش حرف دل هممونه : "اﯾﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖﮐﺮﺩﻥﺧﯿﻠﯽﻣﻬﻤﻪ...ﺧﯿﻠﯽ،ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﯾﮑﯽﺭﻭﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪﻣﯿﺘﻮﻧﯽﺭﻭﺵﺣﺴﺎﺏ
ﮐﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯿﺪﻩ..."
مرسی گل پسر . با تاخیر منم تبریک میگم به همه باباهای گل و همه ی مردا . بتو هم تبریک میگم . بازم مرسی

سلامممممم عاطی ... ممنونم ...

منم عیدو بهت تبریک میگم ... کادو نمیدی ؟!

عاطی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ق.ظ

راستی امتحانا خوب پیش میره ؟ ایشالا موفق باشی همیشه و تو همه ی زندگیت .

دوشمبه یه امتحان دارم که درگیر اونم ...

ممنونم عاطی ... مرسی از لطفت

عسل جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com/

سلام !
روز بابات مبارک !
ژیش منم بیا !
منتظرتم !
راستی بابات اسم قشنگی داره
محمود

سلام ... خیلی ببخشید ها معذرت میخوام ، ولی وقتی یکی پست کاملو نمیخونه اینطوری میشه !

من یجا تو پستم اشاره کردم که بابام اینجارو نمیخونه ! هرچند بابا محمود رو هم اندازه ی بابام دوست دارم ...

دلارام جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

خدا همه پدرها رو حفظ کنه.اونهایی هم که در جمع ما نیستند رحمت .

ایشالله ...

محیا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://darjaryan.blogfa.com

بله!
پدر است دیگر...
گل باشند با عمر سرو!

بله دیگه ... ! ممنونم

ما (ریحانه) جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

خدا حفظش کنه براتون... روزشم مبارک بگو.. هنوز دیر نشده کی میگه روزشون تموم شده... به نظر من هر روز روز پدر و مارداست... بس که واسمون زحمت میکشن...

حق با شماست ریحانه .. امیدوارم خدا پدر شما رو هم بیامرزه ...

نیکی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

سلللللللللللللللللللام مجدد!
من یادم رفت تبریک بگم حالا میگم روزت مبارک روزش مبارک...مبارک....مبارک....مبارک....مبارک
یه چیز بگم که اصلا ربطی نداره؟میگم:
بابا یکی بره وبلاگ ده نمکی از این توهم درش بیاره دچار خودشیفتگی مزمن شده همش از خودش و فیلمش تعریف میکنه و مقاله هایی که ازش تعریف میکنن و جمع میکنه میزنه تو سر اصغر فرهادی من!تازه کامنتام رو تایید نمیکنه!

سلامممم ... ممنونم مرسی ...

ها بفرمایید

ولش کن بابا ، حال و حوصله داریییییییییییا ... بذار هرکاری میخواد بکنه

نیکی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

سلللللللللللللللللام
این کامنت صرفا واسه بالا بردن آمار کامنتات بود!

سلامممممم ... دست شما درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد