کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

جسارتا ! تا اطلاع ثانوی دلم برای خدا میسوزد !

 

چرا ماها هرکاری میکنیم ، بدون اینکه به درست یا غلط بودنش فک کنیم نسبتش میدیم یا به 

دین یا به قرآن یا به " خدا " ؟! نکنید آقا ، تروخدا این کارهارو نکنید ! 

امروز از خبرآنلاین یه کلیپ کوتاه دیدم ! مصاحبه ی مردی که 3 تا زن داره با صدا و سیما ! 

جددن صدا و سیما خجالت نمیکشه ؟! شرم نمیکنه ؟! حیا نداره ؟!  

یعنی چی آخه مردی که 3 تا زن داره رو میاره که حرف بزنه ؟!  

بابا اگر میگی ما دمبال آزادی بیانیم ب خدا این راهش نیست آقای صدا و سیما ! 

 

کلیپ رو از اینجا حتما ببینید ! حالا این کلیپ چه ربطی به دین و قرآن و خدا داره ؟!  

به مصاحبه ی این یارو که گوش کنید خیلی راحت متوجه میشید ! 

طرف اولش با کمال پررویی میگه که میلم کشیده زن گرفتم ! اصلا شده واسم سرگرمی ! 

تنوع داره خوبه و اگر باز هم میلم بکشه میگیرم ! ( بکش بکشه بخوره تو سرت ... ! )  

بعد مجریه میگه خب خانوم اولتون سختش نبود و اینا ؟!  

میگه نه بابا ، اون کلا موافقه ! چون مهربونه و از خدا میترسه !  

حتی همین دلیلش باعث شد که بذاره من بیام اینجا !

 

آقای محترم ، آقای سرگرمی ، آقای تنوع طلب ! 

چون از خدا میترسه گذاشته تو بری 2 تا زن دیگه بگیری ؟! آخه چه ربطی داره ؟!

مرد حسابی خب خانوم اولت بچچه دار نمیشد میرفتی یه بچچه بی سرپرست میگرفتی ! 

اگرم این کارو نمیکنی خب دومی رو بیار بچچه دار کنه ! سومی چیت بود دیگه ؟! 

تو چرا میای این کارهای احمقانه ی خودت و خانومت رو به خدا نسبت میدی ؟! 

مگه خدا استغفرلله یکی از سر راه اومده که اینطوری میکنی ؟! 

ب خدا آدم بعضی کارهارو میبینه دوس داره سر بذاره بمیره !  

فقط با دین و خدا و پیغمبر میخوایم کارهامونو توجیه کنیم ... 

 

پی نوشت : امروز سالگرد دکتر شریعتی بود ... یه جمله ازش مینویسم که حقیقت تلخیه ! : 

افسوس ، روزی خواهد آمد که بی دینی نماد روشنفکری است ...  

روحش شاد و یادش گرامی باد ... 

 

پی درس نوشت : معذرت میخوام اینو میگم واقعا اما تا کتابی ، جزوه ای چیزی میبینم تنها  

حسی که بهم دست میده اینکه میخوام بالا بیارم ! ایام امتحاناته داریم ؟!

  

بعدا نوشت : دوستانی که میخوان فیلم رو ببینن ، با فایر فاکس نمیشه فیلم رو دید ،  

گویا فقط با اینترنت اکسپلوره میشه ... 

  

 

نظرات 58 + ارسال نظر
م . ح . م . د دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

سلام !

نازنین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

بخدا نمیدونم اولم یا دوم
یا حق به امید تو

اول یکی ، م . ح . م . د هم یکی !

نازنین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام
تازه متوجه شدم که دوم بودم
والانم سومم.

سلام ... نقره و برنز واسه خودت !

نازنین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

خوب صدا و سیما داره تبلیغ میکنه که مردا برن ۴ تا زن بگیرن دیگه.
چون اسلام دستور داده
میدونی که تموم قوانین اسلامو تو جامعه ,قشنگ و تمیز و عادلانه اجرا کردن مونده این یکی که دارن اقدام میکنن.
نمیدونم اینا کین,چی میگن,چی میخوان.
بخدا موندیم همه مون تو کاراشون.
جونای مجردمون نمیتونن زن بگیرن چون نه شغل مناسبی دارن نه پشتوانه مناسب,اونوقت مردای متاهل رو هل میدن که برن 4تا 4تا بگیرن و 100 تا هم صیغه ای.
واقعا حکومته داریم!!!!!!!!!

جدا اسلام دستور داده ؟! خب ما بریم بگیریم اگر اینطوریه !

آره دیگه ، الان یه جوون بدبخت مثه چی مونده تو گل برای زن گرفتن بعد این یارو رفته 3 تا گرفته بعد میگه میل بکشه بازم میگیرم !!

فاطمه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://shahrah-88.blogfa.com

سلام آقا محمد،حال شما؟!
ینی خاک تو سرش آدم بی شعور ِ بی شخصیت !
میگه سرگرمیه خوش میگذره خوش میگذره مرتیکه عوضی
من نیفهمم اینکه زنش با همه موافقه چه ربططی به خدا شناسی داره آخه؟! زن اولش رو بیشتر دوس داشت چون مثه خودش نفهم بوده و هیچی حالیش نبوده!

+ببشیند تند رفتم یهو عصبانی شدم دیه ! حقشم حرفای بدتر از اینه البته ولی خب من که بدتر از این بلت نیسم!

سلام ... ممنونم مرسی ...

اوه اوه ، حالا خودتون رو کنترل کنید !

بهار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

خااااااااااااااااااااااااااااااااااااک بر سرش
مرتیکه ی احمق بی شعور عقده ای!!!
هوس باز پررو! تو تلویزیون میگه خوش میگذره سرگرمیه
وااای که چقدر عصبیم کرد! عوضی میگه با همه موافقه زنم چون خدا رو میشناسه! آی خداااااااااااااااااا!

بمیرم واسه زناش به خصوص اولی چی کشیده بیچاره. نازی. البته همون اون اینو پررو کرده

وای فکر کن از فردای این برنامه زناش با چه رویی رفتن بیرون. وای چقدر این مرده خودخواه و بی فکره. بی شعور!

یه همچین مردی آخه لیاقت باباشدن داره اصلا؟! پررو میگه زن اولمو از همه بیشتر دوس دارم.

این نامداریه اگه دوربین روشن نبود احتمالا میزد از وسط نصفش میکرد! کاملا مشهود داشت عصبانیتشو کنترل میکرد ولی نظرسنجیه هم اون وسط فحش بود رسما!!!!!!!

متاسفم واسه اون فرد با این تفکرات

خداجون قربونت برم تو به دل نگیرا! نفهمه یه چی میگه! جاش یه ذره جنم به اون ۳ تا زن بده همچین از زن گزفتن پشیمونش کنن دیگه عوضی هوس تنوع نکنه!

ببخشید اگه تند و بی ادب حرف زدم. خیلی فیلمه کفریم کرد:((((((((((((((((((((((((((((((

چه همه عصبانی ان هاااااااااااا

آره دیگه ، زن اولش اگر آدم بود که اینطوری نمیشد !

قبول دارم ، نظر سنجیش خیلی چرت بود !

خواهش میکنم ... اشکال نداره ، منم خیلی عصبانی شدم

بهار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

در مورد پی نوشت هم متاسفم که حق با ایشون بوده. و بیشتر متاسفم از اینکه حس میکنم اون روز رسیده...

بی دینی روشنفکری و اعتقاد و ایمان نه به دین که حتی به خدا املی و عقب ماندگی و کوته فکری و هزار چیز دیگه لقب گرفته...

متنفرم از شرایطی که تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که بگم متاسفم...

دقیقا دکتر همین روزاهای مارو پیش بینی کرده !

دخترک زبون دراز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ

علیک سلام ...
ندیدم ولی فکرکنم برنامه جمع ماست روحش شاد استاد شریعتی خیلی زا حرفاش تو جامعه امرزو ما معنی و مصداق پیدا می کنه ...

سلام ... آره ، به خاطر همینه که صبحت های دکتر به دل همه میشینه

آوا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ق.ظ

از اسلام تنها چیزایی که خیلی تو مغز
همه کردن ازدواجای مجدد و حلال
حجاب زورکی....عزاداریای بی
شناخت ویه سری خزعبلات
که روز به روز دارن بیشتر
اشاعش میدن!چه خوب
که یادی ازدکترشریعتی
کردی.روحشون شاد.
امتحاناتم امیدوارم
بزودی و باخیری
و خوشی ختم
بخیر بشه
یاحق...

چیزی که ما از اسلام یاد گرفتیم با چیزی که واقعا هست زمین تا آسمون تفاوت داره ...

ممنونم ...

کیانا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام
اولن که اول منم
دومن باهات خییییییلی یعنی خیلی موافقم،ماهرغلطی که دلمون میخاد میکنیم بعدشم میگیم خدا....
نمیدونم اصن اگه ما این خدا رو نداشتیم اشتباهاتمونو به کی میخاستیم نسبت بدیم؟اصن میدونی چیه ؟من موندم خدا دلشو به چی ماخوش کرده....از بین حرفاش که گلچین میکنیم،اوناییم که خوشمون نمیادو تحریف میکنیم....اخرشم همه چیو میندازیم گردن خودش.....
من اگه جاش بودم که تاحالا این بشر دوپارو نیست و نابود کرده بودم

راجع به امتحانم نگووووو که .....اینا قیافه منه

جمله تم معرکه بوود و واقعیت امروز ما

سلام ، مرسی ...

والا منم اگر جای خدا بودم دهن آدم ها رو سرویس میکردم !

مرسی ... جمله ای بود که تو مسنجر به همه اس تو آل کردی !

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

باوووورم نمیشهههههههههه !

خدای من ... معلوم نیست تو این مملکت چه خبره ؟!!!!
مردک میگه تا جاییکه اذیتم نکنن وفادارممم !!!

واااااای حالت تهوع گرفتم از طرز حرف زدنش !!!!!!

میگه برام شده سرگرمی !!!!
میگه زن اولم رو دوست دارم چون مرده !!!

وای خداااا اول صبحی حالت تهوع گرفتم .....

خب خاله جان مجبوری اول صبحی میای وبلاگم ؟!

گودول دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://khesht40.blogfa.com

سلام
همیشه برای هر کاری بهانه ای هست شنونده باید عاقل باشه که این روز ها کمتر پیدا میشه.

سلام ، کاملا موافقم آقا سعید

حواترین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

اونوخت این مردک شغلش چی بود؟
والا ماکه یه دونه ایم یقینا ، اول و آخر برجمون یکیه !
این از کجا آورده سه تا زن ؟ هان هان هان؟
ننه منکه نتونستم فیلم رو ببینم میشه بگی از کجا باید ببینم ؟

نمیدونم والا ننه ...

باید با اینترنت اکسپلوره بری ... بعدا نوشت رو گذاشتم

نیکی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://razmemoshtarak.blogfa.com

سللللللللللللام!
مردم یه چیزی دارن به اسم رو......!کمک نیست شکرخدا همین طور از سر و روشون میاد پایین....!خاک بر سر هر سه تا زنش!

سلام ، تو هم عصبانی شدی ؟!

حسین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
جالب بود .
دمش گرم که با کمال پررویی رفته سه تا زن گرفته و با سه تا شون مشورت می کنه .

سلام ، هم ولا باید دعوتش کنیم اراک بهمون یاد بده !

فرشته دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://surusha.blogfa.com

دیدم فیلمو...صدا و سیمای ما آخرشه...

بالاخره این یه سر سوزن دین و حرمتی که مونده رو باید یه جوری گرفت از مردم دیگه...

خدابیامرزه دکتر شریعتی رو...چقدر زود رسید زمانی که گفته...

صدا و سیماست دیگه ! تنها وظیفش همینه ...

خیلی زودتر از چیزی که دکتر فکرشو میکرد

سمیرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

این چه عادتیه تو واسه خودت کامنت میذاری خود شیفته جان؟

خب دیگه ... شاعر میفرماید ماییم دیگه !!

سمیرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

خیلی مسخره است دیگه از بس برنامه ندارن راه افتادن چرت و پرت درست میکنن..خوش به حال خودم که نگاه نمیکنم...

والا منم نیگاه نمیکنم ، اینو تو خبر آنلاین دیدم

ناهید دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامرد
آقا من گذاشتم تو اول بشی که دلت نشکنه!
یعنی من از اون ۳تا خواستگار فقط باید یکیشو بگیرم؟خب حالا نمیشه استثنا قایل بشین؟گناه دارم خب
نصف روز وقت دارم یه کتاب ۳۵۰صفحه ای رو بخونم...به نظرت چکار کنم؟نقطه هاشو بخونم کافیه نه؟

اصلا درسو بذار کنار ! بشین حساب کن یه شوهر بهتره یا 3 تا !

مهربان دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.mehrabanam.blogsky.com

برو درساتو بخون
اینجا فرار نمی کنه و هست...

این نصیحتو از خانوم بابا بزرگت که می شه مامان بزرگت بپذیر

چشم مامان بزرگ جان !

اردیبهشتی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

زهرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

ای بابا اینو اگه من ببینمش می کشمش

کدوم زهرایی ؟!

میکائیل دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://sizdahname.blogsky.com

باز اومدی اینجا اول سلام کردی ... اخه کی میخوای تو خودتو اصلاح کنی ...
من باید برم از تو شکایت کنم به خدا !!!!!!

ضمنا ما فیلم های مورددار نگاه نمی کنیم ..
چشم و گوشمون باز میشه

بههههههههههههه ببین کی اومده !

عزیزززززززمی ... نگاه کن ، ب درد میخوره ها

هاله بانو دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

سلام

خوبی؟
همه چی درست و خوبه ممنون

سلام هاله بانوی بلاگ اسکایی ... خدا رو شکر ، بهترم میشه ایشالله

فاخته دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

آقاااا ما دیدیم کلی هم حرص خوردیم هر چی هم خونده بودیم پرید

من کلا نخونده میپره چه برسه به اینکه بخونم !!

عاطی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام محمدجان .
آره همه کارامونو چه درست چه غلط میزاریم به پای دین و خدا .
خدای بزرگ و مهربونی داریم که دعوامون نمیکنه هیچ ، همیشه هوامونم داره . کاش ما یکم قدر میدونستیم .
جمله دکتر شریعتی هم حقیقتا اوضاع امروز جامعه ماست .
ایشالا به خوبی و خوشی هم امتحانات تموم میشه و راحت میشی . صبر داشته باش و درستو بخون .
ایشالا امتحان فرداتم خوب بدی .

سلام عاطی ... دقیقا همینه ... خدا خیلی صبر داره که کاری نمیکنه ...

ممنونم ، امتحان امروز رو که گند زدم !

تیراژه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام...عجب...
پارادوکس جیگر خون کنی شد...دکترشریعتی و این مردک احمق....
این خانه از پای بست ویران است محمدخان.
وقتی صداوسیمای ما..وقتی دانشگاه های ما...وقتی نهادهای فرهنگی ما این است..دیگر چه توقعی میتوان داشت از یک مشت احمق؟
راستی کار این "خانه ی عفاف"به کجا رسید؟
یادم میاد بعضی ازنماینگان مجلس هم رای موافق داده بودند انگار..

سلام ... واقعا اون کجا و این کجا !

والا من خبر ندارم اما کلا این مجلسی ها خوب از این چیزا تصویب میکنن !

نیما دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

وقتی یه زن اینقدر بیشعور باشه حق خودش رو فراموش کنه و بخاطر خدا ترس بودنش اجازه بده که شوهرش یه زن دیگه بگیره باید هم از شوهر بدبختی و حریصی مثل این یارو انتظار بدتر از اینا رو هم داشت !
---------

حالا یه سوال ! تو دنبال چی بود توی اینترنت که به این مطلب برخوردی ؟؟؟ نکنه تو هم شوهرت میخواد بره زن دووم بگیره ؟؟

برو رد کارت بچچه ... شوهر من چیز میخوره این کارو کنه !

علیرضا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

مجری: شما چرا سه بار ازدواج کردین؟
یارو: من اگر سه تا زن گرفتم به خاطر این بوده که می‌کشیده! میلم می‌کشیده! و می‌تونستم!

مجری: شما برگردین اول، باز همین راه رو میاین؟ یا یه بار ازدواج می‌کنین؟
یارو: بله!
مجری: جدی؟
یارو: بله! به خاطر اینکه خوش می‌گذره! همش تنوعه! همش سرگرمیه!
:|
مملکته داریم؟
(پست وبلاگ مملکته !)

واقعا مملکته داریم ؟!

ما (ریحانه) دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

دلم میخواست اون موقع جای اون خانومه بودم همون گلدون روبروشونو تو سرش خورد میکردم.. ایکبیری واسه این که زن اولش بچه دار نمیشده رفته دومی رو گرفته و دومی هم بچه دار نمیشده سومی رو گرفته.. فکر میکنم زن اولش بیکس و بی پناه بوده که به همچین خفتی تن داده.. ببین زنه اولش چقد سختی کشیده که رضایت داده مرده بیاد این جا خودش رو لو بده و آبروش جلو یه ملت بره!!! واقعا این یه کار و خوب کرد که اجازه داد بیاد تو برنامه و خودش رو مضحکه یه عالم کنه.. این جوری مظلومیتش رو از توی حلقوم مردش فریاد زد!

من راستشو بخوای حرکت خانوم اولشو نمیفهمم که میگفت کلا موافقه و اینا ! فک میکنم بنده خدا به قول تو یچی بوده که حاضر شده اینطوری کنه ...

زمستانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام او ..

سلام

بذار اول یکم بخندم بعد نظر میدم..

سلام ... واسه چی خنده ؟!

رها بانو دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

میخونمت ولی کامنت گذاشتنم نمیاد !
چقدر حرص بخورم دیگه آخه ... اه ...

حرص نخور خواهر من ... ما چه حرص بخوریم چه نخوریم از این آدما زیاد میبینیم !

فاطمه (شمیم یار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

سلاممم محمد
خوب الهی شکر که ندیدم هر چند با ندیدن من دردی دوا نمیشه ۲ ساله حتی چند دقیقه هم تلویزیون ملی رو ندیدم و خوشحالم که نمی بینم..
کلا برنامه هاشون اگر غیر از تملق و ریا و سو استفاده ابزاری از خدا و پیغمبر بود خبرم کن..
در مورد خود موضوع مطرحه..یعنی همون ۳ تا زن گرفتن و این حرفا...مثل بچه ها عقیده دارم خود زن ها هم بی تقصیر نیستند و البته نوع بینششون به زندگی..
و البته نوع بینش معذرت می خوام تقریبا حیوانی آقای محترم به زندگی ..چون مسلما بزرگترین تفریح و هدفش
غرایزش هست....

سلامممم خانووم معلم ... خوبه که نگاه نمیکنی ، راستشو بخوای منم جز فوتبال و 90 هیچی نمیبینم ! اینم تو خبرآنلاین بود که توجهمو جلب کرد ...

متاسفام برای چنین آدما ... آبروی هرچی مرده رو میبرن بی شعورا

محدثه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

واقعا از ادمایی که گند کاریاشونو به دین و خدا نسبت میدن حالم به هم میخوره!
از خیلی چیزا حالم به هم میخوره!
ایش بهشون!

ایشششش بهشون ؟!

زمستانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

می دونی به چی می خندم ..!؟ به عصبانیت شماها..
آخه خیلی با مزه همه بچه ها عصبانی شدند..

البته من با عنوان مطببت خیلی موافق نیستم.. چون نه خدا به دلسوزی نیاز داره.. نه از دیدن نامردی آدما روی زمین ضرر می کنه..

من کار زن اولش رو برای ازدواج مجدد همسرش اشتباه نمی دونم.. به نظر من اینکه بگیم زن اولش باید جرات می داشت و از این حرفا نمیذاشت شوهرش ازدواج کنه.. حرفی از روی احساساته .. اینکه اون انتخاب رو به همسرش داده که به خاطر بچه دار نشدنش اون رو از داشتن یک بچه که واقعا مال خودش باشه محروم نکرده .. کار درستی هست.. البته آدم تا تو شرایط قرار نگیرد نمی تونه نظر قطعی بده.. اما اون کسی که باید وفاداری خودش رو ثابت می کرده مرده بوده .. و به نظر من زن از نداشتن جربزه و این چیزا مبرا است..
اما اگر با ازدواج زن سومش بی دلیل مخالفت نکرده .. کارش اشتباه بوده.. این یکی رو منع می کنم..

اسلام هم نگفته برین 3 تا زن بگیرین .. اما گفته بر اساس دلایلی که باید دلایلش هم منطقی و قانونی باشه.. می تونه بره دوباره ازدواج کنه.. اما نباید دین برای ما توی جامعه یک منبع سو استفاده باشه.. که هرجا هوس کردیم و به قول این آقا میلمون کشید ازش به نفع خودمون استفاده کنیم..

من با اون قسمت کامنت شما موافق نیستم ... نمیدونم فیلم رو نگاه کردی یا نه ، اگر نگاه کردی باشه زن از دیدگاه این آقا فقط یچیه برای سرگرمی و تنوع و ارضای نیازهای جنسیش ! اینکه دوس داره هرشب تو آغوش یکی باشه !!
در مورد زن اولش ، من که مردم میگم اگر اون یکمی عرضه داشت نباید میذاشت کار به اینجا برسه ! مگه زن وسیله هست که اینطوری باید باهاش برخورد شه ؟!
البته من مطمئنم اون بنده خدا مسلما وابستگی مادی به این آقا داشته وگرنه اگر اینطوری باشه باید به زن بودن و قبل از اون به انسان بودنش شک کرد !
یچی دیگه هم در مورد اینکه اسلام چی میگه بگم ، ما داریم تو ایران زندگی میکنیم با یه فرهنگ و آداب و رسوم خاص !
عرف جامعه ی ما نیست یه مرد بره 2 تا زن بگیره ، اگر بگیره و معلوم شه آبروش رفته ، حالا اسلام تا هرچنتا بخواد مجوزشو بده ، اما فرهنگ ایرانی چنین چیزی رو قبول نمیکنه و نخواهد کرد ...

زمستانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

اما مرد نامردی رو تموم کرده بوده.. بعضی موقع ها آدم توی رفتار بعضی از مردا می مونه.. آخه چی جوابیه که به این مجری میده.. حال بهم زن.. حالم بهم خورد واقعا.. چقدر بی قید و بندی و بی حیایی.. آخه تا چه حد؟!؟!

ولی شما خیلی حرس نخور.. دور از جون دور از جون شما که از این رفتارای زشت نداری!!

آفرین پسر خوب.. گفتند ادب از که آموختی فرمود از بی ادبان.. حالا شما هم خوب دقت می کردی به این ماجرا

خیلی پست جذابی بود..

موفق باشی و خوشبخت!

خب منم همینو میگم دیگه ... مردی که مرض نداشته باشه که نمیره 3 تا 3 تا بگیره !

چشششم ..

ممنونم ... همچنین شما

دلارام دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

سلام
شعور اونجور آدمها در حد جلبک هم نیست .

سلام ... حیف جلبک .. والا

زهرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

نظرات بچه ها رو خوندم کم و بیش!!!با نظر زمستانه موافق بودم که بچه دار نمی شد رقت زن دوم گرفت چه مرگت بود رفتی زن سوم گرفتی؟؟؟
می دونی 3زنه بودنش اصن مهم نیست مهم اینه که راس راس می آد تی وی هر چی می خواد می گه!!انگار زنا فقط برا یه چیز آفریده شدند!!!
یه چی دیگه من که فک می کنم این یارو از این تیپاست که قبلا ازدواجش هر ماه یه دوست دختر داشته
اون نظر بالایی مال منه!!!
فردا صب امتحان دارم حسش نمی آد یره!!!تازه شیشه عینکمم افتاده اگه درس بخونم به چشام فشار می آد

چی بگم والا ...

فردا امتحان آخریت میشه ؟! یا هنوز داری ؟!

زهرا فومنی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام..
واااااااااااااااااااااااایی من الان میخوام اول اون اقای رو بکشم بعد خانم اولشو بعدشم خودمووووووو
یعنی چی!مردشور میلشو ببرن!!!!!
حالا این اقایونی که صبح تا غروب میگردن تو خونه های ملت دایره زنگیهاشونو جمع کنند یکم فکر کنند که بخش این برنامه تو صداسیما زشت تره یا برنامه های ماهواره ایی!!!
واقعا که!!!!
امشب چرا وسایل ارتباطی اوضاش خرابه

سلام خاله جان زهرا ...

امشب کلا همه چی خراب شده ! نمیدونم چ خبری شده

زمستانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام یکتا..

سلام دوباره..

من حرفای شما رو قبول دارم..

درست عرف جامعه ی ما هم نمی پسنده .. والبته مرده نباید این کار رو می کرد..

اما زن اولش نمی تونه حق بچه دار شدن رو از همسرش بگیره..حالا اینکه این مرده هوس بازه.. و به قول خودش خوش میگذره بهش و سرش گرمه.. دیگه مشکله مرد است.. این مرد است که باید آدم می بوده و نمی رفته فقط محض بچه دار شدن زن می گرفته.. البته اینجور که بوش میاد بهانه ای بیش هم نبوده..

البته اگه واقعا بچه دار شدن بهانه باشه.. آره من به شما خق میدم که زنه باید یکم از خودش عرضه نشون میداده و همسرش رو سر جاش می نشونده..در مورد یک گزینه ی خاص که بچه دار شدن دلیل واقعی نیست میشه اینو گفت..

خیلی حرف زدم.. می بخشی!! قول میدم تکرار نشه!!

سلام ، آره قبول دارم ... مرد باید مرد باشه ...

نه بابا ، این چ حرفاییه ... استفاده میکنیم

پرند سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ق.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

چقدر آدم وقیحیه! و چقدر وقیح‌تره صدا و سیما که تو یک رسانه‌ی جمعی چنین خزعبلاتی رو پخش می‌کنه!

صبح روز کشته شدن هاله سحابی بود فکر کنم٬ سعید شریعتی تو فیس‌بوکش نوشته بود:
"خدایا بیا پایین از دینت دفاع کن!"

این‌که این جناب این‌جا کارش رو به دین و خدا ربط داده چون همین دین و خدا ظرفیت‌هایی رو برای تحقق این میل و سرگرمی و تنوع براش بوجود آورده! در واقع دین یک جور پشتوانه‌ی قانونی و شرعی ایجاد کرده براش!

نمیدونم ، شاید واقعا اینطوری باشه ... اما به نظرم دین اسلام تو این مورد واقعا منظورش اینطوری نبوده دیگه ... این داره به زن فقط به عنوان یه وسیله نگاه میکنه برای سرگرمی !

سمیرا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

محمد جان پسرم تو امتحاناتو دادی؟ دیگه تموم شده؟ نمیخوای یه دوروز از دنیای مجازی مرخصی بگیری؟

نه سمیرا بانو ، هنوز 2 تاش مونده !

والا خودم دوس دارم ، فقط میگم بچه ها بی من اینجا دووم نمیارن !

اشرف گیلانی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://babanandad.blogfa.com



من که کللن دلم واسه خدا می سوزه
واقعن که تنهاست

آره ، خیلی ...

عاطی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ

محمد ، تو هنوز امتحانات تموم نشد ؟

نه عاطی ... 2 تا دیگه مونده !

خانوم دکتر سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام
یکی از آشنا های ما که آدم هیزو چشم چرونی هم هست چندسال قبل رفت زن دوم گرفت زنه همسر شهید بود و مدیر مدرسه.
زن اول وقتی فهمید جاروجنجالی کرد که نگو ونپرس تا آستانه طلاق رفت ولی مرتیکه( بلانسبت شماها ) طلاقش نداد . همه خانواده مرده جمع شدن وبهش اصرار کردن که دومی رو طلاق بده ما مهریه شو میپردازیم ولی زیر بار اینم نرفت .کاربه جایی رسیده بود که زن اولی دچار افسردگی شده بود و درخونه رو بروی خودش بسته بودتا حدود دو سال با کسی رفت وآمد نمیکرد
و زن دوم هم باپررویی زنگ میزد خونه اونا وبه پسرای مرده میگفت باباتون کجاست پیداش نیست و به زن اول میگفت ازش سیر نشدی بعداز این همه سال دودستی نگهش داشتی . البته این وضعیت تاچند سال یعنی حدود ده دوازده سال به این شکل بود .
الان دیگه زن بیچاره با این وضعیت کنار آمده و ازدواج وبچه دار شدن فرزنداش روحیه شو عوض کرده وحالش بهتره ولی مردک بشدت شکسته وپیر وداغون شده و روابطشم با فامیلش مثل قدیم نیست بچه هاهم رابطه خوبی با باباهه ندارن بخصوص پسراش میگن بابامون به مادر خیانت کرد .

البته درمورد این مرتیکه عوضی که تو تلویزیون آمده بنظر من زناش مقصرن اگه میخواستن میتونستن روزگارشو سیاه کنن .

سلام خانوم دکتر ... من معذرت میخوام اینو میگم اما اون آقا خیلی نامرد و بی حیا بوده !

گویا نمونه هاشو تو جامعه زیاد داریم ولی بدترش اینه که دارن یجورای این فرهنگ رو بین همه جا میندازن !

خانوم دکتر سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

دوباره نوشت !

دیروز ایمیلی برام آمده بود درباره ازدواج شریفی نیا با رزرضوی نمیدونم راسته یانه ولی این مرتیکه عوضی هم ازکسانیه که با این فیلمای مسخره ومبتذلش دوتا زن گرفتن را خیلی تبلیغ میکرد . وچند وقت یه بار هم شایعه رابطه وازدواجش با هنر پیشه های جوان سر زبونا میفته
وقتی بازیگر ما اینه وای به حال مردای معمولی جامعه .
حالا خیر سرش تو مختارنامه نقش برادر امام حسینم بهش دادن .

کلا شریفی نیا بهش میخوره یه 4 تا زن داشته باشه و یه 400 تا زن صیغه ای !

باید تاسف خورد به حال اون فیلم ... من که خدا رو شکر نگاهش نمیکنم

سمیرا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

تو نگران بچه ها نباش من خودم نگهشون میدارم تا برگردی! بعدشم تو یکی از عوامل اختلال در سیستم آموزشی کشوری فکرکنم چون نمیذاری ملت بشینن سر درس و مشقشون

از پسشون برمیای یعنی ؟!

نه بابا ، من چیکار دارم ... اتفاقا من همش ارشادشون میکنم به سمت درس و این چیزا !
( آیکون اونی که دماغش دراز میشه + )

سمیرا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

به نظر من درست نیست کار حرفه ای و زندگی خصوصی بازیگرها رو با هم قاطی کنیم و نظر بدیم.شریفی نیا هرکاری توی زندگی شخصیش کرده به خودش مربوطه اما از دید بیننده نمیشه منکر هنر و کارهای خوبش شد...همین نقش محمد حنفیه رو ببین چقدر خوب بازی کرده؟ بهتره همه چیزو با هم قاطی نکنیم

خب من کاری به زندگی شخصیش ندارم ولی کلا بهش میخوره از این کارا بکنه ! وقتی 2 سال پیش هم یکاری کرد که خیلی کار بدی بود ، از اون موقع تا حالا رسما ازش متفر شدم !

زمستانه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام یکتا..

چندتا دیگه امتحان داری؟؟!

من تازه امروز اولیش رو دادم!!

من 2 تا دیگه ...

نه بابا ؟! خدا به دادت برسههههههههه

زهرا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

سلام.تموم شد دیگه راحت شدم!!تو چی؟؟؟آپم!!

سلام ، خوشبحالت من 2 تا دیگه دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد