کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

چرا واقعن ؟!

 

نمیدونم چقد با فیس بوک ارتباط دارین ؟! البته منظور ارتباط مشروع هست ها ! 

اما اگر یه سر کوچولو بزنید خیلی چیزها دستتون میاد !  

یادمه چند وقت پیش یه عکس دیدم از یکی از صفحه های فیس بوک که یه پسر نوشته 

بود چند وقت پیش یه ماشین از روی پاهام رد شد و این چند روز که نبودم به این خاطر  

بود که بیمارستان بودم ! یدونه لایک خورده بود و متاسفانه هیچ کامنتی نداشت ! 

اما یه دختر خانوم خوشگل موشگل و سانتی مانتال نوشته بود که آخ مامانم اینا دستم 

گیر کرده لای در و کبود شده ! اونجا بود که تعداد لایک ها و کامنت ها از دستم در رفت اما  

موضوع کلی کامنت ها این بود که " الهی قربونت برم من ، من بمیرم دست تو چیز نشه ! " 

" بیا دستتو بذار تو دستم تا خوب شه " ، " دست پسر همسایه ی ما قلم شه تو هیچیت 

نشه " ، خاک تو سر این مملکت با این دراشون " ، " بیا تو بغلم " و ... !  

و نکته ای که اینجا بود این بود که همه ی کامنت ها توسط پسرها گذاشته شده بود !    

 

میشه از این مثالها خیلی زیاد آورد ! نمونش تو خود بلاگستان خودمون !  نمیدونم بشه به 

عنوان یه درد اجتماعی ازش یاد کرد یا نه اما خب ...

طرف هنوز 3 ماه وبلاگ نویس نشده بازدیدش شده 2000 تا !  

بعد اون وقت منه اسکل ، یه ساله دارم هر روز آپ میکنم ، این همه بچچه ها زحمت کشیدن 

لینک میدن ، روزایی که آپ میشه اگر بازدیدم بشه 400 به اراکی ها و حومش شیرینی میدم ! 

فک نکنید من چرند مینویسم اون خوب ! من کارشناس نیستم اما فک نمیکنم هیچکدوم برتری 

داشته باشیم ! یدونه شباهت داریم که اول اسم وبمون با ب شروع میشه و اخرش با ی !   

اما بازدید که چه عرض کنم ... !

برای من جددی سوال شده این چند وقت ! الان با این اوصاف تعداد پسرها زیاد شده که اینطوری 

شده یا تعداد دخترها کم شده ؟! شایدم نه ! تعداد " چیز " ها زیاد شده ! نه ؟!  

 

 

پی نوشت : دانه های ریز حرف ، وبلاگی از سوی چند فتنه گر که رفیق رفقای من هستن !  

گفتیم بازدیدمون زیاده کمی تبلیغ کنیم !!  

  

نظرات 63 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام محمد

سلاممممممممممم !!

م . ح . م . د پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

کیانا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

دم نازنین گررررررررررررم

تیراژه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سام علیک داداش!!
والا با این در هاشون..!
والا با این وبلاگهاشون..!
والا با این چیزاشون!!!!
از همه بدتر...والا با این لینک دادن ها و تبلیغاشون!!!

علیک سلام خواهر !

والا با این کامنت گذاشتنشون !

دخترک زبون دراز پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com

سلام ...حالا خودمونیم دادا خودت واسه دخترخانوم سانتی مانتال چندتا کامنت گذاشتی ؟
به نظر من نه پسرها زیاد شدن نه دخترها کم ولی مشکل بی رویه شدن روابطه این که هرکی به هرکی شده این که خطوطی نیست که رعایت بشه خیلی چیزهای دیگه ...
در مورد دانه های ریز برف هم بگو داری پاچه خواری می کنی بهت لینک بدن

سلام ، یه 30 ، 40 تایی گذاشتم حاج خانوم !!

چی بگم والا ... فک میکنم حق با توئه ...

عمرن ! من هیچی هم نگم لینکم میکنن ، چه برسه به اینکه بگم !!

نازنین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

نمیدونم مشکل از کجاست ولی واقعا درد بزرگیه.

این سوال رو شما مردها باید جواب بدین که چرا اونقدر لایک و کامنت میذارین واسه دخترا!!!!

چی بگم نازنین ! جوابی ندارم راستشو بخوای !

پَـ ـرشـ ـان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

اولا که.... نمیشه نوشت علتشو...
دوما که زیاد جدی نگیر بازدیدو... واسه خودت باش رفیق.


اما اگر بازدید واست خیلی مهمه یا شروع کن به دعوا راه انداختن یا مسابقه های مزخرف راه بنداز یا توی قسمت تحتانی بدنت چند تا سوراخ حفر کن

ببخشید بی ادبی نیستا...واقعیت تلخه

رضا آمار برام مهم هست اما نه به هر قیمتی ! به قول تو نه به درست کردن حاشیه با بازی و انتخابات و ... ! نه ، من به همین آمار هم افتخار میکنم ...

با پاراگراف دومت خیلی حال کردم !

کیانا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام
اووووووووووووووووووول
خیلی خووووب بوود بچچه . توم داری کمکمک تخصصی پست مینویسیاااااا
حررررفاتو بدجوووور قبول دارم.
این معضله که باید حل شه ،شاید همش تقصیر فرهنگا و آموزه های غلط خودمون باشه ... شایدم بقول تو تعداده چیزا زیاد شده ...
هرچی که هس باید درس بشه ،مشکل مما اینه که هیچوخ یاد نگرفتیم اگر قراره از کسی یا فرهنگی تقلید کنیم یه تقلید صرف نباشه.ما نفهمیدیم باید سیانت خودمونو حفظ کنیم .نفهمیدیم هرچیزی حرمت داره.نفهمیدیم اگر قراره ارتباطی باشه ،باید بدور از هرنوع افراطی باشه .
و یاد نگرفتیم قبل از هرچیزی باید انسان بود و انسانیت ورفتارو کردار درست ربطی به دین و ایمان آدم ها نداره متاسفانه....

سلامممممم ... برد رد کارت جقله بچچه ...

مائیم دیگههههههههه ...

قبول دارم حرفاتو ، میدونی کیانا الان که دارم فک میکنم میبینم تو همه چیز باید فرهنگ سازی بشه ... و این باید از خودمون شکل بگیره اما کسی حس و حال این کارها رو نداره ، پس هیچی امیدی برای بهبود نیست !

در مورد دین و ایمان هم ایشالله یبار پست مفصل دربارش میذارم

bahar پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://mangeneshodegan.ir/

ای بابا خو منم دخترم،چرا بازدید وبلاگم 2000 تا نیس؟
منظورت از "چیز" چیه؟ پنیر؟؟ خب شفاف سازی کنید آقا! :دی

اسم وبلاگتو عجیب غریب بذار ! یا اینکه به قول پرشان معذرت میخوام یه عکس خفن از خودت بذار همون میشه !

همون چیز دیگه !! نمیشه گفت !

کیانا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

نمیشه امید نداش محمد.
همیشه امید هس وگرنه باید زندگیو تعطیل کنیم بریم دنبال کارمون دیگه ...
اما این تغییر یه اراده محکم میخادو زمان زیاد و فهم و درک درست...

قبول دارم کیانا اما به نظرم این حرفا یکمی کلیشه ای شده با این وضع جامعه ی ما !

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ق.ظ

سلامم محمد جان
تو مطمئن باش درد نباشه...شبه درد هست..
عیب نداره محمدجان آدم یار دلی داشته باشه بذار کم باشه (آیکون دلداری دادن اول از همه به خودم)
آخ من ۲ ساله وب دارم..خونه پُرش بازدیدم ۲۰۰تاست

سلامم خانوم معلم ...

والا من هم حدودن همینه ، 400 یعنی خدای بازدیدام !! که حاضرم به کل مللت شیرینی بدم !

پرند پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ق.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

والله من که محدوده‌ی فعالیتم تو فیس‌بوک فتنه‌گریه فقط و اصلاً به این‌جاها که گفتی نمی‌کشه برای همین اطلاعاتم در این زمینه صفره!
در مورد وبلاگ هم خیلی تجربه ندارم چون بیشتر تو خودمم! ولی فکر کنم هر چقدر رفت و آمد داشته باشی به همون نسبت هم تقریباً بازدیدکننده داری... این‌طور نیست؟

ای ای ای ای ... خدا شما جوون ها رو به راه راست هدایت کنه ، اگرم نشد راه کج رو به سمتتون راست کنه !!

هست ، کلن اون بحثش جداست پرند ، خیلی چیزا هست که وبلاگ آدمو پر بازدید میکنه که یکی از عوامل اصلیش نوشتن پست های تحریک کننده و این چیزاست !

الف پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ق.ظ http://inspiration90.blogfa.com

نه دختره گفته بود دلم گرفته !!!‌ملت شونصد تا لایک زده بودن و کلی کامنت !! کاش دستش می موند لای در !

من یادم نیست هم ولا چی بود ! اما خدایی خیلی باحال بود و البته عین واقعیت

سارا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام
اس میگی واقعا
حررررفاتو خیلی قبول دارم
از فیس بوک متنفررررررررررررم

سلامممممممممممم .... ممنونم ...

آخه فیس بوک و اینجا و اونجا نداره که ، متاسفانه همه جا شده مثه هم !

کاپوچینو پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://capuccino.blogfa.com

کلی سر همین موضوع فکر کردم و یه کمکی غصه و تاسف خوردم به حال خودم و وبلاگم...
تا طرف جمع کرد رفت!
آخه دروغ میگفت.اما دروغای دلچسب

طرف کیه ؟! جریان چیه ؟! یعنی جریان مربوط میشه به پست ؟!

نیما پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

نکته ی مهم فیس بوک اینه که ملت یکم عقل تعطیلشون رو راه نمیندازن و دقت نمیکنن که دختری که اون سر ایران نشسته نمیتونه واسه پسری که این سر ایران نشسته کاری بکنه . واقعیت اینه که برخی دوستان از فیس بوک فقط چندتا عکس خوف و هات میخوان تا یکمی به نیازهای خودشون مسکن تزریق کنن و نه چیز دیگه ای ! نکته ی جالب اینه که بعد از دیدن این عکسها حریص تر میشن و یه دفعه میبینی یه دختری که مینی جوب پوشیده و به دیوار تکیه داده و سرشو انداخته پایین و یکم پاهاشو خم کرده تا ژست عکس مجله ی play بوی رو تقلید کنه ، تعداد دوستانش از 4000 رد میشه !

در مورد اینکه گفتی میشه بهش گفت درد اجنماعی یا نه ؟ من میگم میشه گفت. چون اینقدر ملت بی شعور و نفهمی هستیم که فقط همه چیز رو در شهوت میبینیم ! ادعای روشن فکری و آزادی میکنیم ولی منظورمون از این واژه های خوشگل و مدرن فقط آزادی برای هوسرانی بوده و هست. نمیخوام بحثو به بیراهه ببرم اما خیلی از این افرادر واسشون مهم نیس که کی حاکم شهر شده ، فقط مهم اینه که اون بتونه با دوست پسر/دختر بیشت چهار ساعتش خوش بگذرونه !
فیس بوک بخاطر این مسائل نفرت انگیزه ! البته این بلاگستان ما هم کم از اون نمیاره ! حداقل من و تو از این چیزا زیا دیدیم و شنیدیم اینجا !
تهمت زیاد خوردیم از اونایی که یه رابطه ی ساده رو به چشم sکس اینترنتی میدیدن و فکر میکنن ما خفاش شب شدیم واسه خودمون !

با حرفات کاملن موافقم ... نیما دوس داشتم از عکس پروفایل فیس بوک هم حرف بزنم ، میشه خیلی چیزا ازش نوشت ، به قول با گذاشتن عکس های هات و این چیزا دوستاشون میشه در حد تیم ملی قطر !

در مورد این که از فیس بوک بدت میاد خب حق داری منم بدم میاد اما این همه جا هست ، خودتم گفتی که تو همینجا زیاد از این چیزا دیدیم

نیما پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

در مورد بلاگستان هم باید بهت بگم که واقعا انتظار نداشتم اینو اینجوری بنویسی !

آخه من و تو که میدونیم چه حرفا و چه چرت و پرت هایی اینجا گفته میشیم. مهم ترین نکته اینه که یه چندتا آدم درست و حسابی اینجا هست وگرنه ارزش موندن و نوشتن نداشت حتی واسه دل خودت. راستی نه تعداد پسرها زیاد شده و نه تعداد خانوما ، فقط تعداد هرزه ها زیاد شده !

اگه من قرار بود در مورد این پست یه پست مکمل بنویسم ، اسمش رو میذاشتم : سرزمینی آکنده از افراط و تفریط !

مردم کشور ما یا کاری رو نمیکنن یا میزنن خواهر و مادر اون کار رو به عزاش مینشونن ! یکیمون میگه دوستی دختر و پسر جیزه ، اون یکی یه کاری میکنه که حالت از خودت و انسان بودن بهم میخوره ! معدود افرادی پیدا میشن که درکشون به این حد رسیده باشه که دوستی دوتا انسان میتونه خیلی هم قشنگ و تاثیرگذار باشه .

به هرحال تو هم ناراحت نباش ، kون لق آمار و بازدید. از این پستا بنویس که من یکم برم بالای منبر. افراط و تفریط در کامنت گذاری رو حال میکنی !

منظور منم از چیز همونا بود نیما ! خدا رو شکر شفاف کردی !

آره قبول دارم ، یا از اونور میفتیم ، یا از اینور ! کلن این تو خون ایرانی هاست ، از قبل بوده ، حالا حالا ها هم هست !

برو رد کارت بنم جقله بچچه ...

FarNaZ پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://doggish.blogsky.com/

سلام :دی
---
آره ه ه ه واقعا چرا اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟
من کلا کم میام بلاگستان یه personal blog page زدم تو فیس بوک همونجا مینویسم....
آقا چشمتون روز بد نبینه 1 هفته بدون اینکه لینک صفحه ی اصلیمو بذارم نوشتم 4 نفرلایک زد و 4 نفر اهل قلم و فیلسوف و اینا :دی
حالا لینک و که گذاشتم + عکس خودِ ِ خوشگلم :دی
بقال محلمونم لایک زده :دی
____________________
فکر کنم مشکل توو پسرا باشه .. دیگه خودتون خودتونو ریشه یابی کنین ببینین چطونه....!

سلام ، :پی

نمیدونم چرا اینطوریه واقعن ... میدونی جالبیش چیه فرناز ؟! اینکه من عکس اصلیمو گذاشتم تو فیس بوک ، اگر پروفایلمو عوض کنم به آنجلیا جولی عمرن کسی اسممو ببینه که پسرم !! رو هوا ادم میکنه

مشکل مشکل پسرا نیست ... مشکل جامعه هست به نظرم

هاله بانو پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

موضوع پست رو بی خیال
فقط می خوام بدونم اگه بازدیدت به ۴۰۰ برسه تو اراک و حومه رو شام می دی ؟؟؟

پ ن پ هاله بانو جان ، تهران و حومه رو شام میدم !

ری را پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://narenjestaan.persinblog.ir

حق با توئه
من که هر وقت تو فیس بوک می رم یا حتی وقتی وبلاگ ها رو می خونم یه چیز ایی می بینم که دلم می شکنه

دل شکستن نداره به نظرم ... تاسف داره !

ناهید پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://nahid2369.blogfa.com

اوه این که تکراری بود
ممد اون حرفه که دیروز زدم یادته؟در مورد اول واینا...

کجا تکراری بود ؟! داغه داغ بود !

ها یادمه !

کیانا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

یعنی با کامنت نیما خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی موافقم
بخصوص " سرزمینی آکنده از افراط و تفریط ! " دقیقن همینه ...

نمردیمو این بچچه یه بار حرف درس توو عمرش زدااااااا

آررررررره ، اولین بار بود مثه آدم حرف زد !!

کاپوچینو پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://capuccino.blogfa.com

ایران دخت پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

هیییییییییییییییییییییییی!!!!

چیه آبجی خانوم ؟!

زمستانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

به نام یکتا..

سلام!

سلام ...

زمستانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

به نام خالق..

سلام..

خوبی؟!

من که فیسم رو جمع کردم.. رو اعصابم بود کلا..

اینطور ادما به مطلب که نظر نمیدن به طرف نگاه می کنن نظر میدن..

نه عقاید و دلایلشون براشون مهمه.. نه فکر می کنن ببینن طرف چی میگه.. چی میخواد...هدفش چیه..

فقط حرف می زنن..

اره به نظر منم مشکل همه ی ماست..

سلام ... ممنون

میشه ازش درست استفاده کرد اما متاسفانه ... !

آره دیگه ، نگاه میکنن ببینن کی خوشگله !

کاش میشد از خودمون شروع کنیم ...

زمستانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

بابا این نازنین خیلی حرفه ایه..

واقعا یه لوح تقدیر باید داد بهش..


موفق باشی و خوشبخت..

یا علی

آره ...

ممنونم همچنین شما

دختر مشرقی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://dokhtaremashreghi.persianblog.ir/

من از زمانی که وبلاگ شما را پیدا کردم مرتب دارم میخونم البته از گوگل ریدر و لایک هم میزنم تو وبلاگ خودمم لینکتون کردم بدون اینکه بهتون بگم چون دوس دارم اگه کسی لینکم میکنه واقعا نوشته ها مو دوس داشته باشه نه به زور! اما با حرفت موافقم خیلی از وبلاگا که معمولا دختر هم هستند اینقدر میرن تو وبلاگای مختلف قربون صدقه ی الکی میرن تا بقیه هم بیان جواب بدن همین طوری میشه یهو ۲۰۰ تا کامنت! حالا طرف چرتم مینویسه ها! ولی خب اینجوریه!

ممنونم ... لطف میکنین شما ...

متاسفانه به نوع مطلب یا هیچی دیگه نگاه نمیکنن ... فقط ببینن طرف ... !

محدثه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

پسرن دیگه!
چ انتظاری ازشون داری؟؟!!!

از آب گل آلود ماهی نگیر جقله

آناهیتا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

البته در همین بلاگستان خودمون دخمل خانم هایی مشاهده میشن که برای تو دراز سر و دست می شکنن و حیا رو با تمام مخلفاتش سر کشیدن!
رفاقت و دوستی حد داره...
به نظر من در روابط انسانی جنسیت مطرح نیست اما وقتی از حد می گذرونن و حرکاتشون بوی لاشه ی سگ می گیره، باید به سرعت گیر بخورن...
متأسفانه این گند کاری ها تا جایی ادامه پیدا می کنه که خانم های عزیز حاضرند برای هم حرف در بیارن و خاله زنک بازی راه بندازن!
البته ناگفته نمونه در هر مکانی این درد اجتماعی تا حدودی قابل مدیریت کردنه...
قابل توجه مدیر این بلاگ که شما باشی!
در مورد بلاگ مورد نظر هم باید بگم اون خانم خودش دلش می خواد چپ و راست قربون صدقه ش برن...

کاش بیشتر توضیح میدادی ! اما خب هرکی یه نظری داره دیگه

رها پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

به قول شماها: مملکته داریم! فقط تاسف کاری رو درس نمیکنه!
کاش یه راحله درس و درمون واسش پیدا شه!

من فک کنم مشکل از تربیت خونوادگی طرف شروع میشه (تو رو خدا نگید شعار میدم یا کلیشه ای حرف میزنم) و بعدش هم جو جامعه...خونواده ها و جامعه تو عقده ای کردن این آدما تواما نقش دارن!

پس نمیشه گفت مشکل از دختره یا پسر... مشکل از خونواده س،مشکل جامعه اس،مشکل مدارسه،مشکل دانشگاههه و........

و باز هم همون حرف همیشگی که باید فرهنگ سازی کنیم....

و کاملن موافق کامنتهای نیما!

نه شعار نیست ، همه چی اول برمیگرده به خونواده ...

کاش میشد با این اوضاع فرهنگ سازی شه ! فک نکنم ..

ممنون

فرشته پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

من که به عنوان یه دختر متنفرم از اینکه ادما یعنی همون پسرا به خاطر جنسیتم با من یه طور دیگه رفتار کنن !
جواب سوالت هم خودت باید بهتر بدونیااااا

میدونم ، کلن پسرا باید بهتر جواب بدن اما خب چی بگم ؟!

آوا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

در مورد FB هیچ نظری ندارم
چون توش عضو نیستم.اما
خب هرجایی که این روزا
میرم متاسفااااااااااانه
شکستن حرمت ها
بدجور باب شده ه
وب بچه هاااارو
دیییدم خیلی
باحااااااااااله

یاحق...

بعله سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ... انگار همه چی عادی داره میشه !

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

بستگی داره بهش چه جوری نگاه کنی!!!! اگر واسه بازدید بالا مینویسی باید از همون چیزا بنویسی که خوانده ات بره بالا.. اگر واقعا درد داری و واسه نوشته هات دلت میسوزه و میخوای یه چیزی بنویسی که به درد بخوره و حرفی زده باشی برا ماندگاری باید قید بازدید رو بزنی و به فکر خواننده های فهیمی باشی که میخوننت مثل من!!!!
یه دوستی داشتم که میگفت هر وبی خواننده های خودش رو پیدا میکنه. یه وبلاگ خوب خواننده های خوب رو جمع میکنه یه وب بد هم خواننده های بد رو دیگه..

من ترجیح میدم اولی رو انتخاب کنم تا دومی !

آره قبول دارم

دلارام پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

الان به دخترا داری حسودی میکنی ؟
بابا بذار اونم نون و لایکشو بخوره دیگه (بر وزن نون و ماست )
والا ف ب ما که از این خبرا نیست

آخه مگه حسودی کردن داره دلارام ؟!!!!!!!

ای بابا ... خب راهشو بهت میگم که چیکار کنی خبری شه !!

علیرضا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

حالا ما شدیم فتنه گر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پ ن پ ، خیلی هم ولایت مداری !

رها پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

در این زمانه بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغای قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست
به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب و نچیده میوفتن
به پای هرزه علفهای باغ کار پرست
رسیده ام به کمالی که چو ضرر حق نیست
کمال دار را برای من کمال پرست
هنوزم زنده امو زنده بودنم خالی است
به تنگ چشمه نا مردم زوال پرست

ممنونم ... عالی بود ... خیلی قشنگ

مهدی پژوم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام محمد خوب ام...
این درد بزرگ نه به فیس بوک و بلاگستان، که به همه جای زیستن مان راه یافته و فراگیر تر از آن است که بتوان در یک سطر و چند سطر چیزی از آن گفت.
درباره این ها که گفته ای چیزی نمی توان گفت جز موافقت. اما اگر بحث ریشه ها به میان اید فریاد از زن و مرد بر می اید که آن است و این نیست و جنجالی بر پا می شود که نپرس. از همین روی هیچ نگوی ایم به تر است شاید.
از قدیم گفته اند« در مسجد را برای یک بی نماز نمی بندند.» شما هم خدای ناکرده یاس تان نگیرد از این دنیا عزیز دل. هنوز هست اند کسانی که می شود دل خوش داشت به بودن و نوشتن و رفاقت شان بی هیچ شائبه ای...

سلام استاد عزیزمممممممم

چی بگم والا استاد ! آدم بعضی موقع ها میمونه واقعن به بعضی ها میشه گفت " آدم ؟! "

از این وبلاگ هرموقع وقت کردین پست باغ وحش خانوادگی رو بخونین استاد :
http://kooche2.blogfa.com/

خیلی حرفا برای گفتن داره !

ولی به قول شما هنوزم هستن کسایی که جدای از همه چین اما متاسفانه خیلی کم !

فاخته پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

می خوای برم یه ای کسانی که ایمان آوردید؛ِخجالت بکشید .....بنویسم؟ همه غلاف کنن هااان میخوای برم برم ؟:دی

بگووووووووووو ... بگوووووووووووو

برووووووووووووو ... برووووووووووووو ...

بگمممممممممممممم ؟! بگممممممممممممم ؟!

دلارام پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

راهشو خودم بلدم !! فقط نمیخوام به مرحله اجرا برسونم تا بلکه ملت از کار و زندگی نیفتن

ای جاااااااان ... ماشالله اعتماد به نفس !

محدثه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

آقا ما نمیتونیم اینجا لایک بدیم؟
تو این پست ممنوعه؟؟!!!
به هر حال لایک به کامنت اولی نیما!! و همینطور لایک به کامنت دومی نیما!!!!
تازه برم بخونم شاید بازم لایک دادم!

مگه اینجا فیس بوکککککککه ؟!

کامنت نیما رو چیکار داری ؟! به پست من لایک بزن !

زمستانه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

به نام خالق..

سلام..

منم گیجم هاااا..

تو دو تا نظر قبلی تو هردوش سلام کردم..

البته واسه سلامتیت خوبه..

کار از محکم کاری عیب نمی کنه..

سلام ... اشکال نداره که ... سلام خیلی هم خوبه ...

مریم بانو جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

پرشان راست میگه ! چون خودش از همین روش استفاده میکنه واسه بازدید !
یا ادعای عشق یه موجود خیالی میکنه .
البته دعوا همراه با بی ادبی لفظی و این مدل حرف زدنهای پایین تنه ای

اتفاقا همین وبلاگی که گفتی از دوستان همون آقاست . فک کنم خودش به خاطر همون چند تا سوراخ سراغ همون رفته .
جالبه که تو هم تایید میکنی

من معمولا همه کامنت ها رو تائید میکنم ... فک میکنم خود پرشان جواب بده بهتره ...

وانیا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

بیشتر به فکره مخت باش تا این حرفا

کاش مخی وجود داشت آبجی خانوم !

پونه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

ممد یعنی من تو کف شام دادنتم نمردم و یه بار ازت شنیدم میخوای شام بدی
فیس بوک و وبلاگ نداره هردوش همینطوره این ماییم که جنبه نداریم کلاً ما ایرونی ها جماعت جوگیری هستیم اونم در حد تیم ملی و باخت استقلال از تراکتور سازی تبریز

تیکه میندازی پونه ؟! داشتیم ؟!

من در مورد تراختور حرف نمیزنم ، گنده میشن ! اما هفته ی دیگه نشونشون میدیم !

ملکه نیمه شرقی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://man-unique.blogfa.com/

چه حرصی میزنی محمد
تقصیر جنس خودتونه دیگه
ولی کلا میگن: زن همه ناز است و مرد همه نیاز ....
۹۸۲۳۱

حرص زدن داره خو ملکه !

زن کجاش نازه آخه ؟!

ولی جمله ی جالبیه

فرید دانش فر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.istgaheman.blogfa.com

اگه به آمار باشه که فکر می کنم من اولای صف باشم! فکر می کردم بازدید وبلاگم به مرور زمان بیشتر بشه، اما نشد (طی 8 ماه). بعد مواجه شدم با وبلاگی که یک ماه بود راه افتاده بود و صاحبش دختر خانومی بود که بیشتر از شکلک توی وبلاگش استفاده می کرد تا از کلمه ها، و البته آمار وبلاگش چند برابر آمار من. و اینجا بود که به فکر فرو رفتم؛ فکری عمیق.

بعله فرید خان ، این روزا نوشته های جذاب و این چیزا آمار جذب نمیکنه ! دختر باش ، مطالب تحریک کننده بذار ، اسم وبلاگتم یجوری بذار که مشتری جمع کن باشه ! هم تو دنیای مجازی و هم تو دنیای واقعی ، واسه هیشکس هم کامنت نذار ... قول مردونه که یه ماه آمارت بالای 2 هزار تاست

سمیرا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

سلام و عرض تسلیت مارا بپذیرید اخوی...

سلام ... والا تسلیت و تبریک خاصی نداره ها سمیرا بانو ... مهم نبود زیاد ... کلن واسه استقلالی ها 2 تا چیز مهمه :

بالاتر از پرسپولیس باشن و دربی واسه اونا باشه

به اولیش که رسیدیم ، دومیش هم که دیگه عادت شده واسه ما ... اس اس رفت و برگشت

سمیرا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

دیشب خوش گذشت؟

جای شما خالی مشغول ساختن هدر شدیم واسه دربی

حسین شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
من از محیط فیس بوک خیلی خوشم نیومد .
همون چیز هامون زیاد شدن .

سلام هم ولا جان .. متاسفانه همه جا چیزها زیاد شدن ... تو تاکسی ، اتوبوس ، پارک ، خیابون ، دانشگاه ، فیس بوک و وبلاگ !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد