کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

عمده فروشیه " جَو " !

 

کللن ما ایرانی ها خیلی مللت باحالی هستیم ... 

یعنی اگر جو بگیرتمون ، کوه که چه عرض کنم ، در آمریکای شیطان بزرگ رو هم تخته میکنیم ! 

نمونش هم تا دلتون بخواد هست ...  

جو گرفتمون زدیم تو پوز یه نفر ، جو گرفتمون فیلممونو کردیم تو جهان اول ! 

جو گرفتمون یکی از بازیکنانمون رو کردیم بهترین بازیکن دنیا !  

جو گرفتمون خلیج فارس رو 70 درصدی کردیم ! 

جو گرفتمون یه نفر شد چهره ی سال مجله ی نیویورگ تایمز و الی آخر ! 

کللن اگر دنیا از شور حسینی و جور گرفتن های ما با خبر میشد تا فاصله ی صد هزار کیلومتری 

هیچ کشوری رو همسایه ی ما نمیکرد !  

 

متاسفانه یا خوشبختانه ، دور دوره جو گرفتن دموکراسی و آزادی خواهی شده ! 

آقا چرا این انقلاب کرد ؟! بدبخت میشه ها ... این مگه چش بود ؟!  

حالا بذار 40 سال بعد اگر نگفتن طرف رو خدا بیامرزه ! 

یا اصلن چه معنی داره رفته بالا سر جنازش خندیده ؟!  

این خلاف عرف و شرع و دموکراسی دنیاست !  

اصلن چرا به قاتلش میگن " قهرمان مللی " ؟! این یه جانی ای بیشتر نیست ! یه احمقه !

مگه جواب خون رو با خون میدن ؟!  

 

آره برادر من ! آره برادر و خواهر جوگیره همیشه در صحنه ی ایرانه من !  

ماها مشکل داریم ، ماها مغزمون عجیب کار میکنه !  

ماهایی که داریم عرب هارو مسخره میکنیم خودمون از همه ی دنیا مسخره تریم !  

ماهایی که ادعای شجاعت و تمدن داریم خودمون از همه ترسوتر و بی تمدن تریم !   

جواب خون رو با فیس بوک و یوتیوب نمیدن !

میخوای بره بالا سر جنازش عزاداری ؟! یا مثلن بره بگه " آزادی اندیشه ، بی قذافی نمیشه ! "   

یا میخوای بزنه اون جوون 18 ساله رو که زندگیشو کف دستش گرفته برن اعدام کنن ؟!  

اون جوون 18 ساله از من و تو خیلی مرد تره ... از من و تو خیلی با غیرت تره !

 

از من و تویی که دغدغمون شده " لایک "  ... 

از من و تویی که اگر باد بزنه موهامونو یوری کنه انگار دنیا رو سرمون خراب شده ! 

از من و تویی که آزادی رو فقط برای یه کار دیگه میخوایم !  

از من و تویی که کشورمونو ول میکنیم میریم اونور داد میزنیم :  

" نترسیم ، نترسیم ، ما همه با هم هستیم !! "  

از من و تویی که تا خودمونو درست نکنیم هیچی نمیشه ... همش کشکه !  

 

تو رو نمیدونم ... اما من به عنوان یه جوونی که دارم اینجا زندگی میکنم به " احمد شیبانی

افتخار میکنم ، و از تویی که کامنت گذاشتی ،  

" دیکتاتور بعدی لیبی مشخص شد :
احمد شیبانی
وای بر این مردمان دیکتاتور پرور " 

و کسایی که اونو 4 برابر آن لایک ، لایک کردن ، بیزارم !  ...

 

 

پی لینک نوشت : جوانی که قذافی را کشت !

  

پی نوشت : اینها همه نظرات شخصی من بود ... مطمئنا خیلی ها با من مخالفن ... 

 

نظرات 46 + ارسال نظر
م . ح . م . د شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام !

هاله بانو شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

سلام

سلام هاله بانو جان

هاله بانو شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

ببخشید اینجا دیگه تاییدی نیست؟؟؟؟

اگر خدا قبول کنه نه !

نیما شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

خب به نظر من ، رفتار مردم لیبی در مورد قذافففی اشتباه بود. یارو قاتل ، جانی اما خب باید محاکمه میشد. باید مث صدام محاکمه میشد تا خیلی چیزای دیگه مشخص بشه. اینکه بهش تیر زدن و بعد ریختن سرش که نمیشه .

در مورد اینایی هم که گفتن دیکتاتوره بعدی مشخص شد ، باید بگم "به تو چه ؟" "به من چه؟" "اصلا به ما چه؟" ! ما اگه راست میگیم به وضع خودمون برسیم. ملتی که صبح تا شب همدیگرو مسخره میکنیم. ملتی که چندتا نژاد داره یکی رو خر توصیف میکنه ، یکی رو نادان ، یکی رو بی غیرت ، یکی رو وحشی !!! ایناهاست که ملت ما رو به اف عظما داده ! این خودمونیم که واسه دو دقیقه خندیدن ریدیم به یه عمر زندگیم !

به نظر من وقتی آدمی نمیتونه دماغ خودش رو بکشه بالا ، پس نباید در مورد دستمال کاغذی دیگران نظر بده !

در مورد پاراگراف اول ... نیما قذافی هیچ فرقی با مبارک مصری ها نداشت ! درسته ؟! الان چند وقت از گرفتن اون گذشته ؟! کاریش کردن تا حالا ؟! ببرش اون دادگاه ، بیارش این دادگاه ، حقوق بشر یچی بگه ، اون یکی یچی دیگه بگه ، یکی دیگه بیاد یه تز دیگه ای بده ...
اما من اصلن با این موافق نیستم ... حتی یروز زنده موندن برای امثال قذافی هم یه ننگ بزرگ برای جامعه ی بشریه ...

در مورد پاراگراف دومت هم کاملن موافقم

فاخته شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

من نمیدونم ما چرا انقد دوست داریم سنگ همه رو به سینه بزنیم به جز خودمون

سنگ کی رو ؟!

طوطی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://ghodghod.blogfa.com/

گور بابای اینا. ولی اینو بدون که همچین فرقی هم نکرده اوضاع این کشورها. مثلا انقلاب شده ولی به نظر من فقط مهره ها عوض شدن.

فرقی نکرده و شاید هم نکنه ، اما با ذلت تن به دیکتاتوری زمان حالشون ندادن !

آذرنوش شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

از شعار دادن بدم میاد پس بهتره چیزی نگم!

فرشته یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://surusha.blogfa.com

اون جوون نتیجه تربیت خود قذافی بود...مردم لیبی یاد نگرفتن قضاوت رو..یاد نگرفتن رحم کردن رو..ملت بیجاره...باید دید خواب بعدی که براشون دیدن چیه...!

ولی با بیشتر حرفات موافقم...متاسفانه ما مردمان جوگیری هستیم و خیلی خوب شعار دادنو بلدیم...خب..راستش ما هم اینجوری بار اومدیم...نتیجه تربیت همین حکومت...

راستش اصلن معنی رحم رو برای شخصی به نام قذافی درک نمیکنم !

آوا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ق.ظ

من الان هیچ نظری ندارم.حالا چرا کامنت
میذارم وقتی نظری ندارمم نمی دونم!
انقدر دغدغه داشتم این روزا که تازه
دیشب فهمیدم قذافیو کشتن......
یعنی حتی اخباریم که جلوم پخش
می شد رو نشنیدم.....نمیدونم
اما به نظرم بهتر بود محاکمش
می کردن تا خوب تر به جزای
اعمالش برسه.......البته یه
محاکمه ء توپ و بارسیدگی
واعمال قانون ِ سریع مثل
مملکت خودمون........
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاحق...

فک نمیکنم اونطور دلخواه براش حکم میبریدن ...

ایشالله دغدغه ها زودتر سر و سامون پیدا کنه آوا بانو خانوم جان

خانوم دکتر یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
لیبی تو کشورهای عربی ازلحاظ رفاهی بسیار پیشرفته بود نرخ بیکاری بسیار پایین بود . مردم بیمه بیکاری داشتند . دولت خرج تحصیل دانشجو های خارج ازکشور را به اضافه پول ماشین پرداخت میکرد . هرماه پولی به عنوان پول فروش نفت به مردم پرداخت میشد .
لیبی تنها کشوری دردنیاست که حتی یک سنت بدهی خارجی اصلا ندارد .
قذافی درآمد فروش نفت را فقط با طلا دریافت میکرد نه دلار و یورو . پول نفت مثل دوبی صرف ساختن برج ها کاباره ها ومراکز فساد وفحشانشد .
این ها بخاطر طرز تفکر سوسیالیستی قذافی بود که تونست لیبی را درمنطقه تبدیل به یک قدرت بکند .
ولی متاسفانه با گذشت زمان تعصبات عربی و خود بزرگ بینی وتوهم مدیریت افریقا وشاید هم جهان مغز قذافی را خراب کرد و کار به اینجا کشید .
البته من معتقدم که آه سید موسی صدر دامن اورا گرفت . امام موسی صدر هم شخصیت با نفوذ وقدرتمندی در منطقه بود که مورد حسادت قذافی بود واورا ازسرراه خود برداشت .

سلام خانوم دکتر ...

من یجا شنیدم که انگار چند سال پیش هم جایزه ی نوبل رو برده ! امروز یکی از بچه ها بهم گفت .. نمیدونم درسته یا نه

اتفاقن من تو وبلاگ یکی از بچه ها گفتم ، گفتم قذافی آدم بدی نبودم ، کللن هیشکس آدم بدی نبوده اما ذات خراب و تاثیرات دیگران باعث میشه که از این رو به اون رو شن

سارا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

اولن سلاااااااااااااااااااااااام محمد
دوم اینکه کاملنننننننن باهات موافقم
سوم اینکه بابا تا جوگیر نشیم که هیچی جفت و جور نمیشه باید جوگیر بشیم که بشه یکم کار خوب انجام داد مادر
ینی مدرنیته و این حرفا دیگه از عقب افتادگی در بیایم بابا مردیم دیگه از عقب موندگی

سلام علیکممممممم !

اونو قبول دارم ... کلن تا جوگیر نشیم هیچی درست نمیشه ، اما وای به حال روزی که جوگیر بشیم ... رسمن دهن همه آسفالت میشه !

کیانا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

بابا من موندم چیه که همه گیر دادن به این قذافی
ول کنین بابا بچسبین به زندگی خودتون
هرجا میری دارن حرف همینو میزنن
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش

یره قذافی رو ول کن ، من موندم خواهرا چه تفاهمی با هم دارن که با فاصله ی 5 دقیقه ای کامنت گذاشتن !

حسین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
بعد از این همه مدت ننوشتن چه پست داغی ؟‌
مسافرات امروز میرن ؟‌

سلام هم ولا جان ... اگر خدا بخواد فردا عصر راهی میشن

نیما یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

ممد فلم ارباب حلقه ها یه دیالوگ داره که محشره ! گاندولف (جادوگره) به فرودو (حمل کننده ی حلقه) میگه : آدمهایی مردن که لیاقت زندگی داشتن و آدم هایی زنده ان که لیاقت نبودن رو ! اما چه کسی میتونه قضاوت کنه به درستی که چه کسی باید بمیره .

اینجور حکم دادن در مورد زندگی یه نفر ُ کار درستی نیس. من میگم این همه ظلمی که این آقا کرده و خیانت هایی که به جامعه ی بشری انجام داده ُ با گلوله ی یه جوون ۱۸ ساله رفت زیر خاک. کلی باید هزینه بشه تا شاید گوشه ای از اون جنایات برملا بشه !

نیما ، اون همه جنایت فک میکنم به اندازه ی کافی افشا شده ها ! دیگه نیازی به اعتراف و این چیزا نیست !

امید یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://jonobshahri.ir

با همه حرفات موافقم.
باید درجا کشته می‌شد. ملت ایران هم اگه جوگیر نبودن طرف عکس استیو جابز رو پشت پرایدش نمیزد!

ممنونم .

اوه ! عجب ! پس پشت پراید هم از این کارا میکنن !

وانیا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

عکسش حالمو بد کرد

اما من حال کردم آبجی خانوم جان

هیشکی ! یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com/

سلام آقا اگه یار کشی و اینا هم در کار باشه ما جز یاران و موافقان شماییم...
این پستت کوبنده و فوقالعاده بود...
زنده باد غیرت...زنده باد شرف...
..
تو اگر ما نشوی تنهایی من اگر ما نشوم خویشتنم...

سلام هیشکی بانو جانه همیشه مسافر !

ممنونم ...

هیشکی ! یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com/

ایول تاییدی نیس ؟

اگر خدا بخواد نه

سمیرا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

تو کی برگشتی پسر؟ چه بی خبر؟ داشتیم؟! واقعا که به نظر منم حداقل حسن زنده گذاشتن قذافی اطلاع از سرنوشت کسی بود که سالهاست همه منتظرشیم..امام موسی صدر...حالا همین آدم که الان شده قهرمان دو روز دیگه اگه سرش نره بالای دار خودش میشه اسیر دار

مگه 20:30 اعلام نکرد من برگشتم سمیرا بانو ؟!

امیدوارم اینطوری نشه ... هرچند عاقبتش معلوم نیست ، اما امیدوارم که خیر باشه

بهنام یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام محمد جان...
میدونی چرا ماها اینجوری رفتار میکنیم و همه ی اعتراضاتمون شده مجازی؟! واسه اینکه اصلآ نمیتونیم حق و باطل رو تشخیص بدیم!
واسه اینکه از کسی خط میگیریم که خودش سوپاپ اطمینانی ئه واسه این حکومت...
امثال نوری زاده و سازگارا و همین خاتمی و موسوی و کروبی هرچقدر هم که بخوان با این رژیم مخالفت کنن رفتن پشت سرشون اشتباهه چون دقیقآ تو یه نقطه ی کلیدی و حساس پشت مردم رو خالی میکنن و میچسبن به همون آرمانهاشون که در راسش حفظ نظامه!!!
بعلهههه محمد خان
ما قدرت تشخیصمون از کار افتاده و فاقد چیزی به نام ایمان هستیم و بها هم که نمیخوایم بدیم و کلآ مشکل زیاد داریم...
مرگ این دجال رو هم تبریک میگم...

سلام بهنام ...

یره سیاسیش نکن بینم ، پس فردا میزنن 200 ضربه شلاق میزنن ، میگن مشایی ازت شکایت کرده !

برو دم وبلاگ خودت بازی کن .. من امیدوارم ، میخوام زندگی کنم !!

والا با این نوناتون

فاطمه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

سلامممم محمد جان
رسیدن به خیر.
ایول عجب تیتری..
گاهی با خودم میگم عجب بلبشویی بوده ...هست و خواهد بود در تمام دنیا...فقط متاسفانه به دلایل بسیار پیدا و پنهان
از جمله دلایلی که تو ذکر کردی بیشتر بی ثباتی و بی سرانجامی به چشم می خوره...

سلاممممممم خانوم معلم جان ..

ممنونم ...

آره ، کاش هیچ وقت تو دنیا جنگی نبودم و همه چی گل و بلبل بود ، کاش

سعید یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

تو که از همه جو زده تری با این متنت

کلا یه عده این اواخر فکر میکنن هر چی به ملت و ادب و فرهنگشون بیشتر گیر بدن فهمیده تر به نظر میان.تو بهتره اول از خودت شروع کنی و خودتو بسازی بعدشم....

اول که اسمتو دیدم فک کردم حاج سعید خودمونی !!

آره برادر من ، من هم جزو همین مللتم ، منم کللن خوب جوگیرم ... اما کاش یذره ، فقط یذره ادب و فرهنگ داشتیم تا منه 21 ساله انتقاد نمیکردم ...

آناهیتا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

آفرین محمد
از این طرز فکر خوشم میاد
اونایی که میگن مرگ قذافی بی فایده بوده منظورشون اینه که به جای این د ی ک تاتور روانی یه روانی دیگه نیاد رو کار...میگن " می ترسیم با رنگ و لعاب دموکراسی باز هم زورگویی بر سر کار بیاد " ولی مرگ قذافی دنیا رو شاد کرد...این پسر اگر بخواد جای اون جانی رو بگیره خودش هم به سوراخ فاضلاب پناه می بره! آخر زندگی عمو دیکی سوراخه!

با قسمت دوم کامنت نیما هم خیلی موافقم...ما برای خندیدن و جک گفتن ایران و ایرانی رو زیر سوال بردیم!

ممنونم آجی خانوم جان ....

امیدوارم که اینطوری نباشه ... ایشالله اوضاع بهتر میشه ...

محدثه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

من نصف حرفاتو نگرفتم!چون اصلا تو جریانش نیستم!
اما به هر حال چون پستت سیاسی بود،
ایشالا فیل وبلاگتو بخوره!

برو رد کارت بنم ... منو با این فیلم در ننداز ... ما خیلی هم رفیقیم !

واحه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

وحشیگری وحشیگریه دیگه این روش کشتن دار و دسته قذافی کاملا وحشیانه و وحشیگری بود خیلی خوشحالم که شاه و فرح و بچه هایشان پیش از انقلاب از ایران رفتند و قربانی چنین وحشیگری هایی نشدند حتی با اینکه می دونم در زندان های مخوف شاه مردم وحشیانه شکنجه شدند و ساواک به تنهایی یک سازمان وحشت بود...

نمی دونم واقعا بشر متمدن می شه آیا؟!

با این نتیجه گیری نهایی متنت باید از منم متنفر باشی چون من اصلا از دیدن تصویر جنازه های این آدما خوشحال نشدم حالا هرقدر هم که جنایتکار و چه و چه بوده اند...

به نظر من اون جوان هم یک قاتل است و به شکل بالقوه استعداد تبدیل شدن به یک جانی خطرناک رو داره...

سلام خانوم معلم جان ...

ای بابا ، حالا من یچی گفتم بیزارم و این حرفا ... اما خب شما کلن فرق داری دیگه ...

اما موافق نیستم ... راستش با دیدن جنازه ی قذافی خیلی خوشحال شدم ! چون خیلی کثیفه ، خیلی نامرده ... حق اینطور آدما زنده موندن حتی برای حکم گرفتن هم نیست !

اگر بخوایم انقد باز فکر کنیم هیچی رو هیچی بند نمیمونه ، یکی میاد یکی دیگه رو میکشه ، قاتل رو ول میکنن به امون خدا !

در مورد اون پسر ، یعنی قاتل قذافی ، فک میکنم اگر خودمونو جاش بذاریم یکمی خوب باشه ... فکر کنیم چند هزار نفر از هموطنانمون کشته شدن ، به شکل وحشیانه ... تو این هموطنا از زن و بچه گرفته تا فک و فامیل ... خیلیییییییییییی باید خودتو نگه داری که قاتل بزرگ رو میبینی و کاری نکنی ... راستش من اصلن نمیتونم !

واحه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

یه نگاهی هم به این لینک و کامنتهاش داشته باش:

http://www.tabnak.ir/fa/news/198621/عکس-یادگاری-با-جسد-قذافی

ضمن اینکه همین حالا هم نقشه ناتو در عملیات تعقیب قذافی علنی شده...

مردم لیبی فکر می کنند انقلاب کردند! تو توهمند! قدرتهای بزرگ تصمیم می گیرند در خاورمیانه که باید بمونه و کی باید برود...

احتمالا قذافی هم دیگه منافع اونها رو تامین نکرده...

خوندم خانوم معلم ... کللن این روزا تابناک و کامنت هاشو زیاد خوندم ... شاید اگر تعداد لایک و آنلایک ها توجهمو جلب نمیکرد پست نمیذاشتم

اما با این هم موافق نیستم ... یعنی موافقم اما نه خیلی ...
یکمی بی انصافیه

قبول دارم که تا ناتو و سازمان های بین المللی نمیامدن کمک هیچی نمیشد ... اما ... قبلش بگم ، میگن مقایسه کار خوبی نیست ، اما یه مقایسه کوچولو ، تو کشور خودمون مللت 25 خرداد میلیونی ریختن خیابون ، هنوزم که هنوزه میگن ما آزادی خواه و شجاع ترین مللت دنیاییم ... اما بعدش با دیدن باتوم و گاز اشک و اور و این حرفا همه جیم زدن ... حق هم دارن ها ... اما همین مردم میان عرب ها رو مسخره میکنن ... میگن ترسو ان ! خانوم معلم ، همین لیبیایی ها ، همین هایی که شما میگی تو توهم اند تو یروز هزار تا کشته دادند ! من قشنگ خبرش را یادمه ... این امار خیلی عجیبه ... خیلی بده ... اما فرداش بازم اومدن تو خیابون ... حتی اگر پیروز نمیشدن بازم شجاعتشون جای تقدیر خیلی زیاد داره

فاطمه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://shahrah-88.blogfa.com

سلام آقا محمد.. خوبی؟!
من که میگم دمش گرم کاش یه جوون اینجوری با همچین جراتی هم اینجا پیدا میشد یه گوله حروم یکی دیگه میکرد!!

سلام فاطمه بانو .. ممنونم

پیدا نمیشه ! خیالت راحت

نیما یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

اسم من رو هم توی همین لیست مخالفین حرکت وحشی گرانه ی مردم لیبی بنویس در کنار واحه بانو ! البته بنده میگم که قذافی هم وحشی بوده اما باید محاکمه میشد !

من نفهمیدم ! تو بالاخره موافقی یا مخالفی ؟!

عارفه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

سلام ...
دو روز دیگه همه این خبرا و اظهارنظرها تموم میشه فقط امیدوارم مملکت اونا اباد شه و این که همین احمد شیبانی که اینجا اولین باره اسمش رو دیدم فهمیدم چه کرده فردا مورد لعن نسل فردا لیبی قرار نگیره
کاش یه روزی بیاد تو کل دنیا از ظلم خبری نباشه .

سلام ..

منم امیدوارم که اینطوری نشه ... ایشالله که زندگی بهتری رو تجربه میکنن ، چون حقشونه

بهنام دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

ای بمیری محمد!
یه بار گفتم مثل آدم برات کامنت بذارم!
نذاشتی دیگه!
همون حقت بود میومدم میگفتم بچچه تو رو چه به این حرفا!
که واقعآ هم همینگونه است و تو و چه به این حرفا؟!

برو رد کارت بینم ... تو و چه به آدم کامنت گذاشتن !

علی لرستانی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

سلام
اتفاقا با خیلی از نظربتت موافقم...این خاصیت ما ایرانیها یا شاید بهتر است بگوییم ما جهان سومیهاست...کللن جو گیریم

سلام علی خان .. کاملن قبول دارم

کورش تمدن دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
محمد جان به نظرم شما ۴۸۰درجه تغییر موضع دادیا(زاویه از دیدگاه قلعه نویی بود)
منم با کشتن قذافی موافقم.قذافی اگه زنده میموند کلی این دست و اون دست میکردن.اونم که پول داشت دوباره جنجال راه مینداخت.مگه صدام رو که نگه داشتن آخرش چی شد؟چیزی برملا شد؟نه آخرش کشتنش

سلام کورش خان .. 4کراتیم ... ماییم دیگه !!

آره ، آی گفتی ... حرف منم به نیما همین بود دقیقن

دل آرام دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

حرف حساب جواب نداره .
اینکه قذافی رو نباید میکشتن و آی ال میکردن و بل میکردن کشکه
خونخواری که خون ملتش رو توی شیشه کرد کمترین سزاش مرگه
بد ملتی شدیم ، شایدم بودیم ...


خودم میدونم تاییدی نیست دیگه

آره دلارام ... با بودن اون هیچی درست نمیشد ، پس بهتر بود سزای عملشو ببینه ...

بابا دکی ... بابا باهوش ... بابا ادیسون ... بابا کردان !

خانوم دکتر سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

دوباره سلام
ضمن تایید حرفای واحه خانم
این لینکم ببینین بدنیست این نشون میده که این عربا هنوز همون عربای زمان جاهلیتن .
40 50 سال پیش که بعثی ها تو عراق کودتا کردن .پادشاه جوان عراق به نام فیصل راکه اتفاقا از دختربزرگ شاه ، شهناز خواستگاری کرده بود را کشتند (با فیصل عربستان فرق داره) و جنازه اش رو لخت وپتی کشیدن توی خیابونا واز درخت آویزان کردن تا چند روز آویزون بود .
این عکسها هم نشون میده که ذات اینا عوض نشده

http://www.news.niksalehi.com/view/030910.php

سلام خانوم دکتر ...

منم با این کارها موافق نیستم ... نمیدونم ، شاید درجه ی نفرت اونها هم انقد سنگین بوده که دارن همچین کاری میکنن ... به هر حال برادر قذافی کم کاری نکرده بود اونجا ! یه چند هزار تا جنازه تحویل مردم داد

سلام چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

سلاممممممممممممم خوبییییییییییی

چه خبر ؟ بابا یادی از ما نمیکنی گفتم ی احوالی بپرسم ازت

سلام عزیز دلم ... خوبی ارمین ؟! شرمنده ، گرفتارم ب خدا ...

عزیزی .. البته نه از نوع خداداد ! کللن عزیزی !

آرمین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

من اسممو نوشتم سلام

خوب کاری کردی

نازنین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

سلااااااام محمد خوبی؟؟؟؟؟

بابا ول کن اینارو گور بابای سیاست

اوه ، مقام آور وبلاگ ما هم پیداش شد ب سلامتی !
ای تو روحت قذافی که همه رو پیدا کردی !!

سلام ... خوبی نازنین ؟! ...

چشششششم

خانوم دکتر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
جون هرکی دوست داری یه پست جدید بذار از مود قذافی بیایم بیرون .
این روزها انقدر خبر درموردش تو سایتا دیدم و عکس های مدل به مدل جنازه اش رودیدم حالم بدشده شبا خوابای ترسناک میبینم .
البته مرگ فجیع عاقبت مسلم این آدماست وبرو وبرگرد هم نداره وهرکس همانطور میمیره که زندگی کرده .

سلام ، خانوم دکتر مگه چشه ؟! خوبه که ! شاعر میفرماید :

موسوی ، کروبی ، اعدام باید گردنند !

منم اینو گذاشتم تا این فتنه گرا درس عبرتشون بشه !

خانوم دکتر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

اسم پست جدیدتم بذار " تفکرات متعالی و نئو رئالیستی وپست مدرنیستی فرج الله سلحشور" تا یخورده بخندیم

گنجشک پرگوی باغ چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

سلام
اون شب که این خبر پخش می شد منم مخالف بودم با کشتنش و شاید این عقیده ای بود که به خودم بگم احساساتی نظر نده!!! حسم کاملا با کشتنش و نیست شدنش موافق بود اما منطقم می گفت به هر حال باید محاکمه ای و... ازین دست چرت و پرت ها باشه... که بازم فکر می کنم کی می خواد کی رو یا بهتره بگم کیا می خوان کیا رو محاکمه کنن!!!

چقدر ازین سیاست و دنیای کثیفش من بدم میاد!!!
جدیدنا هم پرش به پر ما خورد که جون سالم به در بردیم آخیش!!!

سلام ... خیلی کثیفه ... بی پدر و مادره ! هرکی واردش بشه آلوده میشه ... چون فقط دروغ میگه !

زمستانه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ

به نام خالق..

سلام..

خوبی؟

در مورد این جوگیر شدن یکبار دیگه اینجا خوندم..

با این بخش حرفت موافقم..

اما در مورد محاکمه و این حرفا نمی تونم نظری صادر کنم.. فکر می کنم به اقتضای شرایط جامعه و حکومت فرق می کنه.. البته نمیدونم این همیشه نظر ثابت من میمونه یا نه..

ولی من فککر می کنم ما ها ادمهایی هستیم فوق العاده تر از فوق العاده احساساتی و زود و تند و سریع هم قضاوت می کنیم.. !! و من از این اخلاقا نفرت دارم..

از شعار بی اساس دادن بدم میاد..
از اینکه حرفی رو بزنم به دنبال حرفای دیگران.. از دیگری حرف بزنم بدون اینکه شناختی در مورد فرد داشته باشم..

چون اون گفت.. منم بگم.. !! بدون اینکه بدونم چی دارم میگم!!

من با این نوع جوگیری صد در صد مخالفم..!!

ولی گاهی اوقات جوگیر بودنمون به نفعمون بوده..

با اون بخش حرفای نیما که از جک و اینا گفته خیلی موافقم.... این روزها همه ی سعی ام رو می کنم تو مغز جقل بچه ها این قضیه رو فرو کنم!!

بهرحال حرف زدن مزیتی که داره باعث بیان ایده ها میشه.. خدا رو چی دیدی شاید یه نفر جواب سوالاتش رو از بین همین حرفا و بحثا خیلی خوب بگیره..

موفق باشی و خوشبخت...

سلام ... با همه ی حرفات کاملن موافقم ... به خصوص با اینکه جوگیر شدن بعضی موقع ها هم بد نیست ... اما زیادیش دیگه بی نمک میشه ... یجوری که خودمون یطوری دیگه هستیم و خودمونو یطوری دیگه جلوه میدیم !

ممنونم ... همچنین

واحه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ

محمد تو این پست رو تحت تاثیری جوگیر شدن نوشتی قبول نداری؟!

ضمن عذرخواهی به خاطر چت...

خانوم دکتر و آقا نیما مراتب قدردانی مرا به دلیل حمایتهای بی شائبه شما از کامنتهایم بپذیرید...

نه به جون خودم خانوم معلم جان ... جوگیر کجا بود ... من آدم جوگیریما اما این پست خدایی جوگیری نبود ...

یادشششششششششششش بخیر ...
پاک شدن کامنتها ... کاش اون روزا بازم میامد !

این نیما یره اول موافق بودا ... نمیدونم چی شد یهو پشیون شد

داود(خورشیدنامه) جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://poooramini.persianblog.ir

درود بر با حس ترین چشم بازی چشم ها !

ساره چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://fereshtegaan.mihanblog.com/

میگن اگه هر کدوم از ما جای یزید به دنیا می اومدیم و تو اون شرایط بزرگ می شدیم دقیقا همون کاری رو می کردیم که یزید کرد.
آدم گناهکارو نباید کشت. این ساده ترین راهه. باید تلاش کرد تا به گناهانش آگاهش کرد تا بفهمه چه ظلمی رو مرتکب شده.

فک نمیکنم همچین آدمی درک اینکه بخواد بفهمه گناهش چی بوده رو داشته باشه !

ساره پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.fereshtegaan.mihanblog.com/

معلومه که نداره ! اگه داشت که این کارها رو نمیکرد !
سخت ترین کار هم همینه که درکش رو بالا ببریم.

بد هم سخت هست !

فرقی نمیکنه جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://rockhewn.blogfa.com

مرگ قذافی به این سادگیا نبود مطمئن باش اگه زنده میموند بیشتر به درد میخورد اینم باورنکن که این جوون این کارو کرده ...........هرچند کسی که قدرت دستشه همه چیو به نفع خودش تموم میکنه...مرگ بن لادن هم از همین دسته بود این یه نوع استفاده از احساس مردم بودکه قضیه رو ببیچونن که همچین موفقم بودن

موافق نیستم ... آخه چه به دردی میخورد ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد