کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام ...

 

معمولن سال های پیش لااقل روز اول عید یه حس و حالی داشت ! 

که امسال نمیدونم چرا ، الحمدلله اونم نبود ...    

امسال هم طبق سنت هرساله فامیل های بابا همه خونه ی ما بودن  

و من بی تفاوت نسبت به حضور اونا فقط کار خودمو میکردم . 

اینکه صبح بزور 7 بیدارم کردن ، اما نه لباسی عوض کردم ، نه مویی 

مرتب کردم و با یه قیافه ی زاغارت رفتم سر سفره نشستم که البته 

تو هیچ کدوم از عکساشون منو راه ندادن ! بعد از ظهر فقط یجا رفتم  

که اونم به هوای فوتبال خیلی زود برگشتم ، خدا کنه هر سال هر روز 

عید فوتبال باشه که من بهونه برای نرفتن اینور و اونور داشته باشم . 

وقتی هم بابا اینا خونه نبودن چند نفری اومدن و زنگ زدن که دایورت 

کردم به اتاق دیوار و در و روشون وا نکردم و نشستم ادامه ی فحشمو 

به مربیان عزیز تیم دادم که اگر حمید استیلی رو میذاشتن رو نیمکت 

امروز لااقل یه گل میزدیم ! خدا بخیر کنه مهمونی فردا رو که فک میکنم 

یه 40 ، 50 نفری میخوان آواره شن رو سرمون ... رسم های مزخرف .   

 

 

 

 

+ سفره ی هفت سین امسالمون ...  

 

++ تیتر پست برگرفته از این آهنگ محسن چاوشی هست ... 

شیر مادرت حلالت باشه ایشالله ...  

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
واحه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

چه هفت سین قشنگی چقدر خوب و باسلیقه چیده شده چه سبزه های محشری سبزه ها رو خودتون درست کردید یا آماده خریدید... خیلی زیباست و خیلی عالی...
من هفت سین نچیدم مهمونی هم نرفتم مهمون هم نداشتیم فقط تعدادی اس.ام.اس تبریک فرستادم به رسم ادب! حتما دلت می خواست جای من باشی نه؟! ولی اشتباه می کنی امیدوارم قدر لحظه های خوب و گرم بودن در جمع خانوادگی رو بدونی امن ترین و گرمترین جمعی که آدم می تونه از بودن بینشون حس سعادتمندی و خوشبختی و رضایت داشته باشه جمع خانواده است...

م . ح . م . د چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

سبزه ها رو مامان درست میکنه خانوم معلم

تیراژه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام محمد جان
سال نو مبارک
بهترین ها رو در سال جدید برات آرزو دارم رفیق
چه سبزه های پر پشتی..الان که زوده ولی ایشالا وقت بادا بادا مبارک بادمان!!! که شد! خدمت مامان بانوی گرامیتان میرسیم برای یاد گرفتن سبزه ی سفره ی هفت سین!!

دل آرام چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

عیدت مبارک باشه محمد جان
بهترینها برات اتفاق بیوفته ایشالا

دل آرام چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سفره هفت سینتون خیلی خوشگله

کودک فهیم چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

الان که دارم این نظر رو میدم حدود 40، 50 نفری روی سرتون آوار شدند() ضمن عرض خسته نباشید خواستم سال نو رو بهتون تبریک بگم و آرزوی بهترین ها رو براتون کنم.اون در رو هم باز کن شاید با بچه های بلاگستان گروهی اومده باشیم خونه تون عید دیدنی!

FarNaz چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

خوشبختانه ما خانوادتا منزوی هستیم روز اول فقط میریم خونه مادر بزرگم همونجام به دروغ اعلام میکنیم که فردا میریم مسافرت تا کسی نیاد خونمون...
تا 13 بدر م در آرامش مطلق به سر میبریم.
____
+ قیلفه ی زاغارتتو لایک داوش م م د

فاخته چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

آقا ما هم زیاد با این مراسم عید دیدنی حال نمیکنیم

عارفه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

ولی من گاهی دلم میخواد یه عالمه بیان رو سرمون خراب شند گاهی عجیب دلم رسم ها مزخرف میخواد میدونی آدم ها همیشه اونی رو میخوان که ندارند

خانوم دکتر دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام
عیدشما وخانواده عزیزتان مبارک گل گل گل گل گل خنده خنده خنده خنده (این بلاگ اسکای خیلی ناقصه)
ماشالا به این سبزه ها من که حسرت یک سبزه ئرست وحسابی به دلم مونده .
ایشالا زندگیت همیشه مثل این سبزه ها باشه .

سمیرا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

محمد جان چرا حس میکنم کلا یه جوری هستی؟ یعنی غمگینی انگار.....

ایران دخت پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

چه مامان با سلیقه ای!
بعدشم اینکه تو همش فکر کنم ساز مخالف خونتون هستی...طفلی مامانت چی میکشه با تو!
دلت اومد با قیافه ی زاغارت سر سفره به این قشنگی بشینی!
سنتها همیشه بد نیستنااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد