کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

! + ؟!

  

- اون موقع ها بابا سر به سر فامیل مامان اینا میذاشت و میگفت کجا تو کربلا  

میگفتن خاله خاله ، دایی دایی ؟! همیشه یا میگفتن عمو عمو یا عمه عمه ! 

حالا شده حکایت ما ! چند شب پیش یکی از عمه هام که من هنوز نمیدونم  

کدوم عمه کوچیکتره ، کدوم وسطی و کدوم بزرگتر ! ( هرچند 3 تاشون جیگرن ) 

عکس دوران تپلیم رو دید و عکسمو بوس کرد و گفت ببین عمه ! انقد خودتو زجر 

نده ، تو در هر صورت چه چاقی و چه لاغری خوشگل و تو دل بروئی !  

دیشب هم یکی از خاله هام عکسمو دید و گفت : اه اه ، محمد چقد زشت بودی !! 

من واقعن از همینجا آرزو میکنم روزی بیاد که طرح جایگزینی فحش خاله به جای عمه 

فراگیر بشه و از این به بعد هر استادی که نمره نداد ، هر راننده ای که پر روئی کرد ،  

هر گلی که پرسپولیس زد ، هر داوری که علیه استقلال ناداوری کرد ، هر حکومتی که 

با مردماش بد کرد و ... به جای عمه فحش خاله بخوره !  

  

 

- واقعن چرا دخترای دانشگاه های غیر سراسری ، من جمله اسلامی آزاد ! ، پیام نور ،  

علمی کاربردی ، غیر انتفاعی و غیرُه از دخترای دانشگاه های سراسری خوشگلترن ؟! 

والا راستشو بخواید ما قبلن شنیده بودیم که دخترا یا خوشگلن یا وبلاگ نویس ! 

اما اینو نمیدونستیم که دخترا یا خوشگلن یا خر خون ! قضیه اینجا بیخ پیدا میکنه که  

بفهمیم یه دختر هم وبلاگ نویسه هم خر خون ! خدا نصیب نکنه !  

( گفتم حالا که ایام تعطیلاته یاد دانشگاه رو گرامی بداریم ! ) 

  

نظرات 14 + ارسال نظر
محبووب سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

استثنا هم داریم محمد. من هم وبلاگ نویسم، هم درس خون، هم خشکل

طـ ـودی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

ببینید اینجا اشتباه کردید.
اینجا ما وبلاگ نویس بودن رو و بچه خرخون بودن رو هرکدوم جداگونه یک عدد با علامت منفی (عددی که نشون دهنده درجه زشتی هستش) در نظر می گیریم، بعد میایم میگیم یه نفر هم این باشه هم اون باشه، حالا من دقیقا نمیدونم این "هم" به معنی جمع هستش یا ضرب!
اگه ضرب باشه که خب منفی در منفی میشه مثبت!!! و در واقع دختری که هم وبلاگ نویسه و هم خرخون، برخلاف تصور شما دختر فوق العاده زیبایی خواهد بود!
اگه هم چمع شده باشه، که علامت منفی هردو عدد باقی میمونه و با جمع دوعدد, عدد بزرگتری حاصل میشه, که طبق قوانین اثبات شده ریاضی هرچه عددی که علامت منفی گرفته بزرگ تر باشه، کل اون عدد کوچک تر و ناچیز تر خواهد بود، پس بنابراین باز هم برخلاف نظر شما دختری که هردوی این خصوصات رو داره خیلی زیبا تِر از اون کساییِ که یکی از اون خصوصیت ها رو داراست!!!
پس برو دعا کن که خدا نصیبت کنه برادر

اردی بهشتی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

دلیل خوشگل بودنشون اینه که دخترای دانشگاه های غیر سراسری ( در کل نه همه شون و همیشه ) بیشتر از دخترای دانشگاه های سراسری به خودشون می رسن و به خوشگلاسیون خیلی توجه دارن !
کلا بین تحصیلات و میزان آرایش کردن ، مدلهای مختلف پوشیدن ، عمل زیبایی کردن و .. رابطه وجود داره ! ( اینم باز نه همیشه و نه در مورد همۀ افراد ، در کل )

واحه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

من فکر می کنم عمه ها محبتشون به برادرزاده ها عمیق تر ست تا خاله ها به خواهرزاده ها...

به این دلیل هم طفلک عمه ها بیشتر فحش می خورند که از سر دلسوزی در مورد برادرزاده ها اظهار نظری می کنند که حالا لزوما همیشه هم اون اظهار نظر درست و منطقی نیست من این رو نسبت به عمه ها و خاله ها خودم تجربه کردم... عمه هام همیشه عمیقا از هر موفقیت کوچکیم خوشحال می شدند و همیشه برام بهترین ها رو می خواستند، اما خاله هام نگاهشون یه جور دیگه ای بوده... کلا فامیل پدر یه جورایی ریشه آدم هستند، فامیل مادر بیشتر آدم رو واسه خودخواهیاشون می خواهند...
نمی دونم...

در مورد دختران سراسری که خودم هم جزوشون هستم ماها همیشه اهل یه ته آرایش ملایم بودیم من و همکلاسهام همیشه رنگ موهای طبیعی خودمون رو دوست داشتیم لباسهای متناسب با فضای دانشکده رو می پوشیدم با مانتویی که می رفتیم پیک نیک یا عروسی یا خرید دانشکده نمی اومدیم... بچه های آزاد و غیر انتفاعی هر هفته یه رنگ مو عوض می کردند هر روز یه لنز! خودم یکیشون رو می شناختم که سه بار جراحی زیبایی بینی کرد واقعا نگرانش بودم بعد از سر بار بلایی سر اون بینی بدبخت نیاد! انواع عینک آفتابی و اصولا توی کیفاشون به جای جزوه درسی و اینجور چیزا چندین قبضه به قول ( آقای باقرلو تو اون شعر حیاط دانشکده) سلاحهای کشتارجمعی بانوان شامل انواعی از لوازم آرایش رو داشتند...
اصولا اونا تیپی می اومدند دانشگاه که ماها وقتی بخواهیم برویم عروسی اونجوری خودمون رو می آراییم!

آوا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

اوهوی اوهوی محمد خان جان..نبینم
به خاله ها فحش بدیا.. درسته من نه
خاله دارم نه عمه امافقط وهمشم
من خاله میشم....چون خدا روشکر
داداشم ندارم.ببین عمه ها چه تاپ
و باحال بودن که از عصرحجر تا به
قجر و از قجر تا به امروزی هم روح
عمه گان پیاپی مراتب شاد باش و
یادبادا و اینا واقع میشده....والا!!
چیزیکه عیان است چه حاجت به
بیان است..والا...اما خب از حق
نگذریم همشون خوبن چه عمه
بانوها چه خاله بانوها...........
اوهوم..........................
یاحق...

عاطی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

عمع و خاله رو بی خیال!تنشون سلامت!!!!!!!!!!

اوون پاراگراف آبی عالی ی ی ی بوود:)))))))))))))))))))))))

خیلی باحال بوود:))))))))))))))))))))))))))))))))


حالا تکلیف ما چیه؟ که هم وبلاگ نویسیم هم دانشگا آزاد؟:))))) می شه تحملمون کرد!نه؟:))))))))))))))))


آذرنوش چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

من خاله و عمم دقیقا برعکس خاله وعمه ی شمان...
دختر خوشکل و اینحرفا هم واگزار میکنم به دوستان عزیزم که خودشون جوابتو بدن

سارا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

اولن که من خاله مو بیششششتر دوس دارم این عمه ها همش تیکه بار آدم میکنن
دومن شما میخوای یاد دانشگا رو گرامی بیداری از خودت مایه بذار
سومن منظورت اینه که وبلاگ نویسا خوشگل نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی جرات داری صریح جوای منو بده

ملیکا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://my-n0tex.blogfa.com/

سلام
تقسیم بندی باحالی بودها
ولی من واقعا موندم یه دختر وبلاگ نویس چجوری مینونه خرخون هم باشه ، یعنی به شخصه باید یه کلاس برم پیش این جماعتی که هم خرخونن و هم وبلاگ نویس اصلا از عجایب خلقت میتونن باشن ، باور کن
ببین ولی منم همین مشکل رو دارم خاله ام همش وزنم رو میپرسه و از زوایای مختلف برانداز میکنه ببینه چند گرم چاق شدم و چقدر لباس داره تو تنم میترکه عمه ام همش بشقاب رو پر میکنه میزاره جلوم میگه بخور تو تو سن رشدی بخور عمه ، یادش بخیر چه دورانی بود
اما من همچنان فحش عمه رو به فحش خاله ترجیح میدم نا سلامتی چند سال دیگه خاله میشم ، زشته بده قباحت داره اصن یعنی چی فحش خاله دهه

شبنم پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://meslenafas.blogfa.com/

چرا اون شکلکی که از روی ناراحتی و غصه و غم و تعجب ومظلوم بودن و خلاصه همه چی دیگه آدم لبشو برمیگردونه بیرون و یه اووووووووووووووم میگه هیچ جا پیدا نمیشه ......
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

لیموترش پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://joza-v.blogfa.com/

استثنا هم هس من در یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران تحصیل مینومویم خعلی هم خوشجیلم
ولی جدی قضیه اینه که خیلی از دخترها انقدر غرق درس خوندن میشن که یادشون میره باید زندگی کنن باید به خودشون برسن

سمیرا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

ما که خیری ندیدیم از عمه ها بذار همون فحش خور باشن در عوض یه خاله داریم به دنیا نمی دیمیش...خب دخترای سراسری چون سرشون بیشتر تو درس و کتابه زیاد وقت ندارن به خودشون برسن دخترهای آزاد و ...چون فقط میخوان یه مدرکی بگیرن و قاب کنن وقت بیشتری برای حضرت آینه دارن!! اما مطمئن باش نصف بیشتر این وبلاگیا خوشگلن..نمونه ش من...تیراژه جون و ....

عارفه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
حالا که قراره طرح جایگزینی بشه پیشنهاد میکنم کلا فحش رو حذف کنید جواب پاراگراف اولت هم باشه با خاله جانت که یکی از خاله هات نوشته بودی اینجا رو میخونند.
قسمت دومم من همیشه واسم سواله که چرا پسرای دانشگاه سراسری ان قدر آدمم اند و بچه های پیام نور و ... نه؟واقعن چرا معتاد افیونی اند؟
قسمت دوم هم شامل ما که نمیشه فکر کنم مخاطب خاص داشت خودشون بیان جواب بدن به ما چه مربوط

سایلنت دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

پسرا که کلا زشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد