کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

باشد که رستگار شویم ...

 

قبل از شروع بازی های المپیک تو اف بی نوشتم :  

" قطعن اگه من یکاره ای بودم ، ینی در حد او.با.ما و اینا ، میزدم کللهم المپیک و ملمپیک 

و این شر و وریات رو تعطیل میکردم ! هرچی فکر میکنم میبینم هیچ ورزشی تو دنیا جز فوتبال 

هیچ گونه جذابیتی نداره حتی به اندازه ی یه گل کوچیک محله ای ! " 

 

اما الان بعد از گذشت یک هفته باید اعتراف کنم که قطعن اشتباه میکردم ! 

ورزشایی مثه شنا و والیبال ساحلی به خصوص در بخش بانوان و خواهران عزیزمون 

جذابیتش از دربی خودمون هم بیشتره ! ( مدیونید اگه فک کنید من نیگاه کردم ! گذری  

همینطوری چشم افتاده وگرنه خدا رو شکر همه منو میشناسن و میدونن آدم چش پاکیم ! )

به شددت میخوام تلاش کنم استیل بدن رو حسابی رو فُرم بیارم ، ایشالله بعد از دانشگاه 

برم سمت جنوب و آموزش والیبال ساحلی ببینم و بعد از اون برای گرفتن مدارک درجه ی  

B و A راهی بلاد کُفر بشم تا بتونم تو المپیک هفت هشت سال بعد یکی از مربی های این  

عزیزان باشم ... نیتم هم خدا رو شکر تو این راه خیر هست و فقط میخوام بقیه از استعداد 

 های نهفته ی من استفاده کنن ... و اینکه اگر من جای بابا و مامانم بودم قطعن به داشتن  

چنین پسری افتخار میکردم .   

 

 

 

 

+ امیدوارم نکته ی این عکس رو متوجه شده باشید ! نکتش نه به برنامه ریزی من کار داره و 

نه به این دو خواهر ! اون طناب قرمز وسطیه آرم مگ دونالد داره و من الان هوس ساندویچ 

کردم ، اونم نزدیک سحر !

  

++ پیشاپیش اگر عمو فیلی اومد سمتم و زد خودمو وبلاگمو له کرد میگم که همتونو حلال کردم! 

  

نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ق.ظ

آره خب ! اصلا هدف اصلیت همون آرم مگ دونالد بوده ! اما خب هوس کردنش تو این شرایط خیلی بهتر و بیشتر حال میده !
لا اله الا الله !!!
دختر به این با ادبی و سر به زیری رو ببین به چه راهیی میکشونی ؟؟؟
چه چیزای (جیزی) بهش نشون میدی ؟؟؟
تو خجالت نمیکشی ؟؟؟
بگذریم ..........
لامصبا عجب هیکلی دارن !!!
آدم پیش خودش شرمنده میشه
تو هم با آخرت باشه هااااااااااااا .........

ببخشید به جا نمیارم ، شما ؟! شما همونی نیستید که دیشب اس ام اس میدادید و میگفتید دست راست و چپت زیر سر ما ؟! یا اون اس ام اس بعدیش که فرمودین عکسای جذاب تر بذار ؟! چرا اسمتونو ننوشتید ؟! جا گذاشتید یا نخواستید بنویسید ؟! افشا کنم شما چه کسی هستید و چه فتنه هائی برای منهدم کردن این وبلاگ در سر دارید ؟! مدارک رو ، رو کنم که قصد ستاره کردن من تو دانشگاه رو دارید و با عوامل حراست در ارتباط هستید ؟! اصن چه معنی داره یه دختر این موقع شب نت باشه و واسه همچین پستی کامنت بذاره ؟! آیا کسی از شما درخواست کامنت کرده ؟!

+ اگه به تک تک سوالام جواب ندی الهی ترم بعد مشروط شی

[ بدون نام ] شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ

راستی خداروشکر فقط به آرم مگ دونالد دقت کردی نه به چیز دیگه !!!

تو هم فهمیدی ؟!

تیراژه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/


بمیری محمد
بمیری

خودت بمیری !

اگه عکس والیبالیستای مرد رو میذاشتم هم اینو میگفتی ؟!

بانوی اجاره ای شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ق.ظ http://wf3.blogsky.com/

به قول کامنت اولی آدم پیش خودش شرمنده میشه هیکل اینارو میبینه .
پووووووووووووووووووووووووووف
::)

شما خودشو ناراحت نکن ! اگه جهت کلاس گذاشتنه که دو سه ماهه میتونید تشریف ببرید بدن سازی و با خوردن دوا موا همینطوری شید ! اگه واقعن جهت ورزشه که نه ، داستانش فرق داره و سالها زحمت میخواد

نینا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

فیلیییییییییییییییییی بی اینو بگیر

چرا استاد نینا ؟! اتفاقی رخ داده ؟!

جزیره شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

خودت سرتو برو بزن به دیوار تا نیومدم سرتو به خاطر ادب کردنت نکوبوندم به دیفال"ایکون امر به معروف و نهی از منکر با ورژن2020"

تو اینجا چیکار میکنی جزیره ؟! تو الان باید میدون ولی عصر تهران باشی و بی حجاب ها رو بگیری ها !

سارا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

اسسسسسسستغفرالللللله برادرررررر چشم هایت را درویش کن دهان به روزه
خدایااااااااا تا کی کفرررررررر

آخرالزمون شده خواهر ! میبینی تروخدا ؟!

هاله شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://assman.blogsky.com

آدم اشک تو چشاش جمع میشه وقتی می بینه یه جوون اونم تو این دوره زمونه از این عکس() آرم مگ دونالدو می بینه !!!

من به خودم افتخار میکنم هاله هندی

هاله شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://assman.blogsky.com

یعنی من موندم تو چقدرررر رفته بودی تو عکسه که اون آرمه رو دیدی:))

والا سه چار ساعت داشتم میدیدم و روش تفکر میکردم و تموم جاهای عکس رو آنالیز میکردم !

وانیا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

ینی الان تو فقط دلت مک خاست؟ینی هیچ چی دیگخ نخاست؟

وانیا ؟! اخه اصن به من میاد چیز دیگه ای دلم بخواد ؟!

شبنم شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://meslenafas.blogfa.com/

من این آیکونه رو میبینم یاد سوتهای ورزشگاه آزادی میفتم وقتی داور یه پنالتی نمیگیره !!

وانیا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

اصلن بهت نمیاد یه لحظه شک کردم خدا منو بکشه با افکاره پریشونم

خدا نکنه ... بالاخره انسان و جائز الخطا ! پیش میاد آبجی خانوم جان

روشنک شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

لایک به کامنت دوم هاله
از بس نگا هیکلاشون کردم افسردگی مفرط گرفتم
حالا خوبه قدم کوتاه نیست وگرنه

وگرنه چی ؟!

محمد مهدی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

انشالله ذخیره آخرتتون باشه

سلام

الهی آمییییییییییین

طـ ـودی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

بخاطر داشتن این اهداف والا بهت تبریک میگم، فقط اینکه شما که میخوای خدمت کنی و استعدادهای نهفته و اینا، بیا اینا رو تو همین مملکت خودمون خرج کن، والیبال ساحلی بانوان ایران، اینقد خوبه و جذابیت داره
بخاطر تو میگیم آرم مگ دونالد هم بزنن به تورهاشون

والیبال ساحلی که جای خود داره ! اگه به من بگن بیا شمشیر بازی زنای ایران رو درست کن عمرن اگه قبول کنم !!

ملیکا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://my-n0tex.blogfa.com/

سلام

اصلا من از نیت تو آگاهم میدونم که فقط بخاطر همین طناب قرمز وسطه که میخوای بری مربی این بندگان خدا بشی ... در نیتت هیچ شکی ندارم :دی
میخوای بزنی تو کار مربی گری بری بگی یجای طناب قرمز و تبلیغ مگ دونالد طناب آبی بزارن و روش هم سرتا سر بنویسن ناصر خان که جوون مردم رو دم سحری از خواب بی خواب نکنن که هوس ساندویچ نزنه به سرش
خدا به امثال شما خیر جلی عطا میکنه محمد خان شک نکن
خوشا به سعادتت برادر محمد :دی

سلام ... چطوری ؟!

فکر خوبیه هااااااااا ... چرا به ذهن خودم نرسیده بود ؟! طناب آبی بشه بعد ردیف به ردیف نام ناصر خان و آقا فرهاد درج شه

مرسی ... به شما هم خیر دنیا و آخرت بدهد خواهر !

آوا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

اوه مای پروردگارااااااااا
اوه بله بله بله بله بله
مگ دونالدت آرزوست
محمد خاان جان
هور هور هور هووور
والااااااااااااااااااااااا
یاحق...

چ شد سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ؟!
کُپ نمودین ؟!

آذرنوش یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

محمددددد؟؟

جانم ؟!

جزیره دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

محمد، من این کشتی گیرا طلا میگیرن یاد تو می افتم:دی دیدی بالاخره ماها هم طلا گرفتیم

رعنا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

:))))))))))))))))
چه چیزایی الان دلم خواست بگم :))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد