کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

 

یه ماه رمضون دیگه هم تموم شد و رفت ... سخت ، خیلی سخت اما مثه همیشه قشنگ . 

راستش زیاد تو این چیزا اهل غُر غُر کردن نیستم اما باید اعتراف کنم که سه چار روز آخرشو 

بدجور بریدم ، روزا طولانی و هوا گرم و تاثیر اینا روی اعصاب و کم حوصله شدن بیش از حد ! 

اما الان که فک میکنم میبینم چقد دلم زود براش تنگ میشه ... 

برای سحرها و اون دعای زیبای سحر ، برای صبحائی که بزور از خواب پا میشدم برم شرکت 

و آنچنان تشنه بودم که حاضر بودم کل دنیامو بدم و فقط یه لیوان آب بخورم !  

برای نماز ظهر هائی که دیگه دقیقه ی 90 خونده نمیشد و رو هوا تموم نمیشد !  

برای خوابهای طولانی عصر و تردمیل های قبل از افطار که آدمو منگ منگ میکرد !  

برای لحظات ناب افطار که نمیشه تو دنیا با هیچی عوضش کرد  

برای ربنای دانلود شده ی شجریان بزرگ و صدای اذون محشره مرحوم موذن زاده  

و برای شب زنده داری های این ماه رمضون که گویا به همه سرایت کرده بود !  

خدا رو شکرت که توانشو دادی بتونیم همشو بگیریم  

عیدتون مبارک بچه ها ، نماز و روزه هاتون مقبول درگاه الهی ... 

 

+ برنامه ریخته بودم ماه رمضون هفت هشت کیلو کم کنم ! حتی حرفای دکتر و بقیه که تجربه  

ی لاغر کردن داشتن و بهم گفتن رو ماه رمضون اصلن برنامه نریز چون چاق نکردن تا لاغر کردنش 

تو اولویت هست هم روم تاثیر نذاشت و واقعن این ماه رعایت مطلق کردم اما خب گویا حرف اونا 

درست بوده و با این همه سخت گیری فقط 2 ، 3 کیلو کم کردم ... اما امیدوارم شهریور جبرانش 

کنم ...   

 

++ از اونجائی که من الحمدلله مرجع تقلیدی ندارم و خودم در تمامی امور دینی شرعی تصمیم 

میگیرم که باید چیکار کنم ، فردا ، یک شمبه ، 29 مرداد رو برابر با اول شوال اعلام کرده و اعلام  

میکنم روزه ای تموم شده ! حالا هرچی دوستان میخوان بگن بگن ... والا بغرعان

 

+++ این پست تقدیم میشه به بچه های " اتاق گپ جوگیریات "  

کسائی که تقریبن هرشب ماه رمضون رو پیش هم بودیم و خدا رو شکر لحظات خوبی داشتیم .

آرش میرزا ، تیراژه ، علیرضا ، عارفه ، آوا ، ملیکا ، جزیره ، طودی ، عاطی ، رعنا ، نضال ، پری ، افشین و گاهی اوقات هم صاحب اتاق کیامهر ، خانوم معلم فاطمه ، دلارام ، دکتر دیادیا بوریا ، ژاکلین ، آریان و ... البته میهمانان خارجی ای هم بودن که اشتباهن میامدن اونجا و یا ما اونا رو اسکل میکردیم یا اونا ما رو !

 

نظرات 18 + ارسال نظر
عاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


سلام

قبوول باشه همه ی عبادات & طاعات:))

و خدارو شکر که این ماه رمضوونم گذشت:دی!

واقعا اتاق گپ عالی و دوست داشتنی بود!

شاد باشی:دی

:گل

سلام عاطی ... قربانت ، همچنین برای تو

آره ، خیلی خوب بود

مرسی

عاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


راستی یه رساله بنویس!ما همه تورو مرجع تقلید خودمون انتخاب می کنیم:))

نوشتم ، در دست چاپه ... البته اگه مجوز انتشار بدن

طـ ـودی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

اول از همه پی نوشتت رو دیدم
آخریشو!!
فک کنم همون از همه پست مهم تر بود نه آخه اسم ما توشه!
برم بخونم بیام

من کللن چون خودم خیلی مهمم ، همه چیم هم مهمه ، حتی پی نوشت هام

جعفری نژاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

از تمام زود بیدار شدن سحرها و تشنگی و گشنگی طول روز و غش و ضعف دم افطار سخت تر و عجیب غریب تر این بغض روز آخره

این که هی یه سوال تو ذهن آدم می چرخه که : " یعنی سال دیگه هم هستم ؟ هستن ؟ "

سرت سلامت رفیق
عیدت مبارک رفیق

آره آقا محمد ، قبل از افطار شبکه ی ما یچی گذاشته بود یکی در مورد خداحافظی با ماه رمضون حرف میزد ... خیلی دلگیر بود لامصصب

ایشالله که هستیم ، هممون کنار هم و یه ماه رمضون عالیه دیگه رو میگذرونیم ...

عید شما هم مبارک حاج آقا

جزیره شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

بنده هم اول پی نوشتتو دیدم. چون طودی گفت
بعد چون مهمترین قسمته نوشتته چون اسمای ما توشه، پس خیلی زیبا بود

مگه تو رو هم نوشته بودم ؟! اشتباهی شده پس !

تیراژه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام محمد جان خوش تیپ!
عباداتت مقبول و عیدت مبارک حاج آقای خودکفا!! (منظور خودکفا بودن در امور تشیع و تقلید مییاشد ولاغیر!)

مرسی که تو این شبها گل سر سبد جمع دوستانه ی ما بودی مثل همیشه...

سلام تیراژه کافه چی !

نماز و روزه های شما هم قبول ...

مرسی قربانت ... من همیشه گل سرسبدم

اردی بهشتی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

عیدتون مبارک

بازم خوب وزن کم کردی !
من هنر کردم وزن رو ثابت نگه داشتم :دی

آخه هر سال ماه رمضون وزن اضافه میکردم !

عید شما هم مبارک اردی

آره ، نمیدونم چه خاصیتی داره که اجازه نمیده وزن کاهش پیدا کنه

بازم دمت گرم که کنترلش کردی

طـ ـودی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

نمیدونم چرا ولی من گذر این ماه رمضونو حس نکردم اصلا!!!! عجیبه واسه خودم، خیلی زیاد! همیشه ماه رمضون واسه من قد یه سااال میگذشت!

به نظرم همیشه ماه رمضون ها زود میگذره طودی ... با اینکه سخته اما وقتی آدم نگاه میکنه میبینه یک ماه گذشت خیلیه ! انگار یکی دو هفته بیشتر نبود

ملیکا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://schaman.blogfa.com/

آخی
چه شبهایی بود
این تهش یه ذره دلم گرفت محمد برای اینکه این شبها رفتن

آقا نمیشه ما بیایم مقلد شما بشیم ؟

چرا ، فقط یه سری شرایط داره که بعدن رسمی تو وبلاگم میذارم

رعنا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

به به : دی
مرررررسی که این پستو به ما تقدیم کردی
عیدت مبارک

خواهش رعنا اهوازی

عید تو هم مبارک

آوا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

محمد خان جان..عید شما
هم مبارک...ممنونم ازت
بخاطر بودنات که خدایی
خیلی به هممـــــــون
روحیه میدادی.......
الهی همــــــــیشه
دلت شـــــاد باشه
رفیق گل من.....
و موفق تو تموم
عرصـــــه های
زندگیت.......
یاحق...

مرسی سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ...

خوش گذشت کنار هم بودیم این شبها ... ایشالله هرسال ماه رمضون تکرار بشه

عارفه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ http://inrozha.blogsky.com/

سلام
دلم میخواد اگه ماه رمضون سال دیگه زنده بودم مثل چند روز اول ماه رمضون امسال باشه نه مثل آخراش...

و اما چت روم یه بار دیگه هم یه پست در مورد چت روم نوشته بودی ها جا همه اونایی که پارسال بودن امسال نیومدن چت روم خالی ودست اقا کیامهر همه بچه های چت روم هم درد نکنه که باعث شدن خوش بگذره به همه مون.

سلام ... مگه آخراش چی بود ؟! البته واسه همه سخت شده بود ...

فقط دست من درد نکنه ... بقیه رو ول کن

شبنم یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://meslenafas.blogfa.com/

عیدتون مباررررررک .

عید شما هم مبارررررررک

yasna یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

عیدت مبارک محمد...نماز روزت هم قبول

مرسی یسنا ... برای تو هم مبارک و قبول

فاطمه شمیم یار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

سلاممم محمد جان
قبول باشه..عیدت هم مبارک..کار خوب رو تو می کنی..خودکفایی و این حرفا دیگه..
ممنون برا اینکه یاد ما هم بودی..

سلام خانوم معلمممم جان ...

ممنونم ، عید شما هم مبارک ...

قربون شما

علیرضا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

نیشتو ببند تبریزی

دل آرام دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

عیدت مبارک خوش تیپ
امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت تا بتونی مثل همیشه آتش بسوزونی

عید تو هم مبارک دکی دلی ...

من ؟! آتیش سوزوندن ؟! محاله محاله ...

آخه اصن به من میاد دکی ؟! من که یه گوشه ساکت میرم میشینم !

سایلنت سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

خیلی قشنگ درباره ی ماه رمضون نوشتید
دوباره دلمون ماه رمضون خواست
وای نه تو رو خدا!!!

من دیگه دلم نمیخواد ... تازه دارم مثه چی میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد