کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

فیس بو/ک رو دوس دارم ... برای همین چیزاش !

  

محمدرضا رفته تهران و زده تو کار موزیک  

اونم موزیک زیر زمینی ! رَپر شده . 

مسعود سوم رو نتونست تموم کنه و  

یه ماشین گرفته و آژانس کار میکنه . 

پوریا درسو بی خیال شد و رفت سربازی 

و الان ول ول میچرخه !  

بابک پرستاری دانشگاه اراک میخونه  

محمدامین زرت و زرت رشته عوض میکنه  

و از حسابداری میپره مدیریت و برعکس ! 

اون یکی بابک عمران خمین میخونه   

راستی سیاوش رو دیدی چه دافی شده ؟! 

حقوق آزاد میخونه  

آرمین هم که کللن حرفشو نیاریم بهتره !

منم با یکی دو تا از بچه ها همینجائیم ... 

عمران زمین گیرمون کرد !   

 

 

+ اینا همش یه مکالمه ی ساده بود ... از نوع چت و نوشتاریش ! 

خبر گرفتن از بچه های راهنمائی بعد از هفت سال ! 

و یه قرار برای دیدن شیش هفت نفر از اونا ...

سه شمبه ، ساعت 9 سرای مهر !  

یه حس دل تنگی عجیب غریب ،

همراه با یه هیجان و ذوق برای دیدن بچه ها ... 

   

نظرات 12 + ارسال نظر
م . ح . م . د شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

اراک یه شهر کوچیکه ...
وقتی تو یه خیابون شلوغش مثه سرا یا ملک میری
صد تا دوست و آشنا و فامیل میبینتت و باید زرت و زرت
به همه سلام بدی ! به خاطر همین نمیشه از هیچ خط قرمزی عبور کرد و از نظر خیلی ها خلاف شرع عمل کرد !! اما نمیدونم چه حکمتیه چرا باید تو این همه مدت من هیشکدوم از این بچه ها رو نبینم ؟! چرا باید تو فیس بوک پیداشون کنم و بگم " اووووووف ، این چقد عوض شده " ... نمیدونم ، شاید خیلی هامون همو دیدیم و نشناختیم و بی توجه رد شدیم رفتیم ...
اما دلم اون موقع ها رو میخواد ...
نه اول مهرشو نه مدرسشو ...
دلم بچه های اون موقع رو میخواد

تیراژه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

اما من فیس بوک رو دوست ندارم
کسی رو که بعد از اینهمه سال گمش کردی
پس باید گمش میکردی
دوستی ای که به درد بخوره حتما از همون زمان آشنایی موندگار میمونه و معطل سرچ کردن اسم توی نوار جستجو نمیمونه

فیس بوک رو دوست ندارم
فرت و فرت عکس با ژست های مکش مرگ مایی گذاشتن و لایک زدن هایش رو دوست ندارم
پستهای کپی پیست شده از این طرف و اون طرفش رو دوست ندارم
عسیسم و عجقم و والا به قرعان هایش را دوست ندارم
فیس بوک رو دوست ندارم محمد
یه دنیای ساختگی و پر از ادا و اصول..جایی که آدمها خودشون را شبیه چیزی که میخوان باشن نشون میدن
نه چیزی که هستن.

اون شب بهت گفتم تیراژه ، راستش من تا حالا مثه تو ندیدم که با بچه های اون موقع تا الان ارتباط داشته باشن ، چرا شاید تک و توک یکی دو نفر ولی اکیپی نه ، به خاطر همین همه جا دیدم که وقتی دو تا دوست بعد از سالها همو میبینن یا با هم حرف میزنن و از خاطرات اون موقع میگن یه ذوق عجیب غریبی پشتش هست ...

اما اینو قبول دارم که بعضی چیزای فیس بوک مزخرفه ، یجورایی بچه بازی شده ، اینکه دخترا اونطوری عکس میذارن ، پسرا لایک بارونشون میکنن و این چیزا یجورائی فیس بوک رو مزخرف کرده اما خب چیزای خوبم داره ، مثه پیدا کردن دوستای قدیمی ، یا ایجاد یه محیط خونوادگی خوب ... بستگی به شخص داره که چطور ازش استفاده کنه

site02 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ق.ظ http://www.site02.z2z.ir

49650320320آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

بخواب بینیم بابا ، مرد حسابی هر روز دارم میرم شرکت ماهی 150 بیشتر نمیدن ! انتظار داری بشینم خونه ماهی 755 بگیرم ؟!

الاغ

آذرنوش شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

اووهوووم...فیس بو/ک خوبه اما در حد متعادلش...زیاده رویش و تو بعضی مسایل دوست ندارم...

کللن همه چی متعادلش خوبه جز طرفداری از استقلال

الهام شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

من حرف تیرازه رو قبول ندارم...تیراژه هم اگه تجربه کنه شاید حرفش فرق کنه...
این دوستی ک میگی اگه گمش کنی بهتره گم شده بمونه دوست صمیمی ک نبوده...پس حس خوبی بهت دست میده ک پیداش کنی و از حالش با خبر بشی...توام سعی نکردی ک پیداش کنی...داری ی جا میبینی و از احوالاتش با خبر میشی...

بهههههه ، الهام سمپادی ! کجائی تو ؟! خوبی ؟!

عاطی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


من واقعا فیس بوکو دووس دارم!

و دوستای قدیمیمو پیدا کردم!

خیلی هم کیف می ده!

خوش بگذره بهتوون ن ن ن ن ن

:گل ل ل

گل گل گل ، گل از همه رنگ

سرتو با چی میشوری ؟! با شامپو گلرنگ !

+ البته این برای موهای عادی هست ، برای کسائی که هفت هشت متر مو دارن اینجور شامپوها کاربردی نداره !!

واحه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

من به دلیل فیلترینگ هیچ دسترسی به فیس بوک ندارم!

ولی اینجور که از این پست می فهمم فیس بوک یک فضای صد در صد خاله زنکی هست!

من توو عالم واقعیش هم ارتباطم رو با کل بچه های راهنمایی و دبیرستان قطع کردم چون همشون یه مشت خاله زنک فضول و حسود بودند بچه های دانشکده اما هیچکدوم اونجوری نبودند خدا رو شکر... با اینحال رابطه ام با همین دوستهای دانشکده هم خیلی محدوده چون نفس ارتباط زیاد، حرف و حدیث زیاد، رو هم به دنبال داره...

الان ینی پست من خاله زنکی بود ؟! میشه بگین دقیقن کجاش ؟!
اونجاش که اسم بچه ها رو اوردم ؟!
ینی الان هرکی از هرکی خبر گرفت میشه خاله زنک ؟!

قبول ندارم خانوم معلم ! من دختر ها رو نمیدونم چطورین ، شاید کللن همشون خاله زنک باشن ! پسرها رو هم دقیقن نمیدونم ، اما خب به دوستی های خودمون که شک ندارم ! هرچی فک میکنم میبینم کجای این ارتباط الان خاله زنک هست ! اگه اینطوریه خب ارتباط با بچه های دانشگاه هم همونه ، با همکارهای اداره هم همونه ، با چمیدونم همسایه و دوست و فامیل هم ! مگه بچه های دبستان با راهنمائی با دبیرستان با دانشگاه چه فرق دارن ؟! من هم دانشگاه رو بیشتر دوس دارم و اعتقاد دارم دوستی هاش موندگار تره ، اما اینو خیلی بیشتر قبول دارم که رفاقت های مدرسه بی شیله پیله بود ، بدون هیچ کینه ای بود ، بدون هیچ خواسته ای ، بدون هیچ انتظاری ... همه صاف و ساده با هم دوست بودن ... و یاد اوری این خاطرات و خبر گرفتن از رفقای اون موقع فک نکنم جزء هیچ گونه خاله زنک بازی ای جای بگیره !

علیرضا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

فقط اومدم جواب واحه رو بدم
من مخالفم..من امسال میرم اول دبیرستان و پسرعموی محمدم...شاید بگین سنش کمه نمیفهمه ولی من از الان دارم تو فیسبوک دنبال دوستام میگردم
و با حرف آذرنوش به شدت موافقم
فیسبوک یا هرچیز دیگه متعادلش خوبه
پسرعموخان جان

هوم ؟! دوستای کدوم موقع ؟!

بذار یکم بگذره بعد !! فک نمیکنی یکم زوده ؟!

سارا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

وای چه خوبه دیدن دوستای قدیمی ولی به قول خودت یه حس دلتنگی توش هست ک من دوسش ندارم
امیدوارم خوششششششش بگذره محمد

قشنگه که ... ممنونمممممممممم

الهام یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

خودت خاله زنکیا محمد! دخترا خعلی هم آقان!:دی
بسته ب تجربه هرکسی ی معنی پیدا میکنه فیس بوک...یا بسته ب هدف هر کس...

آقان ؟! پس پسرا خیلی خانومن

واحه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

خب الان بهت می گم کجاهای این پست خاله زنکی هست جاهاییکه بوی بدگویی و گاهی تهمت و فضولی رو داره:

(... رَپر شده...

نتونست تموم کنه...

الان ول ول میچرخه...

زرت و زرت رشته عوض میکنه...

دیدی چه دافی شده...

کللن حرفشو نیاریم بهتره...)

پاسخ به تمام این حرفا یک کلمه است به من چه؟!

منم از احوال دوستام می پرسم اما تو کارشون سرک نمی کشم

مثلا می گم فرشته و شوهرش اصفهانند یه پسر دارند شوهرش شنیدم مثل خودش آرومه پسرشون هم

زهرا یه دختر داره یه سال و نیمه شوهرش هم فوق لیسانس کارگردانی داره خودش دانشگاه تدریس می کنه...

محبوب سوییسه از همه چی راضیه...

نرگس و سارا و فرانک و لیلا و سودابه هم با هم ارتباط خانوادگی و دورهمی های دوره ای دارند...

به نظرم احوالپرسی خیلی متفاوته با خاله زنک بازی و حرف درآوردن...

جالب بود اگه می گفتی این رفیقت با این ادبیاتش درباره شما به سایر بچه ها چی می گه!

م . ح . م . د دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

شماها خوبید خانوم معلم جان

ماها شاید شوخیامون مسخره هست

اینا رو پشت سر هم میگیم

اوضامون جلو روی هم و مسخره بازی هامون خیلی ناجور تره از این حرفاست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد